Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 252 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (575)
  • Recursos en línia (252)
    • Interactiu (49)
    • Aplicació (118)
    • Imatge (4)
    • Àudio (32)
    • Vídeo (17)
    • Document (19)
    • Pàgina web (231)
  • Recursos físics (323)
    • Vídeo (11)
    • Escrit (274)
    • Maleta pedagògica (32)
    • Recurs electrònic (15)
    • Objecte (22)
    • Àudio (1)
    • Material visual (4)
 Versos vora l'estany (versió digital)  

Comenta'l - 8 Visites 21


Servei Educatiu del Pla de l'Estany

2022

Maleta digital, per treballar el text poètic amb l'alumnat. Hi podreu trobar lectures, propostes de treball, audios, enllaços a webs i aplicacions. També hi ha el dossier que acompanya la maleta física.

 eduCAC  

Comenta'l - 89 Visites 21


Consell de l’Audiovisual de Catalunya; Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

2017

Portal que recull tota la informació del programa eduCAC. Es proporcionen recursos educatius per fer un ús crític i responsable dels mitjans de comunicació adreçats a les escoles i a les famílies.

 Biblioteca d'aula: una oportunitat per a la lectura i el coneixement  

Comenta'l - 80 Visites 7


Programa de biblioteques del Departament d'Ensenyament

2016

Publicació on line del Departament d'Ensenyament que es pot descarregar en format pdf i que es pot trobar al web de la xtec a l'apartat de biblioteques http://xtec.gencat.cat/ca/projectes/biblioteca/publicacions-del-programa/ El seu objectiu és aportar orientacions per a la creació i dinamització de les biblioteques d'aula (BA) en els centres educatius tant d'infantil i primària com de secundària, sense perdre de vista la seva interacció amb la biblioteca del centre.[+]
Publicació on line del Departament d'Ensenyament que es pot descarregar en format pdf i que es pot trobar al web de la xtec a l'apartat de biblioteques http://xtec.gencat.cat/ca/projectes/biblioteca/publicacions-del-programa/ El seu objectiu és aportar orientacions per a la creació i dinamització de les biblioteques d'aula (BA) en els centres educatius tant d'infantil i primària com de secundària, sense perdre de vista la seva interacció amb la biblioteca del centre.[+]
Publicació on line del Departament d'Ensenyament que es pot descarregar en format pdf i que es pot trobar al web de la xtec a l'apartat de biblioteques http://xtec.gencat.cat/ca/projectes/biblioteca/publicacions-del-programa/ El seu objectiu és aportar orientacions per a la creació i dinamització de les biblioteques d'aula (BA) en els centres educatius tant d'infantil i primària com de secundària, sense perdre de vista la seva interacció amb la biblioteca del centre. En els diferents capítols s'hi inclouen exemples de bones pràctiques, conclusions i bibliografia.[-]

 LA PARLA DE LA RIBAGORÇA  

Comenta'l - 15 Visites 495


Associació Escunç

2015

El diccionari de la parla ribagorçana no vol, ni pot, ser un diccionari normatiu, sinó un diccionari dedicat a dignificar els mots ribagorçans tot indicant, això sí, si són o no formes normatives. Algunes formes només hi són com a indicacions de pronunciació.[+]
El diccionari de la parla ribagorçana no vol, ni pot, ser un diccionari normatiu, sinó un diccionari dedicat a dignificar els mots ribagorçans tot indicant, això sí, si són o no formes normatives. Algunes formes només hi són com a indicacions de pronunciació.[+]
El diccionari de la parla ribagorçana no vol, ni pot, ser un diccionari normatiu, sinó un diccionari dedicat a dignificar els mots ribagorçans tot indicant, això sí, si són o no formes normatives. Algunes formes només hi són com a indicacions de pronunciació. És una eina que recull les aportacions dels habitants de l'Alta Ribagorça i de la Ribagorça aragonesa.[-]

 Els racons de joc simbòlic. Una manera de jugar i descobrir els usos de la lecturaEls racons de joc simbòlic. Una manera de jugar i descobrir els usos de [..]  

Comenta'l - Visita'l 7


Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics

2014

Els racons de joc simbòlic presenten situacions lúdiques i creatives viscudes pels infants, que permeten treballar la llengua oral de forma contextualitzada i funcional, ja que reprodueixen situacions d’interacció de la vida real.[+]
Els racons de joc simbòlic presenten situacions lúdiques i creatives viscudes pels infants, que permeten treballar la llengua oral de forma contextualitzada i funcional, ja que reprodueixen situacions d’interacció de la vida real.[+]
Els racons de joc simbòlic presenten situacions lúdiques i creatives viscudes pels infants, que permeten treballar la llengua oral de forma contextualitzada i funcional, ja que reprodueixen situacions d’interacció de la vida real. Però a més a més, esdevenen també un marc significatiu per mostrar la presència de la llengua escrita en el nostre entorn i practicar, tot jugant, la lectura i l’escriptura. En aquest dossier trobareu propostes per introduir i treballar la llengua escrita des de diferents racons: la perruqueria, el restaurant, la botiga...[-]

 Activitats autònomes de comprensió lectora  

Comenta'l - 264 Visites 7


Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics

2014

En aquest dossier didàctic es presenten un conjunt d’activitats que els alumnes poden fer de manera autònoma, és a dir, aplicant els procediments que ja han adquirit. Parlem, doncs, d’activitats de comprensió senzilles que prenen com a unitat de comprensió la paraula, la frase, o textos molt curts.[+]
En aquest dossier didàctic es presenten un conjunt d’activitats que els alumnes poden fer de manera autònoma, és a dir, aplicant els procediments que ja han adquirit. Parlem, doncs, d’activitats de comprensió senzilles que prenen com a unitat de comprensió la paraula, la frase, o textos molt curts.[+]
En aquest dossier didàctic es presenten un conjunt d’activitats que els alumnes poden fer de manera autònoma, és a dir, aplicant els procediments que ja han adquirit. Parlem, doncs, d’activitats de comprensió senzilles que prenen com a unitat de comprensió la paraula, la frase, o textos molt curts. Dossier núm. 6 de la formació ILEC sobre l'aprenentatge inicial de la lectura[-]

 Adapro  

Comenta'l - 112 Visites 8


AAVV

2014

Processador de texts gratuït dirigit a persones amb dificultats d'aprenentatge o disfuncions en lectura i escriptura

 Educaplay  

Comenta'l - 546 Visites 2183


AAVV

2014

Educaplay és una plataforma per a la creació d'activitats educatives multimèdia. Els docents poden dissenyar activitats de diferent tipologia: mapes interactius, endevinalles, presentacions, sopes de lletres, tests, videoquizs, entre d'altres.

 Coneix la Terra Alta. Corbera  

Comenta'l - 1 Visita 21


Àngels Pérez Tarragó

2014

La Cacera del tresor formula preguntes sobretot relacionades amb la població de Corbera, com el nombre d'habitants que té, el seu escut, fa referència també al poble vell destruït, la figura de del Doctor Ferran, il·lustre metge, fill de la població i d'altres preguntes d'interès per conèixer el poble.

 Coneix la Terra Alta Horta de Sant Joan. Cicle Inicial  

Comenta'l - 7 Visites 21


Àngels Pérez Tarragó

2014

Aquesta cacera del tresor va dirigida a l'alumnat de cicle inicial perquè coneguin Pablo Picasso. El pintor féu dos estades a Horta de Sant Joan (Terra Alta), una vegada per curar-se d'una malaltia i deu anys després tornà a visitar el seu amic Pallarès.[+]
Aquesta cacera del tresor va dirigida a l'alumnat de cicle inicial perquè coneguin Pablo Picasso. El pintor féu dos estades a Horta de Sant Joan (Terra Alta), una vegada per curar-se d'una malaltia i deu anys després tornà a visitar el seu amic Pallarès.[+]
Aquesta cacera del tresor va dirigida a l'alumnat de cicle inicial perquè coneguin Pablo Picasso. El pintor féu dos estades a Horta de Sant Joan (Terra Alta), una vegada per curar-se d'una malaltia i deu anys després tornà a visitar el seu amic Pallarès. La introducció pot servir al professorat perquè expliqui al seu alumnat qui va ser Picasso, com va arribar a Horta, què hi va fer... per després respondre unes preguntes, que es poden fer en grups de tres o bé entre tots.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més