Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 31 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (47)
  • Recursos en línia (31)
    • Interactiu (2)
    • Aplicació (1)
    • Imatge (1)
    • Àudio (1)
    • Vídeo (22)
    • Document (1)
    • Pàgina web (12)
  • Recursos físics (16)
    • Vídeo (7)
    • Escrit (7)
    • Maleta pedagògica (1)
    • Objecte (1)
 Tarraco 360º  

Comenta'l - 42 Visites 21


Mar, Ricardo; Ruiz de Arbulo, Joaquin; Vivó, David; Lamuà, Marc;

2018

El projecte Tarraco 360° recull el treball científic realitzat pel grup d’investigació SETOPANT (URV/ICAC) i el converteix en un recorregut virtual per poder visitar els monuments Patrimoni de la Humanitat de la antiga Tarraco en 3D.[+]
El projecte Tarraco 360° recull el treball científic realitzat pel grup d’investigació SETOPANT (URV/ICAC) i el converteix en un recorregut virtual per poder visitar els monuments Patrimoni de la Humanitat de la antiga Tarraco en 3D.[+]
El projecte Tarraco 360° recull el treball científic realitzat pel grup d’investigació SETOPANT (URV/ICAC) i el converteix en un recorregut virtual per poder visitar els monuments Patrimoni de la Humanitat de la antiga Tarraco en 3D. La visita virtual mostra l'estructura de la ciutat, el Teatre, el Fòrum de la Colònia, la Torre dels Escipions, Centcelles i l'Arc de Berà. El projecte permet accedir també a fotografies actuals, vistes i recreacions de 360º i altres dades i recursos que es poden compartir.[-]

 Epigraphia 3D  

Comenta'l - 58 Visites 21


Ramírez Sánchez, Manuel; [investigador responsable dels projectes]; [et al.]

2014

Web que té com a finalitat apropar l'estudi de l'epigrafia a un públic no especialitzat i sobretot entre els estudiants d'ESO. Es poden consultar una sèries de recursos previs bàsics per iniciar-se en l'epigrafia: la llengua i literatura llatina, l'escriptura llatina, la família romana, la religió romana, el món funerari, etc.[+]
Web que té com a finalitat apropar l'estudi de l'epigrafia a un públic no especialitzat i sobretot entre els estudiants d'ESO. Es poden consultar una sèries de recursos previs bàsics per iniciar-se en l'epigrafia: la llengua i literatura llatina, l'escriptura llatina, la família romana, la religió romana, el món funerari, etc.[+]
Web que té com a finalitat apropar l'estudi de l'epigrafia a un públic no especialitzat i sobretot entre els estudiants d'ESO. Es poden consultar una sèries de recursos previs bàsics per iniciar-se en l'epigrafia: la llengua i literatura llatina, l'escriptura llatina, la família romana, la religió romana, el món funerari, etc. L'apartat de recursos d'epigrafia tracta, entre d'altres, els suports epigràfics, les abreviatures, els elements de les inscripcions... També intenta donar resposta a com s'estudia i s'edita una inscripció. Els recursos es complementen amb activitats educatives i lúdiques. Es pot accedir a una selecció d'inscripcions romanes en format 3D i resoldre la lectura d'alguna de les inscripcions seleccionades. Amb un mapa interactiu, l'alumnat pot esbrinar on es troben cadascuna de les inscripcions i visualitzar-les en 3D. Per a estudiants de nivells superiors hi ha seleccionats enllaços de bases de dades epigràfiques, revistes científiques, altres recursos epigràfics.[-]

 "Teatraula". Proposta didàctica  

Comenta'l - 89 Visites 21


CRP del Tarragonès. Serveis Educatius

2013

Proposta didàctica preparada per aplicar a l'aula, de caràcter transversal, interactiu i col·laboratiu. La proposta parteix del teatre com a centre d'interès, vincula les diferents manifestacions escèniques amb diverses àrees del currículum i dóna a les activitats didàctiques el format de diari.[+]
Proposta didàctica preparada per aplicar a l'aula, de caràcter transversal, interactiu i col·laboratiu. La proposta parteix del teatre com a centre d'interès, vincula les diferents manifestacions escèniques amb diverses àrees del currículum i dóna a les activitats didàctiques el format de diari.[+]
Proposta didàctica preparada per aplicar a l'aula, de caràcter transversal, interactiu i col·laboratiu. La proposta parteix del teatre com a centre d'interès, vincula les diferents manifestacions escèniques amb diverses àrees del currículum i dóna a les activitats didàctiques el format de diari. Els nois i noies són reporters que han de cobrir tota la informació al voltant de la "Mostra de Teatre" que cada any es celebra a la seva comarca. L'elaboració del "Diari de la Mostra" és el punt de partida per treballar la competència informacional, la competència escrita, els gèneres periodístics, les TIC...I també continguts Socials, Naturals, Música, Literatura....Tot un seguit d'activitats, que van confegint un diari col·laboratiu entre tots els centres que participen a la Mostra i que al mateix temps contribueix a dinamitzar l'activitat teatral a Primària i Secundària[-]

 El Tarragonès de prop  

Comenta'l - 28 Visites 21


Centre de Recursos Pedagògics del Tarragonès

2012

Activitats didàctiques i dossiers pedagògics de coneixement de la comarca del Tarragonès. Itineraris culturals, urbans i naturals. Relació dels serveis comarcals i de l'oferta educativa de les entitats local[+]
Activitats didàctiques i dossiers pedagògics de coneixement de la comarca del Tarragonès. Itineraris culturals, urbans i naturals. Relació dels serveis comarcals i de l'oferta educativa de les entitats local[+]
Activitats didàctiques i dossiers pedagògics de coneixement de la comarca del Tarragonès. Itineraris culturals, urbans i naturals. Relació dels serveis comarcals i de l'oferta educativa de les entitats locals[-]

 Parc del Laberint d'Horta: entre mites i misteris  

1 Comentari - 727 Visites 21


Devesa, Teresa

2012

Activitat pràctica consisteis a elaborar un dossier informatiu sobre el Parc del Laberint d'Horta. L'alumnat adquireix el rol de guia turístic i organitza la posterior visita guiada per a un suposat grup de visitants.[+]
Activitat pràctica consisteis a elaborar un dossier informatiu sobre el Parc del Laberint d'Horta. L'alumnat adquireix el rol de guia turístic i organitza la posterior visita guiada per a un suposat grup de visitants.[+]
Activitat pràctica consisteis a elaborar un dossier informatiu sobre el Parc del Laberint d'Horta. L'alumnat adquireix el rol de guia turístic i organitza la posterior visita guiada per a un suposat grup de visitants. Es proposa treballar el parc des de 3 punts de vista: urbanisme i història, mitologia clàssica (estudi de les escultures) i art (simbologia del laberint). Facilita fonts d'informació en línia i proposa activitats de cerca d'informació, de creació artística i d'avaluació.[-]

 GRÆCIÆ LEGATIO (missió a Grècia)  

Comenta'l - 320 Visites 21


Querol Joval, Jordi

2011

Webquest que vol, mitjançant els rols que s'han d’adoptar i són proposats a la tasca, apropar l’alumnat al coneixement de la geografia i govern de la Grècia clàssica. És també una aproximació a nocions inicials d’escultura, arquitectura i mitologia clàssiques.

 Projecteu el vostre pèplum  

Comenta'l - 162 Visites 21


Giralt, Sebastià

2011

Webquest que planteja investigar sobre tres mites de l'antigüitat grega i romana. Parteix de l'organització a l'aula de grups de guionistes que han d'investigar, elaborar i preparar els materials adients per filmar un pèplum.[+]
Webquest que planteja investigar sobre tres mites de l'antigüitat grega i romana. Parteix de l'organització a l'aula de grups de guionistes que han d'investigar, elaborar i preparar els materials adients per filmar un pèplum.[+]
Webquest que planteja investigar sobre tres mites de l'antigüitat grega i romana. Parteix de l'organització a l'aula de grups de guionistes que han d'investigar, elaborar i preparar els materials adients per filmar un pèplum. Aconsegueix aprofundir en els mites d'Agamèmnon, Ulisses i Eneas, i treballar al mateix temps amb noves tecnologies. Possibilita transformar un relat provinent de l'antiguitat en un producte per al món actual. Està destinat a fer comprendre millor a l'alumnat com es manté i es renova la tradició a través dels segles des del món grec a l'actualitat, tot adaptant-se als canvis culturals i socials.[-]

 Tiching (España)  

Comenta'l - 633 Visites 21810973425


TICHING S.L.

2011

Portal col·laboratiu amb recursos pedagògics i articles. Espai de referència en el que la comunitat educativa pot trobar i compartir els recursos necessaris per a aprendre i ensenyar millor.

 Luci Minici torna a casa  

Comenta'l - 240 Visites 21


Ribas Llorca, Sònia

2009

Webquest adreçada a l'alumnat d'ESO però que també pot ser aplicada a Cicle superior de primària. Els alumnes hi treballaran els següents continguts: - Els jocs a l'antiga Roma: les curses al circ - La Barcelona romana - Evolució urbanística de Barcelona: edificis singulars - El patrimoni de la ciutat de Barcelona - Recollida i selecció d'informació - Elaboració d'un Power point - Valoració del patrimoni d'una ciutat - Interès per conèixer aspectes del passat i relacionar-los amb el presen[+]
Webquest adreçada a l'alumnat d'ESO però que també pot ser aplicada a Cicle superior de primària. Els alumnes hi treballaran els següents continguts: - Els jocs a l'antiga Roma: les curses al circ - La Barcelona romana - Evolució urbanística de Barcelona: edificis singulars - El patrimoni de la ciutat de Barcelona - Recollida i selecció d'informació - Elaboració d'un Power point - Valoració del patrimoni d'una ciutat - Interès per conèixer aspectes del passat i relacionar-los amb el presen[+]
Webquest adreçada a l'alumnat d'ESO però que també pot ser aplicada a Cicle superior de primària. Els alumnes hi treballaran els següents continguts: - Els jocs a l'antiga Roma: les curses al circ - La Barcelona romana - Evolució urbanística de Barcelona: edificis singulars - El patrimoni de la ciutat de Barcelona - Recollida i selecció d'informació - Elaboració d'un Power point - Valoració del patrimoni d'una ciutat - Interès per conèixer aspectes del passat i relacionar-los amb el present[-]

 Promoció FP / Ensenyaments superiors de conservació i restauració de béns culturalsPromoció FP / Ensenyaments superiors de conservació i restauració de béns [..]  

Comenta'l - Visita'l 5


Edu3

2009

El vídeo mostra alumnes de l'Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Catalunya fent tasques de conservació de peces de museus, restauració de monuments, tallers de restauració.[+]
El vídeo mostra alumnes de l'Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Catalunya fent tasques de conservació de peces de museus, restauració de monuments, tallers de restauració.[+]
El vídeo mostra alumnes de l'Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Catalunya fent tasques de conservació de peces de museus, restauració de monuments, tallers de restauració. Els estudiants aprenen diferents tècniques de les quatre especialitats: document gràfic, escultura, arqueologia i pintura. Cicles formatius de formació professional específica de grau mitjà: - pesca i transport marítim - operació, control i manteniment de màquines i instal.lacions del vaixell - busseig de profunditat mitjana Cicles formatius de formació professional específica de grau superior: - navegació, pesca i transport marítim - supervisió i control de màquines i instal.lacions del vaixell[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4  
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més