Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 3094 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (3094)
  • Recursos físics (3094)
    • Maleta pedagògica (4)
    • Recurs electrònic (155)
    • Objecte (6)
    • Àudio (61)
    • Material visual (8)
    • Vídeo (651)
    • Escrit (2235)
    • Altres recursos (2)
 III Berga. Itinerarios Geologicos  

Comenta'l - 10 Visites 6162


Álvarez Pérez, A; Brianso Penalva, J L; Obrador Tuduri, A

1979

Observació i estudi dels materials secundaris i terciaris de la zona compresa entre el Prepirineu i la Depressió de l'Ebre, en els entorns del riu Llobregat. Estudi d'algunes estructures tectòniques corresponents a l'orogènia alpina.

 Técnicas de intervención psicológica para adolescentes  

Comenta'l - 7 Visites 6162


Morganett, Rosemarie S.

1985

És un llibre-guia per conduir grups d'ensinistrament en habilitats i d'assessorament per adolescents. Aquests grups d'aconsellament s'organitzen amb l'objectiu d'ajudar a solucionar i prevenir els problemes i conflictes més freqüents a la seva edat: abús de substàncies, control de la còlera i l'agressivitat, tècniques d'estudi, pèrdues d'éssers estimats, ruptures familiars, depressió i altres.[+]
És un llibre-guia per conduir grups d'ensinistrament en habilitats i d'assessorament per adolescents. Aquests grups d'aconsellament s'organitzen amb l'objectiu d'ajudar a solucionar i prevenir els problemes i conflictes més freqüents a la seva edat: abús de substàncies, control de la còlera i l'agressivitat, tècniques d'estudi, pèrdues d'éssers estimats, ruptures familiars, depressió i altres.[+]
És un llibre-guia per conduir grups d'ensinistrament en habilitats i d'assessorament per adolescents. Aquests grups d'aconsellament s'organitzen amb l'objectiu d'ajudar a solucionar i prevenir els problemes i conflictes més freqüents a la seva edat: abús de substàncies, control de la còlera i l'agressivitat, tècniques d'estudi, pèrdues d'éssers estimats, ruptures familiars, depressió i altres. El grup d'aconsellament se centra en els sentiments i en la resolució dels aspectes afectius. Explica com fer que el grup funcioni i presenta normes bàsiques per assolir l'èxit del grup.[-]

 Tarjetas de felicitación  

Comenta'l - 22 Visites 6162


Müller, Kristine; Krawietz, Annette

1991

Llibre de manualitats per confeccionar targetes de felicitació: nadalenques, de Pasqua i per altres motius o festes. La dificultat és variada i per tant, algunes són apropiades per a infants i d'altres són força més complicades.[+]
Llibre de manualitats per confeccionar targetes de felicitació: nadalenques, de Pasqua i per altres motius o festes. La dificultat és variada i per tant, algunes són apropiades per a infants i d'altres són força més complicades.[+]
Llibre de manualitats per confeccionar targetes de felicitació: nadalenques, de Pasqua i per altres motius o festes. La dificultat és variada i per tant, algunes són apropiades per a infants i d'altres són força més complicades. De cada targeta hi ha la fotografia i els patrons, a mida natural, per confeccionar-les.[-]

 Aprender del conflicto en el cine  

Comenta'l - 9 Visites 6162


De la Torre, Saturnino; Tort, Lluís; Rajadell, Núria; De Borja, María; Martínez, Mercedes; Jarne, Ignacio

1999

Entès el conflicte com a realitat social i, aprofitant que el cinema també en planteja des de totes les seves perspectives, s' utilitza i interrelaciona conflicte cine i educació com a metodologia de treball per orientar l'acció dels educadors.[+]
Entès el conflicte com a realitat social i, aprofitant que el cinema també en planteja des de totes les seves perspectives, s' utilitza i interrelaciona conflicte cine i educació com a metodologia de treball per orientar l'acció dels educadors.[+]
Entès el conflicte com a realitat social i, aprofitant que el cinema també en planteja des de totes les seves perspectives, s' utilitza i interrelaciona conflicte cine i educació com a metodologia de treball per orientar l'acció dels educadors. De cinc pel·lícules seleccionades se'n fa una fitxa tècnica, s'explica l'argument i s'identifica el conflicte i els valors dels personatges. A partir d'aquí intenta assumir el conflicte per poder-lo resoldre.[-]

 Estimadíssim pare  

Comenta'l - 9 Visites 6162


Clemente Gómez, Juan

1995

L'Alícia és filla de pares separats, viu amb la seva mare i dos germans més. Fa molt temps que no veuen al pare i l'Alícia, a qui li agrada molt escriure, decideix enviar-li una carta. No rep resposta, però ella continua escrivint-li.[+]
L'Alícia és filla de pares separats, viu amb la seva mare i dos germans més. Fa molt temps que no veuen al pare i l'Alícia, a qui li agrada molt escriure, decideix enviar-li una carta. No rep resposta, però ella continua escrivint-li.[+]
L'Alícia és filla de pares separats, viu amb la seva mare i dos germans més. Fa molt temps que no veuen al pare i l'Alícia, a qui li agrada molt escriure, decideix enviar-li una carta. No rep resposta, però ella continua escrivint-li. En les cartes li explica els seus sentiments, el que fa a l'escola, com són els seus amics i els problemes que té ella i altres companys que tampoc tenen el pare a casa.[-]

 La Lilí es baralla amb el seu germà  

Comenta'l - 1 Visita 6162


De Saint Mars, Dominique ; Bloch, Serge

1996

La Lilí no sempre s'entén massa amb en Max. A qui no li costa de compartir-ho tot amb un germà petit? A més, els pares sempre donen la raó al petitó de la casa. La Lilí però aprendrà que, amb una mica de comprensió per totes dues parts, tenir un germà no està gens malament[+]
La Lilí no sempre s'entén massa amb en Max. A qui no li costa de compartir-ho tot amb un germà petit? A més, els pares sempre donen la raó al petitó de la casa. La Lilí però aprendrà que, amb una mica de comprensió per totes dues parts, tenir un germà no està gens malament[+]
La Lilí no sempre s'entén massa amb en Max. A qui no li costa de compartir-ho tot amb un germà petit? A més, els pares sempre donen la raó al petitó de la casa. La Lilí però aprendrà que, amb una mica de comprensió per totes dues parts, tenir un germà no està gens malament![-]

 En Max juga a futbol  

Comenta'l - 6 Visites 6162


De Saint Mars, Dominique; Bloch, Serge

1996

A en Max li agrada jugar a futbol però no el volen a l'equip perquè és baixet i li falta velocitat. Finalment aconsegueix el seu somni de formar part de l'equip, gràcies a la seva constància i a la seva força de voluntat.

 En Max i la Lilí tenen por  

Comenta'l - Visita'l 6162


De Saint Mars, Dominique ; Bloch, Serge

1996

Els pares d'en Max i la Lilí han anat a sopar a casa d'una amiga, de manera que s'hauran d'espavilar tots sols. Tot va bé fins que comencen a sentir sorolls estranys i els agafa una por terrible. Una història que ajuda a comprendre que, sovint, la por és fruit de la imaginació i que val més reflexionar i actuar que no pas deixar-se portar pel pànic.

 La Lilí s'enfada amb la seva amiga  

Comenta'l - 1 Visita 6162


De Saint Mars, Dominique ; Bloch, Serge

1997

La Lilí s'enfada amb la seva amiga. Se sent ferida, gelosa i sola al món! Així i tot, un dia decideix fer el primer pas. És una història per reflexionar, per atrevir-se a dir el que sentim, el que no entenem, per explicar-nos en comptes de fer mala cara, per preferir l'amistat a l'orgull.

 Valores para vivir 2  

Comenta'l - 13 Visites 6162


Romero, Eduard

2000

Compendi de diverses propostes d'educació en valors. Cada capítol està escrit per un autor diferent. Partint d'exemples extrets de l'experiència, es reflexiona al voltant d'un valor concret de forma senzilla i pràctica i es dóna una resposta.[+]
Compendi de diverses propostes d'educació en valors. Cada capítol està escrit per un autor diferent. Partint d'exemples extrets de l'experiència, es reflexiona al voltant d'un valor concret de forma senzilla i pràctica i es dóna una resposta.[+]
Compendi de diverses propostes d'educació en valors. Cada capítol està escrit per un autor diferent. Partint d'exemples extrets de l'experiència, es reflexiona al voltant d'un valor concret de forma senzilla i pràctica i es dóna una resposta. Al final de cada capítol es busca la implicació personal i grupal de qui ho llegeix mitjançant un qüestionari que estimula el diàleg i la creativitat per posar en pràctica el valor corresponent. Es treballen valors com ara l'acceptació, l'amistat, l'autoexigència, la bondat, la comprensió, la confiança, la creativitat, l'entusiasme, la fidelitat, l'honradesa, la llibertat, la paciència, la prudència, la puntualitat i la senzillesa.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més