Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 22 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (57)
  • Recursos en línia (22)
    • Interactiu (1)
    • Aplicació (5)
    • Imatge (1)
    • Àudio (1)
    • Vídeo (9)
    • Document (1)
    • Pàgina web (14)
  • Recursos físics (35)
    • Vídeo (2)
    • Escrit (32)
    • Maleta pedagògica (1)
 Recursos Cultura Clásica  

Comenta'l - 116 Visites 21


XTEC

2013

Referitori de recursos digitals de Cultura Clàssica de la Xarxa Telemàtica Educativa Catalanaper la docència de les esmentades Ciències per als diferents nivells educatius.Espai per al professorat.

 Els déus olímpics  

Comenta'l - 880 Visites 21


Neus Cabré Peirau

2012

Quadern Virtual sobre la mitologia grega, els déus grecs amb un anàlisi de la Teogonia.En el Quadern s'exposenels principals trets dels déus Olímpics de la Grècia Antiga.

 Parc del Laberint d'Horta: entre mites i misteris  

1 Comentari - 727 Visites 21


Devesa, Teresa

2012

Activitat pràctica consisteis a elaborar un dossier informatiu sobre el Parc del Laberint d'Horta. L'alumnat adquireix el rol de guia turístic i organitza la posterior visita guiada per a un suposat grup de visitants.[+]
Activitat pràctica consisteis a elaborar un dossier informatiu sobre el Parc del Laberint d'Horta. L'alumnat adquireix el rol de guia turístic i organitza la posterior visita guiada per a un suposat grup de visitants.[+]
Activitat pràctica consisteis a elaborar un dossier informatiu sobre el Parc del Laberint d'Horta. L'alumnat adquireix el rol de guia turístic i organitza la posterior visita guiada per a un suposat grup de visitants. Es proposa treballar el parc des de 3 punts de vista: urbanisme i història, mitologia clàssica (estudi de les escultures) i art (simbologia del laberint). Facilita fonts d'informació en línia i proposa activitats de cerca d'informació, de creació artística i d'avaluació.[-]

 Bloc de clàssiques: L'ombra d'un somni  

Comenta'l - 106 Visites 21


Laura Lucas

2012

Experiència que mostra el bloc que dóna a conèixer a l´alumnat de la matèria de llatí i grec de batxillerat els textos que parlen de l´empremta deixada pels homes i dones que van viure en l´època del món clàssic.[+]
Experiència que mostra el bloc que dóna a conèixer a l´alumnat de la matèria de llatí i grec de batxillerat els textos que parlen de l´empremta deixada pels homes i dones que van viure en l´època del món clàssic.[+]
Experiència que mostra el bloc que dóna a conèixer a l´alumnat de la matèria de llatí i grec de batxillerat els textos que parlen de l´empremta deixada pels homes i dones que van viure en l´època del món clàssic. Cada alumne té assignat un dia per fer la seva aportació al bloc. Per fer les seves aportacions l´alumnat ha d´utilitzar les TIC i les TAC fent cerques i utilitzant la imatge en matèries que es fonamenten en el text.[-]

 Projecte Clàssics a la romana  

Comenta'l - 53 Visites 21


Montse Dalmau i Majka Llibre

2012

Experiència eduCAT que mostra com, a través del bloc, es pot complementar tot el treballat a classe, ampliar la informació o buscar nous temes relacionats amb què s'han estat estudiant sobre la cultura clàssica.[+]
Experiència eduCAT que mostra com, a través del bloc, es pot complementar tot el treballat a classe, ampliar la informació o buscar nous temes relacionats amb què s'han estat estudiant sobre la cultura clàssica.[+]
Experiència eduCAT que mostra com, a través del bloc, es pot complementar tot el treballat a classe, ampliar la informació o buscar nous temes relacionats amb què s'han estat estudiant sobre la cultura clàssica. Tot l’alumnat hi participa perquè té perfil d’autor del bloc i poden, per tant, penjar tot tipus d’informació relacionada amb el món clàssic.[-]

 Projecteu el vostre pèplum  

Comenta'l - 162 Visites 21


Giralt, Sebastià

2011

Webquest que planteja investigar sobre tres mites de l'antigüitat grega i romana. Parteix de l'organització a l'aula de grups de guionistes que han d'investigar, elaborar i preparar els materials adients per filmar un pèplum.[+]
Webquest que planteja investigar sobre tres mites de l'antigüitat grega i romana. Parteix de l'organització a l'aula de grups de guionistes que han d'investigar, elaborar i preparar els materials adients per filmar un pèplum.[+]
Webquest que planteja investigar sobre tres mites de l'antigüitat grega i romana. Parteix de l'organització a l'aula de grups de guionistes que han d'investigar, elaborar i preparar els materials adients per filmar un pèplum. Aconsegueix aprofundir en els mites d'Agamèmnon, Ulisses i Eneas, i treballar al mateix temps amb noves tecnologies. Possibilita transformar un relat provinent de l'antiguitat en un producte per al món actual. Està destinat a fer comprendre millor a l'alumnat com es manté i es renova la tradició a través dels segles des del món grec a l'actualitat, tot adaptant-se als canvis culturals i socials.[-]

 Tiching (España)  

Comenta'l - 633 Visites 21810973425


TICHING S.L.

2011

Portal col·laboratiu amb recursos pedagògics i articles. Espai de referència en el que la comunitat educativa pot trobar i compartir els recursos necessaris per a aprendre i ensenyar millor.

 Orígenes del teatro. El teatro griego  

Comenta'l - 52 Visites 21


María Xosé Fernández Casas

2010

Webquesta que té com a principal objectiu que l'alumnat conegui tots els aspectes dels inicis del teatre, tant la seva infraestructura, com les representacions escèniques d'aquest.

 Pràctica compartida / Projecte Clàssics a la romana  

Comenta'l - 32 Visites 5


Edu3

2010

El projecte Clàssics a la romana neix de la voluntat de les dues professores de clàssiques de l'IES Vil·la Romana, Montse Dalmau i Majka Llibre, d'assolir 4 objectius generals: - integració de les TIC i TAC al currículum.[+]
El projecte Clàssics a la romana neix de la voluntat de les dues professores de clàssiques de l'IES Vil·la Romana, Montse Dalmau i Majka Llibre, d'assolir 4 objectius generals: - integració de les TIC i TAC al currículum.[+]
El projecte Clàssics a la romana neix de la voluntat de les dues professores de clàssiques de l'IES Vil·la Romana, Montse Dalmau i Majka Llibre, d'assolir 4 objectius generals: - integració de les TIC i TAC al currículum. - tractament de la diversitat a l'aula. - treball cooperatiu entre alumnes i professores. - apropar el contingut de les assignatures als alumnes. Detectant les mancances que tenen els alumnes pel que fa als coneixements informàtics, que gairebé es limiten a l'ús del messenger, als jocs i a la recerca pel Google, van voler que poguessin emprar les noves tecnologies en el seu treball diari, a les seves assignatures, però també que poguessin aplicar.-ho a la resta d'assignatures.[-]

 Afers exteriors / Grècia  

Comenta'l - 78 Visites 5


Edu3

2009

Què en queda, de la Grècia clàssica bressol de la cultura occidental? El programa "Afers exteriors" ho investiga en aquest capítol dedicat a Grècia. El presentador del programa, Miquel Calçada, comença la seva visita a Grècia pujant a l'Acròpoli d'Atenes, al costat d'un hel·lenista de Figueres, Eusebi Ayensa.[+]
Què en queda, de la Grècia clàssica bressol de la cultura occidental? El programa "Afers exteriors" ho investiga en aquest capítol dedicat a Grècia. El presentador del programa, Miquel Calçada, comença la seva visita a Grècia pujant a l'Acròpoli d'Atenes, al costat d'un hel·lenista de Figueres, Eusebi Ayensa.[+]
Què en queda, de la Grècia clàssica bressol de la cultura occidental? El programa "Afers exteriors" ho investiga en aquest capítol dedicat a Grècia. El presentador del programa, Miquel Calçada, comença la seva visita a Grècia pujant a l'Acròpoli d'Atenes, al costat d'un hel·lenista de Figueres, Eusebi Ayensa. Tots dos contemplen el Partenó i parlen de la seva història. El Miquel i l'Eusebi també visiten el castell de Levàdia, que havia estat ocupat pels almogàvers durant gairebé un segle. Tot seguit, el presentador es desplaça fins a un centre de rehabilitació per a infants amb lesions cerebrals, on es troba amb la neuròloga de Granollers Roser Pons. Tots dos fan un recorregut en metro i arriben a un mirador, des d'on contemplen la ciutat d'Atenes. La parada següent és a Kyparissi, a la regió de Lacònia. En aquesta petita i pintoresca població, el Miquel coneix Esther Grau, propietària del Kyfanta Hotel. De tornada a Atenes, el presentador es troba amb Àlex Baveas, un dissenyador gràfic grec amant de la cultura i la llengua catalana, i amb el periodista Ioannis Mantàs, que també parla català. Tots dos volen adaptar al grec el programa de TV3 "Històries de Catalunya".[-]

Pàgina de resultats 1   2   3  
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més