Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
Resultats per: emocions
1-10 de 369 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (533)
  • Recursos en línia (164)
    • Imatge (1)
    • Àudio (83)
    • Vídeo (64)
    • Document (7)
    • Pàgina web (74)
  • Recursos físics (369)
    • Vídeo (237)
    • Escrit (122)
    • Maleta pedagògica (3)
    • Recurs electrònic (8)
    • Objecte (4)
    • Àudio (2)
    • Material visual (2)
 Construccions identitàries. Construcciones identitarias. Work in progress  

Comenta'l - 13 Visites 6170


Llop, Mar C.

2021

Projecte fotogràfic que recull l'experiència personal de la seva autora en el seu procés trans. Les imatges van acompanyades de textos dels protagonistes de les fotografies. Expressen les seves emocions i expliquen com van transitar des del gènere que se’ls va assignar en néixer.

 Montussaka. Passeig pel Delta de l'Ebre  

Comenta'l - 1 Visita 62


Royo Tomés, Florian

2021

Passejant pel Delta de l'Ebre, en el discòrrer quotidià de la natura apareixen des dels sentits, sensacions i impressions. En el deixar-se portar, hom experimenta petites claredats. La consciència temporal es dilueix, i el mirar canvia per fondre's amb el paisatge observat.[+]
Passejant pel Delta de l'Ebre, en el discòrrer quotidià de la natura apareixen des dels sentits, sensacions i impressions. En el deixar-se portar, hom experimenta petites claredats. La consciència temporal es dilueix, i el mirar canvia per fondre's amb el paisatge observat.[+]
Passejant pel Delta de l'Ebre, en el discòrrer quotidià de la natura apareixen des dels sentits, sensacions i impressions. En el deixar-se portar, hom experimenta petites claredats. La consciència temporal es dilueix, i el mirar canvia per fondre's amb el paisatge observat. Cal descobrir que, en el bell mig del no-res aparent, un es pot trobar a si mateix.[-]

 Nuestra salvaje juventud  

Comenta'l - 1 Visita 62


Okada, Mari; Emoto, Nao

2021

Kazusa i les seves amigues són les cinc integrants del club de literatura. Quan a una de les seves sessions es planteja la qüestió "Què t'agradaria fer abans de morir?", una d'elles respon... "Sexe". Aquesta simple paraula genera un remolí d'emocions que pràcticament es farà amb el control dels seus pensaments.

 CEM Creciendo en Mindfulness  

Comenta'l - 2 Visites 74


Delgado-Rios, M.; Pérez Millán, A. M.; Ardoy del Hoyo, M. [et al.]

2021

Joc dissenyat amb l'objectiu d’afavorir de forma atractiva la pràctica de l’atenció plena, facilitant experiències que incrementin la regularització emocional, l’autoconeixement i la compassió. És un joc totalment flexible.[+]
Joc dissenyat amb l'objectiu d’afavorir de forma atractiva la pràctica de l’atenció plena, facilitant experiències que incrementin la regularització emocional, l’autoconeixement i la compassió. És un joc totalment flexible.[+]
Joc dissenyat amb l'objectiu d’afavorir de forma atractiva la pràctica de l’atenció plena, facilitant experiències que incrementin la regularització emocional, l’autoconeixement i la compassió. És un joc totalment flexible. No hi ha límit de temps, ni d’edat, ni de participants. Es pot jugar estant sol, amb la família, amb la classe o amb les amistats. Té un format de joc de taula, on els diferents participants es desplacen pel tauler realitzant diverses activitats. No obstant, també és possible utilitzar algunes de les targetes com activitats independents.[-]

 Jane Eyre  

Comenta'l - 4 Visites 62


Brontë, Charlotte

2021

Jane Eyre, òrfena de molt petita, aprèn aviat a afrontar els esntrebancs que la vida li presenta, primer sota la tutela de la seva rica i malèvola tieta Reed, i anys després sota el règim opressiu de l'orfenat Lowood, on passarà de ser una nena estoica, maltractada i abnegada a una dona intel·lectual i apassionada amb dificultats per trobar el seu lloc en el món.[+]
Jane Eyre, òrfena de molt petita, aprèn aviat a afrontar els esntrebancs que la vida li presenta, primer sota la tutela de la seva rica i malèvola tieta Reed, i anys després sota el règim opressiu de l'orfenat Lowood, on passarà de ser una nena estoica, maltractada i abnegada a una dona intel·lectual i apassionada amb dificultats per trobar el seu lloc en el món.[+]
Jane Eyre, òrfena de molt petita, aprèn aviat a afrontar els esntrebancs que la vida li presenta, primer sota la tutela de la seva rica i malèvola tieta Reed, i anys després sota el règim opressiu de l'orfenat Lowood, on passarà de ser una nena estoica, maltractada i abnegada a una dona intel·lectual i apassionada amb dificultats per trobar el seu lloc en el món. Modesta, incòmoda, franca, independent, rebel davant de les injustícies i amb una inquietud intel·lectual no sempre ben entesa, escapa del seu destí quan se li presenta l'oportunitat de fer d'institutriu a casa de Lord rochester. Però les coses no seran tan fàcils com semblen...[-]

 Profes rebels: El respte d'educar a partir de la realitat dels joves  

Comenta'l - 6 Visites 62


Olivé, Cristian

2021

El llibre recull exemples d'experiències de l'apropament de les necessitats i interessos dels joves per treballar a l'aula: mòbils, xarxes socials, cantants,... Reflexions per canviar l'educació des de l'educació.

 Guia multisectorial de formació acadèmica sobre la mutilació genital femeninaGuia multisectorial de formació acadèmica sobre la mutilació genital femenin [..]  

Comenta'l - Visita'l 62


Aliaga Rut, Neus; Carvalho Bermejo, Clara [et al.]; Kaplan, Adriana; Nuño Gómez, Laura [directores]

2021

Aquesta guia de formació acadèmica està destinada a promoure i facilitar la incorporació de contingut acadèmic sobre la mutilació genital femenina per a la formació dels docents. Té com a objectiu prioritari oferir de manera estructurada i accessible contingut educatiu per a la formació de futurs professionals que podrien tenir un paper clau en la prevenció i l'abandonament d'aquesta pràctica, així com l'assistència a dones i nenes que l'han patit.

 Educar en el sentido ante la pérdida  

Comenta'l - 2 Visites 6276


Frankl, Viktor E.

2021

CÓMO HABLAR A LOS NIÑOS Y ADOLESCENTES DE LA MUERTE, Duelo y escuela es ante todo un libro práctico escrito por los mejores especialistas y que tratan de dar respuestas y ayudar a diferentes colectivos.[+]
CÓMO HABLAR A LOS NIÑOS Y ADOLESCENTES DE LA MUERTE, Duelo y escuela es ante todo un libro práctico escrito por los mejores especialistas y que tratan de dar respuestas y ayudar a diferentes colectivos.[+]
CÓMO HABLAR A LOS NIÑOS Y ADOLESCENTES DE LA MUERTE, Duelo y escuela es ante todo un libro práctico escrito por los mejores especialistas y que tratan de dar respuestas y ayudar a diferentes colectivos.Las pérdidas forman parte de nuestra existencia y la educación debe tener como uno de sus objetivos desarrollar la competencia para transformar esas pérdidas inevitables en algo valioso para aprender a cuidar de nosotros mismos y de quienes nos rodean. Este libro proporciona una serie de materiales de gran interés para todos los que están en contacto con la problemática del duelo en el contexto educativo: se abordan las estrategias de autocuidado de los profesionales, el concepto de muerte y los procesos de duelo en los niños según sus edades, los factores de protección, la aproximación al duelo de los padres o la intervención psico-social en ayuda humanitaria; también los rasgos fundamentales de una pedagogía de la vida y de la muerte, y de las intervenciones educativas ante el sufrimiento y el duelo.[-]

 Curs de feminisme per microones  

Comenta'l - 11 Visites 62


Farré, Natza

2020

Un curs de feminisme exprés, amb raons i arguments, dades i exemples i, també, amb humor, ironia i un punt de sarcasme. Una denuncia del masclisme encobert en tots els àmbits de la nostra vida quotidiana i que crida a una revolució feminista que ho ha de canviar tot.

 Sex ¡oh!  

Comenta'l - 10 Visites 62


Lyona

2020

La sexologia femenina sense inhibicions. Educació sexual, drets, feminisme, reivindicacions, situacions massa quotidianes. A traves d'aquest còmic, l'autora explica situacions de la vida sexual de les dones.

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més