Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 401 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (893)
  • Recursos en línia (401)
    • Interactiu (26)
    • Aplicació (100)
    • Imatge (9)
    • Àudio (29)
    • Vídeo (163)
    • Document (51)
    • Pàgina web (221)
  • Recursos físics (492)
    • Vídeo (72)
    • Escrit (353)
    • Maleta pedagògica (41)
    • Recurs electrònic (25)
    • Objecte (40)
    • Àudio (13)
    • Material visual (8)
 Som visuals!  

Comenta'l - 11 Visites 21


SE de La Noguera

2023

El sites de recursos en línia Som Visuals consisteix en un recull i classificació de recursos per a treballar amb alumnat que requereix suport visual i una organització minuciosa en els processos a dur a terme dins el centre educatiu.

 ¿Qué pasa con las mates?  

Comenta'l - 4 Visites 7


Granados Rico, María de Carmen; Barrera López, Alberto; Díez Valle, Mario; De Dios Capilla, Esperanza; [et al.]

2022

Llibre amb eines per treballar les matemàtiques amb alumnes amb discalcúlia i ansietat matemàtica des d'Infantil fins a Secundària.

 El nostre planeta, els nostres drets. Educació, drets d'infància i canvi climàtic.El nostre planeta, els nostres drets. Educació, drets d'infància i canvi [..]  

Comenta'l - Visita'l 7


UNICEF

2017

Aquesta guia resumeix algunes idees que poden servir d'inspiració als centres educatius i docents que vulguin abordar el canvi climàtic des dels drets de la infància, fomentant la participació i la responsabilitat de l'alumnat, tant des del seu entorn més proper (centre educatiu, barri, municipi…) com en relació amb la dimensió global del problema.

 Educació per a la mobilitat segura. Catàleg audiovisual  

Comenta'l - 60 Visites 5


Servei Català de Trànsit

2016

Web amb vídeos de curta durada, amb suggeriments per al professorat o educadors. Es vol suscitar diàleg a l'entorn de conductes que poden comportar un risc per a la salut pròpia i dels altres. Els audiovisuals que inclou són: LES TRES BESSONES (de 5 a 10 anys); HO TENS CLAR? i HO TENS CLAR? 2(de 8 a 10 anys); EL REPTE I ALTRES HISTÒRIES (de 10 a 12 anys); LA CANGUR I ALTRES HISTÒRIES (de 12 a 14 anys); LA CITA I ALTRES HISTÒRIES (de 14 a 16 anys); A TU TAMBÉ ET POT PASSAR (partir de 14 anys); DESPRÉS DE L'ACCIDENT (de 14 a 20 anys); ENTRADES PER AL CONCERT (de 14 a 18 anys); FES-TE NOTAR!(de 12 a 20 anys); MARXA MÉS SEGURA(de 15 a 18 anys); FEM UNA CURSA!(de 14 a 18 anys); LA FESTETA (de 14 a 18 anys); FES-TE VEURE (Totes les edats); UN DIA AMB BICICLETA (Famílies[+]
Web amb vídeos de curta durada, amb suggeriments per al professorat o educadors. Es vol suscitar diàleg a l'entorn de conductes que poden comportar un risc per a la salut pròpia i dels altres. Els audiovisuals que inclou són: LES TRES BESSONES (de 5 a 10 anys); HO TENS CLAR? i HO TENS CLAR? 2(de 8 a 10 anys); EL REPTE I ALTRES HISTÒRIES (de 10 a 12 anys); LA CANGUR I ALTRES HISTÒRIES (de 12 a 14 anys); LA CITA I ALTRES HISTÒRIES (de 14 a 16 anys); A TU TAMBÉ ET POT PASSAR (partir de 14 anys); DESPRÉS DE L'ACCIDENT (de 14 a 20 anys); ENTRADES PER AL CONCERT (de 14 a 18 anys); FES-TE NOTAR!(de 12 a 20 anys); MARXA MÉS SEGURA(de 15 a 18 anys); FEM UNA CURSA!(de 14 a 18 anys); LA FESTETA (de 14 a 18 anys); FES-TE VEURE (Totes les edats); UN DIA AMB BICICLETA (Famílies[+]
Web amb vídeos de curta durada, amb suggeriments per al professorat o educadors. Es vol suscitar diàleg a l'entorn de conductes que poden comportar un risc per a la salut pròpia i dels altres. Els audiovisuals que inclou són: LES TRES BESSONES (de 5 a 10 anys); HO TENS CLAR? i HO TENS CLAR? 2(de 8 a 10 anys); EL REPTE I ALTRES HISTÒRIES (de 10 a 12 anys); LA CANGUR I ALTRES HISTÒRIES (de 12 a 14 anys); LA CITA I ALTRES HISTÒRIES (de 14 a 16 anys); A TU TAMBÉ ET POT PASSAR (partir de 14 anys); DESPRÉS DE L'ACCIDENT (de 14 a 20 anys); ENTRADES PER AL CONCERT (de 14 a 18 anys); FES-TE NOTAR!(de 12 a 20 anys); MARXA MÉS SEGURA(de 15 a 18 anys); FEM UNA CURSA!(de 14 a 18 anys); LA FESTETA (de 14 a 18 anys); FES-TE VEURE (Totes les edats); UN DIA AMB BICICLETA (Famílies)[-]

 Cultivando emociones  

Comenta'l - 152 Visites 7


Caruana Vañó, Agustín; Tercero Giménez, Mª Pilar [coordinació]

2015

Moltes de les coses que passen a l'escola són emocionals: descobrir, compartir, aprendre, estimar, jugar, parlar, pensar, riure, plorar.. D'altres generen pors, conflicte, frustracions... Totes les emocions són necessàries i cal aprendre des de ben petits a identificar-les, expressar-les i gestionar-les.[+]
Moltes de les coses que passen a l'escola són emocionals: descobrir, compartir, aprendre, estimar, jugar, parlar, pensar, riure, plorar.. D'altres generen pors, conflicte, frustracions... Totes les emocions són necessàries i cal aprendre des de ben petits a identificar-les, expressar-les i gestionar-les.[+]
Moltes de les coses que passen a l'escola són emocionals: descobrir, compartir, aprendre, estimar, jugar, parlar, pensar, riure, plorar.. D'altres generen pors, conflicte, frustracions... Totes les emocions són necessàries i cal aprendre des de ben petits a identificar-les, expressar-les i gestionar-les. Aquest treball és un programa estructurat i pautat per ajudar el professorat a incorporar en el dia a dia de l'escola l'aprenentatge de les emocions.[-]

 Geometric Solids  

Comenta'l - 81 Visites 21


National Council of Teachers of America

2015

Geometric Solids és una aplicació interactiva per visionar figures geomètriques en tres dimensions. L'usuari pot canviar el punt de vista de la figura i assenyalar quines són les seves parts

 Creativitat en l'educació, educació de la creativitat  

Comenta'l - 36 Visites 21


Marina, Jose Antònio [coordinació], AU: Lorente, Mariola; Nafría, Begonya; Rodríguez de Castro, Maria Teresa; [et al.]

2015

Està clar que sense creativitat i innovació la nostra evolució hagués perillat, si més no tal i com la concebem actualment. No obstant, els experts en pedagogia consideren que els principals àmbits que haurien de potenciar la creativitat (l’educació formal i la no formal) moltes vegades resulten massa rígids i protocol·litzats.[+]
Està clar que sense creativitat i innovació la nostra evolució hagués perillat, si més no tal i com la concebem actualment. No obstant, els experts en pedagogia consideren que els principals àmbits que haurien de potenciar la creativitat (l’educació formal i la no formal) moltes vegades resulten massa rígids i protocol·litzats.[+]
Està clar que sense creativitat i innovació la nostra evolució hagués perillat, si més no tal i com la concebem actualment. No obstant, els experts en pedagogia consideren que els principals àmbits que haurien de potenciar la creativitat (l’educació formal i la no formal) moltes vegades resulten massa rígids i protocol·litzats. Així, hi ha una creença generalitzada en afirmar que durant la infància és quan més coartada es troba la capacitat de generar noves idees creatives, si més no en l’àmbit educatiu. Al llarg del present del present Quadern FAROS, s’intenta donar resposta a vàries preguntes clau, que justifiquen la preocupació de l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona per la creativitat en la infància. Els nens creatius del present seran adults innovadors amb millor capacitat d’adaptació a les exigències de la societat.[-]

 Crear y manejar un huerto escolar. Un manual para profesores, padres y comunidadesCrear y manejar un huerto escolar. Un manual para profesores, padres y [..]  

1 Comentari - Visita'l 7


Muehlhoff, Ellen

2015

Aquest manual ha estat elaborat per la FAO amb la finalitat d'ajudar al professorat, pares, mares i en general a la comunitat.La publicació recull les millors experiències i pràctiques en relació a la gestió d'horts escolars a tot el món.[+]
Aquest manual ha estat elaborat per la FAO amb la finalitat d'ajudar al professorat, pares, mares i en general a la comunitat.La publicació recull les millors experiències i pràctiques en relació a la gestió d'horts escolars a tot el món.[+]
Aquest manual ha estat elaborat per la FAO amb la finalitat d'ajudar al professorat, pares, mares i en general a la comunitat.La publicació recull les millors experiències i pràctiques en relació a la gestió d'horts escolars a tot el món. Les sessions d'aula estan relacionades amb l'aprenentatge de la natura, el medi ambient,la producció, comercialització, l'elaboració i preparació dels aliments saludables.[-]

 Respira i aprèn  

Comenta'l - 129 Visites 21


Cosials García, Cristina [coordinació]

2015

Programa d'exercicis i pautes de psicomotricitat, optometria, grafomotricitat, moviment i respiració i altres tècniques relacionades, que pretén acompanyar el procés maduratiu i evolutiu del cos i del moviment en els infants en relació als processos d'aprenentatge escola[+]
Programa d'exercicis i pautes de psicomotricitat, optometria, grafomotricitat, moviment i respiració i altres tècniques relacionades, que pretén acompanyar el procés maduratiu i evolutiu del cos i del moviment en els infants en relació als processos d'aprenentatge escola[+]
Programa d'exercicis i pautes de psicomotricitat, optometria, grafomotricitat, moviment i respiració i altres tècniques relacionades, que pretén acompanyar el procés maduratiu i evolutiu del cos i del moviment en els infants en relació als processos d'aprenentatge escolar[-]

 Manual bienestar en la escuela. Buen clima escolar  

Comenta'l - 19 Visites 7


Luz Argandoña, Carmen; Cortéz, Madelene; del Valle, Alejandra; Egaña, Loreto; Garay, Nélida; Martínez, Lucía; Poblete, Gloria; Ruiz, Elisa

2015

El programa Benestar a l'Escola busca ser un suport al treball de molts docents i altres adults que es veuen sotmesos diàriament a exigències i demandes que, sovint, constitueixen factors de creixent estrès i ansietat.[+]
El programa Benestar a l'Escola busca ser un suport al treball de molts docents i altres adults que es veuen sotmesos diàriament a exigències i demandes que, sovint, constitueixen factors de creixent estrès i ansietat.[+]
El programa Benestar a l'Escola busca ser un suport al treball de molts docents i altres adults que es veuen sotmesos diàriament a exigències i demandes que, sovint, constitueixen factors de creixent estrès i ansietat. Aquest material educatiu forma part d'un programa que té com a propòsit millorar el clima emocional a l'escola a través de la promoció d'estats de major benestar i harmonia. És el resultat de compartir i aprendre de les pràctiques pedagògiques de diversos docents, els quals, basats en els seus coneixements i intuïcions, van buscar calmar, alegrar, consolar i motivar, als nens i nenes amb els quals treballaven. Al seu torn han après d'iniciatives internacionals, sent les més significatives per als seus objectius les desenvolupades des l'enfocament d'educació emocional. El conjunt de recursos que presentem ofereix activitats que poden ser utilitzades per adults i nens en diferents moments de la vida escolar, especialment a l'aula. Es tracta de recursos pedagògics de senzilla aplicació, molt breus, que es constitueixen en aliats del currículum per aconseguir més ràpidament silenci, activació, concentració i calma, així com per reconèixer estats emocionals i potenciar sentiments de grat.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més