Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 172 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (186)
  • Recursos en línia (172)
    • Interactiu (2)
    • Aplicació (3)
    • Imatge (1)
    • Àudio (31)
    • Vídeo (130)
    • Document (5)
    • Pàgina web (28)
  • Recursos físics (14)
    • Vídeo (6)
    • Escrit (7)
    • Recurs electrònic (1)
 El impacto ambiental de que Amazon te entregue un paquete en 24 horas  

Comenta'l - 23 Visites 21


Rojo, Cristina

2018

Quina és la petjada ambiental de comprar un producte i rebre'l en menys de 24 hores? En aquest reportatge s'analitza com el model de comerç que promou Amazon suposa un canvi de paradigma complet que, d'una banda,contreu riscos ambientals i de l'altra precaritza laboralment els seus treballadors.

 International Exchange. An international business trading game  

Comenta'l - 43 Visites 3


Laurie, Jim; Mengel, Mary Ann

2014

Simulació del funcionament bàsic del comerç internacional, a través de la compra i venda d'estocs de productes

 Projectes en xarxa. Experiències / Implica't  

Comenta'l - 75 Visites 521


Edu3

2014

Experiència on es mostra el projecte cooperatiu que duen a terme professors de diferents centres educatius i les activitats que fan amb els alumnes de l'Institut Torrevicens de Lleida.

 Recursos didàctics Econòmia  

Comenta'l - 500 Visites 21


XTEC

2013

Referitori de recursos didàctics per l'aprenentatge de les Ciències Econòmiques adequades al Batxillerat i destinades a facilitar materials per a l'activitat docent.

 Economia pràctica i finances personals, un context per estudiar matemàtiques a l’ensenyament obligatoriEconomia pràctica i finances personals, un context per estudiar matemàtiques [..]  

Comenta'l - Visita'l 7


Daniel Bosch Blanch

2012

Aspectes bàsics i pràctics d’economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l’alumnat en acabar l’ensenyament obligatori. Algunes d’aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques.[+]
Aspectes bàsics i pràctics d’economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l’alumnat en acabar l’ensenyament obligatori. Algunes d’aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques.[+]
Aspectes bàsics i pràctics d’economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l’alumnat en acabar l’ensenyament obligatori. Algunes d’aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques. Hi ha conceptes matemàtics que adquireixen significat en la mesura que es contextualitzen; l’àmbit de l’economia n’ofereix moltes possibilitats. Presento un conjunt d’activitats (també explico algunes idees per a activitats que no he tingut temps de redactar) que penso rellevants per la formació en aquest context i alhora significatives pel que fa l’instrumental matemàtic que s’hi fa servir.[-]

 La Borsa, "El crac de 1929"  

Comenta'l - 65 Visites 9


Arrey Oliver, Francesc

2011

Activitat introductòria i prèvia al tema del “Crac de 1929”. Es tracta de partir de les idees prèvies que l’alumnat té sobre el sistema borsari a partir de les quals es construirà nou coneixement. S’intentarà fer-ho de manera significativa posant exemples de l’actualitat, amb la creació d’una empresa.[+]
Activitat introductòria i prèvia al tema del “Crac de 1929”. Es tracta de partir de les idees prèvies que l’alumnat té sobre el sistema borsari a partir de les quals es construirà nou coneixement. S’intentarà fer-ho de manera significativa posant exemples de l’actualitat, amb la creació d’una empresa.[+]
Activitat introductòria i prèvia al tema del “Crac de 1929”. Es tracta de partir de les idees prèvies que l’alumnat té sobre el sistema borsari a partir de les quals es construirà nou coneixement. S’intentarà fer-ho de manera significativa posant exemples de l’actualitat, amb la creació d’una empresa. Idees prèvies, construcció de nous coneixements. A partir de qüestions formulades pel professor es detectarà el grau de coneixement sobre la borsa que té l’alumnat. Decodificar i utilitzar indicadors econòmics per entendre la realitat Lectura i anàlisi pautat de la informació borsària bàsica de la premsa. (premsa digital i hemeroteca) Aprendre a seleccionar la informació obtinguda per mitjans telemàtics. Recerca d’informació sobre diferents índex borsaris mundials i la seva evolució en els darrers temps, (any, dia). Utilització de programes per la creació, edició i presentació de resultats. Realitzar càlculs matemàtics sobre l’evolució d’una empresa fictícia i representar-ho gràficament.[-]

 Economia pràctica i finances personals, un context per estudiar matemàtiques a l’ensenyament obligatoriEconomia pràctica i finances personals, un context per estudiar matemàtiques [..]  

Comenta'l - Visita'l 8109


Daniel Bosch Blanch

2011

Aspectes bàsics i pràctics d'economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l'alumnat en acabar l'ensenyament obligatori. Algunes d'aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques.[+]
Aspectes bàsics i pràctics d'economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l'alumnat en acabar l'ensenyament obligatori. Algunes d'aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques.[+]
Aspectes bàsics i pràctics d'economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l'alumnat en acabar l'ensenyament obligatori. Algunes d'aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques. Hi ha conceptes matemàtics que adquireixen significat en la mesura que es contextualitzen; l'àmbit de l'economia n'ofereix moltes possibilitats. Presento un conjunt d'activitats (també explico algunes idees per a activitats que no he tingut temps de redactar) que penso rellevants per la formació en aquest context i alhora significatives pel que fa l'instrumental matemàtic que s'hi fa servir.[-]

 Les visites a empreses a l'ESO. Element desenvolupador del currículum i catalitzador del treball per competènciesLes visites a empreses a l'ESO. Element desenvolupador del currículum [..]  

Comenta'l - Visita'l 7


David Atzet Rovira

2011

Les classes-visita són un mètode més per a desenvolupar continguts i assolir competències bàsiques. Darrera aquesta idea hi ha un seguit d'elements que ens fan possible aquest doble vessant, per un a banda la integració de les visites a indústries com a un element important pel treball de certs continguts de la matèria en el context de les indústries i de l'altre la possibilitat de fer-ho treballant des d'una perspectiva competencial.[+]
Les classes-visita són un mètode més per a desenvolupar continguts i assolir competències bàsiques. Darrera aquesta idea hi ha un seguit d'elements que ens fan possible aquest doble vessant, per un a banda la integració de les visites a indústries com a un element important pel treball de certs continguts de la matèria en el context de les indústries i de l'altre la possibilitat de fer-ho treballant des d'una perspectiva competencial.[+]
Les classes-visita són un mètode més per a desenvolupar continguts i assolir competències bàsiques. Darrera aquesta idea hi ha un seguit d'elements que ens fan possible aquest doble vessant, per un a banda la integració de les visites a indústries com a un element important pel treball de certs continguts de la matèria en el context de les indústries i de l'altre la possibilitat de fer-ho treballant des d'una perspectiva competencial. Això és fa molt viable donat que estem fent aquest treball en un context real, són indústries que funcionen, no estan simulades. Amb tot hem cregut convenient començar per aprofundir en el que hom creu que hi ha rere el concepte de Tecnologia i complementar-lo amb el d'Educació Tecnològica. Això ens ha servit per a continuar aquesta feina amb la definició i concreció d'aspectes del currículum: objectius, continguts de la matèria, competències bàsiques... En el segon apartat mostrem els aspectes més genèrics pel desenvolupament i realització de classes-visita a indústries. Ens hem ajudat d'una enquesta al professorat de tecnologia. Així, i tenint en compte el model sistèmic, hem desenvolupat les classes-visita seguint tres fases que ens permeten desenvolupar aquest activitat: treball previ, treball "in situ" i treball post-visita. Aquesta proposta no vol ser un guió fix per a totes les classes-visita sinó que estableix una seqüència didàctica que ens permet adaptar-lo a qualsevol indústria i a qualsevol nivell educatiu[-]

 Tiching (España)  

Comenta'l - 633 Visites 21810973425


TICHING S.L.

2011

Portal col·laboratiu amb recursos pedagògics i articles. Espai de referència en el que la comunitat educativa pot trobar i compartir els recursos necessaris per a aprendre i ensenyar millor.

 La empresa  

Comenta'l - 135 Visites 21


Gómez Castaño, Mª Adela

2011

Webquesta pensada per identificar els diferents elements d'una empresa i el seu entorn, a més de treballar aspectes pràctics que es podrien presentar en la vida real.

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més