Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  
1-10 de 2640 resultados

Ordenar por: Relevancia Fecha Título Visitas Valoración Comentarios

  • Todo (2640)
  • Recursos físicos (2640)
    • Maleta pedagògica (17)
    • Recurs electrònic (414)
    • Objecte (21)
    • Àudio (57)
    • Material visual (13)
    • Vídeo (414)
    • Escrit (1749)
 Somiem?: un recull de desitjos dels infants del món  

Comentalo - 3 Visitas 62


Homs Salvat, Adrià

2022

Aquest llibre recull els somnis i desitjos d'una colla de nens i nenes de vint-i-cinc països. Aquest llibre pretén convertir-se en una crítica a les desigualtats i, alhora, en una lloança a la innocència dels senzills, menuts però obligats per la vida a envellir.

 Escola d'aprenents  

Comentalo - 2 Visitas 62


Garcés, Marina

2021

Què vol dir aprendre alguna cosa? Què vol dir pensar per un mateix? Per què aprenem? Què és la crítica? Com aprendre lliurement quan les nostres vides no són lliures? Quins hàbits i valors volem transmetre amb l'educació? Qui som nosaltres quan llegim? Qui aprèn de qui? L'assaig no pretén ser una recepta de polítiques educatives, sinó que ens planteja un camí per obrir les nostres perspectives i poder pensar l'educació identificant i deslliurant-nos de la càrrega servil, autoritària i metafísica que impregna els nostres sistemes educatius i les teories pedagògiques neoliberals.[+]
Què vol dir aprendre alguna cosa? Què vol dir pensar per un mateix? Per què aprenem? Què és la crítica? Com aprendre lliurement quan les nostres vides no són lliures? Quins hàbits i valors volem transmetre amb l'educació? Qui som nosaltres quan llegim? Qui aprèn de qui? L'assaig no pretén ser una recepta de polítiques educatives, sinó que ens planteja un camí per obrir les nostres perspectives i poder pensar l'educació identificant i deslliurant-nos de la càrrega servil, autoritària i metafísica que impregna els nostres sistemes educatius i les teories pedagògiques neoliberals.[+]
Què vol dir aprendre alguna cosa? Què vol dir pensar per un mateix? Per què aprenem? Què és la crítica? Com aprendre lliurement quan les nostres vides no són lliures? Quins hàbits i valors volem transmetre amb l'educació? Qui som nosaltres quan llegim? Qui aprèn de qui? L'assaig no pretén ser una recepta de polítiques educatives, sinó que ens planteja un camí per obrir les nostres perspectives i poder pensar l'educació identificant i deslliurant-nos de la càrrega servil, autoritària i metafísica que impregna els nostres sistemes educatius i les teories pedagògiques neoliberals. Un dels elements centrals de l'obra és la contraposició de la noció d'estudiant amb la noció d'aprenent. L'aprenent, en oposició a l'estudiant com a pur objecte receptor de l'acció educativa, és el seu punt de partida. Garcés descriu l'aprenent com a figura vinculada al món, que descobreix que els aprenentatges que fem donen forma als mons que compartim.[-]

 Los libros de Nur. Idlisen n Nur. Español-Amazigh  

Comentalo - 1 Visita 62


Alkuwaifi, Ahmad; Torres Fabrés, Montserrat

2021

Lèxic castellà-amazic presentat pels centres d'interès: el cos humà, els sentits, la família, l'escola, el calendari, l'hort i la vinya, les plantes, la granja, els animals...

 Los libros de Nur. Español-Búlgaro  

Comentalo - 1 Visita 62


Alkuwaifi, Ahmad; Torres Fabrés, Montserrat

2021

Lèxic espanyol-búlgar presentat pels centres d'interès: el cos humà, els sentits, la família, l'escola, el calendari, l'hort i la vinya, les plantes, la granja, els animals...

 La réplica: Escuelas alternativas, neurociencias y métodos tradicionales: para acabar con los espejismosLa réplica: Escuelas alternativas, neurociencias y métodos tradicionales: [..]  

Comentalo - Visitalo 62


Meirieu, Philippe

2021

Reflexió pedagògica de l'educació per tal que sigui capaç d'enfrontar-se als reptes del futur. Quin tipus d'infants volem formar? Per a quin món? I com fer-ho de forma justa i solidària?

 Enseñando ciencia con ciencia. La Ciencia con ciencia entra.  

Comentalo - 2 Visitas 62


Couso, Digna; Jiménez-Liso, M.Rut; Refojo, Cintia; Sacristán, José Antonio (Coord.)

2020

Editada conjuntament per la Fundación Lilly y la Fundación Española para la Ciencia y Tecnología (FECYT), amb l'objectiu de conscienciar la ciutadania i la comunitat educativa sobre la necessitat de potenciar i impulsar l'ensenyament de la ciència a l'escola.[+]
Editada conjuntament per la Fundación Lilly y la Fundación Española para la Ciencia y Tecnología (FECYT), amb l'objectiu de conscienciar la ciutadania i la comunitat educativa sobre la necessitat de potenciar i impulsar l'ensenyament de la ciència a l'escola.[+]
Editada conjuntament per la Fundación Lilly y la Fundación Española para la Ciencia y Tecnología (FECYT), amb l'objectiu de conscienciar la ciutadania i la comunitat educativa sobre la necessitat de potenciar i impulsar l'ensenyament de la ciència a l'escola. Ha estat confeccionada per un grup d'investigadors multidisciplinar (neurociència, la psicologia de l'aprenentatge, pedagogia i didàctica de les ciències). La publicació vol incidir en la necessitat de connectar la pràctica docent de les ciències amb l'extensa recerca científica que existeix. Resultats de la investigació de diverses disciplines (neurociència, psicologia de l'aprenentatge, pedagogia i didàctica de les ciències) aporten proves científiques de què és el que funciona i el que no funciona en l’ensenyament i aprenentatge de les ciències.[-]

 Migrants  

Comentalo - 2 Visitas 6264


Altarriba, Eduard

2020

Aquest llibre explica de forma sintètica i amb molt contingut visual, el fenomen de la migració des d'una perspectiva històrica, sobretot incidint en l'actualitat, on descriu les causes, els efectes i els mecanismes de control que els països de destí apliquen per frenar-la i la reacció que provoca amb l'aparició d'estats d'opinió i partits polítics contraris a l'arribada de persones migrants.

 Competencias emocionales para un cambio de paradigma en educación  

Comentalo - 7 Visitas 62


Bisquerra Alzina, Rafael; Mateo Andrés, Joan

2019

L'educació emocional i el desenvolupament de les seves competències. Entre aquestes competències s'inclouen: la consciència emocional, la regulació emocional, l'autonomia emocional i les competències socials i habilitats de vida en la construcció del benestar emocional, en la dimensió personal i en la social.[+]
L'educació emocional i el desenvolupament de les seves competències. Entre aquestes competències s'inclouen: la consciència emocional, la regulació emocional, l'autonomia emocional i les competències socials i habilitats de vida en la construcció del benestar emocional, en la dimensió personal i en la social.[+]
L'educació emocional i el desenvolupament de les seves competències. Entre aquestes competències s'inclouen: la consciència emocional, la regulació emocional, l'autonomia emocional i les competències socials i habilitats de vida en la construcció del benestar emocional, en la dimensió personal i en la social. Les competències emocionals són un dinamitzador absolutament necessari de la formació integral de la persona i també un factor de prevenció genèrica de l'assetjament escolar, la violència, el maltractament, comportaments de risc, depressió... La intenció és sensibilitzar als docents de la importància de la dimensió emocional i de la necessitat d'integrar-la en les orientacions didàctiques del currículum i en la praxis educativa.[-]

 La màgia dels indicadors en educació  

Comentalo - 7 Visitas 62


Chavarría Navarro, Xavier; Borrell Closa, Elvira

2019

El llibre pretén donar eines al professorat per entendre la funció dels indicadors i proporciona exemples fàcilment aplicables al treball diari del docent. Inclou una última part dedicada a les rúbriques d’avaluació.

 Maleta Micro:bits  

Comentalo - 10 Visitas 81


CRP Sant Adrià de Besòs

2019

Maleta pedagògica de Micro:bits de programació i robòtica. Està formada per 6 kits Micro:bit Go, que inclouen una placa Micro:bit, un cable USB i un alimentador de dues piles AA. A la placa hi ha: una matriu de 5×5 leds, dos botons programables, una brúixola, un acceleròmetre i connectors externs (3 pins analògics i digitals, un de 3V i un connector de terra).[+]
Maleta pedagògica de Micro:bits de programació i robòtica. Està formada per 6 kits Micro:bit Go, que inclouen una placa Micro:bit, un cable USB i un alimentador de dues piles AA. A la placa hi ha: una matriu de 5×5 leds, dos botons programables, una brúixola, un acceleròmetre i connectors externs (3 pins analògics i digitals, un de 3V i un connector de terra).[+]
Maleta pedagògica de Micro:bits de programació i robòtica. Està formada per 6 kits Micro:bit Go, que inclouen una placa Micro:bit, un cable USB i un alimentador de dues piles AA. A la placa hi ha: una matriu de 5×5 leds, dos botons programables, una brúixola, un acceleròmetre i connectors externs (3 pins analògics i digitals, un de 3V i un connector de terra). El llenguatge de programació creat específicament per la placa és el Make:code basat en la programació per blocs visuals (tipus Scratch). Els nombrosos exemples i guies de la web oficial permeten que l'alumnat de primària i secundària pugui programar la placa fàcilment[-]

Página de resultados 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más