Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 3111 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (3111)
  • Recursos físics (3111)
    • Maleta pedagògica (10)
    • Recurs electrònic (150)
    • Objecte (25)
    • Àudio (61)
    • Material visual (15)
    • Vídeo (366)
    • Escrit (2514)
    • Altres recursos (3)
 La educación encierra un tesoro  

Comenta'l - 3 Visites 6162


Delors, Jaques; [coordinador]; Al Mufti, In'am; Amagi, Isao; Carneiro, Roberto; Cung, Fay; Geremek, Bronislaw; Gorham, William; Kornhauser, Aleksandra; Manley, Michael; Padrón Quero, Marisela; Savané, Marie-Angélique; Singh, Karan; Stavenhagen, Rodolfo; Won Suhr, Myong; Nanzhao, Zhou

1996

Es tracta del conegut Informe a la Unesco elaborat per la Comissió Internacional sobre l'educació per al segle XXI, presidida per Jacques Delors. Es recullen les reflexions, conclusions i pensaments de totes les personalitats presents en la Comissió.[+]
Es tracta del conegut Informe a la Unesco elaborat per la Comissió Internacional sobre l'educació per al segle XXI, presidida per Jacques Delors. Es recullen les reflexions, conclusions i pensaments de totes les personalitats presents en la Comissió.[+]
Es tracta del conegut Informe a la Unesco elaborat per la Comissió Internacional sobre l'educació per al segle XXI, presidida per Jacques Delors. Es recullen les reflexions, conclusions i pensaments de totes les personalitats presents en la Comissió. D'aquest estudi, es desprèn que l'educació és una experiència global que es desenvolupa al llarg de la vida de cada individu. Ens parla, també, de l'educació com a utopia necessària dins la societat, de la participació democràtica (educació cívica i pràctiques ciutadanes; societats d'informació i societats educatives), de comprendre el món i comprendre els altres, del creixement econòmic desigual i del desenvolupament humà.[-]

 La autonomía del profesorado  

Comenta'l - 8 Visites 6162


Contreras, José

1999

Pretén centrar el debat al voltant dels conceptes d'autonomia i professionalitat del professorat. En la primera part s'analitza el problema del professionalisme en l'ensenyament, situant la qüestió en el debat sobre la proletarització del professorat i les diferents formes d'entendre el que significa ser professional.[+]
Pretén centrar el debat al voltant dels conceptes d'autonomia i professionalitat del professorat. En la primera part s'analitza el problema del professionalisme en l'ensenyament, situant la qüestió en el debat sobre la proletarització del professorat i les diferents formes d'entendre el que significa ser professional.[+]
Pretén centrar el debat al voltant dels conceptes d'autonomia i professionalitat del professorat. En la primera part s'analitza el problema del professionalisme en l'ensenyament, situant la qüestió en el debat sobre la proletarització del professorat i les diferents formes d'entendre el que significa ser professional. En la segona part es plantegen les tres tradicions respecte a la professionalitat del professorat: professor tècnic, professor reflexiu i professor intel.lectual crític. En la tercera part l'autor dóna, des del seu punt de vista, les claus de l'autonomia professional del professorat en el context actual de les noves polítiques educatives.[-]

 Textos 27. La formación del profesorado  

Comenta'l - 1 Visita 6162


Echevarria, Ma. Jesús

2001

Aquesta publicació presenta amb caràcter monogràfic la formació del professorat en l'àmbit lingüístic. Inclou una guia de recursos sobre la formació del professorat i propostes de treball sobre l'ensenyament i aprenentatge del vocabulari en l'educació secundària.[+]
Aquesta publicació presenta amb caràcter monogràfic la formació del professorat en l'àmbit lingüístic. Inclou una guia de recursos sobre la formació del professorat i propostes de treball sobre l'ensenyament i aprenentatge del vocabulari en l'educació secundària.[+]
Aquesta publicació presenta amb caràcter monogràfic la formació del professorat en l'àmbit lingüístic. Inclou una guia de recursos sobre la formació del professorat i propostes de treball sobre l'ensenyament i aprenentatge del vocabulari en l'educació secundària. També presenta comentaris sobre llibres, propostes per a l'aula i altres lectures.[-]

 Diseño y evaluación de programas de educación emocional  

Comenta'l - 214 Visites 6162


Alvarez González, M. [coordinador]; Bisquerra, Rafael; Filella, Gemma; Fita, Eva; Martínez, Francesc; Pérez, Núria; Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica.

2001

L'educació emocional té com a objectius un millor coneixement dels fenòmens emocionals, desenvolupament de la consciència emocional, capacitat per controlar les emocions i fomentar una actitud positiva davant la vida.[+]
L'educació emocional té com a objectius un millor coneixement dels fenòmens emocionals, desenvolupament de la consciència emocional, capacitat per controlar les emocions i fomentar una actitud positiva davant la vida.[+]
L'educació emocional té com a objectius un millor coneixement dels fenòmens emocionals, desenvolupament de la consciència emocional, capacitat per controlar les emocions i fomentar una actitud positiva davant la vida. Aquest llibre tracta de la intervenció per programes: els programes d'orientació i els programes d'educació emocional. S'hi inclouen també els models d'avaluació d'aquests programes i els instruments per a l'avaluació de l'educació emocional, així com el procés per a la elaboració del cuestionari d'Educació Emocional.[-]

 La educación moral en primaria y en secundaria  

Comenta'l - 8 Visites 6162


Buxarrais, M. Rosa; Martínez, Miquel; Puig, Josep Mª; Trilla, Jaume

1995

Tracta de l'educació moral en l'ensenyament d'avui, com a eina de reflexió individual i col·lectiva. Proposa com elaborar el disseny curricular d'educació moral, així com les actituds del professorat davant dels conflictes i les estratègies i tècniques a seguir.[+]
Tracta de l'educació moral en l'ensenyament d'avui, com a eina de reflexió individual i col·lectiva. Proposa com elaborar el disseny curricular d'educació moral, així com les actituds del professorat davant dels conflictes i les estratègies i tècniques a seguir.[+]
Tracta de l'educació moral en l'ensenyament d'avui, com a eina de reflexió individual i col·lectiva. Proposa com elaborar el disseny curricular d'educació moral, així com les actituds del professorat davant dels conflictes i les estratègies i tècniques a seguir. Finalment, també fa propostes de com avaluar l'educació moral.[-]

 Desarrollo profesional del docente: política, investigación y práctica  

Comenta'l - 1 Visita 6162


Angulo Rasco, J.F; Barquín Ruiz, J.; Pérez Gómez, A.I.

1999

El manual pretén abarcar els tres camps bàsics de la formació docent: la política, la investigació i la pràctica. Pretén ser una eina bàsica per a la formació inicial i permanent del professorat.

 Imatges del Vallès Oriental  

Comenta'l - 5 Visites 75


Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya

2001

Recull d'imatges de l'arxiu històric fotogràfic, de l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya, de 23 poblacions de la comarca del Vallès Oriental. El cd-rom és autoexecutable amb les imatges ordenades per municipis.[+]
Recull d'imatges de l'arxiu històric fotogràfic, de l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya, de 23 poblacions de la comarca del Vallès Oriental. El cd-rom és autoexecutable amb les imatges ordenades per municipis.[+]
Recull d'imatges de l'arxiu històric fotogràfic, de l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya, de 23 poblacions de la comarca del Vallès Oriental. El cd-rom és autoexecutable amb les imatges ordenades per municipis. Són totes en blanc i negre i pertanyen als arxius Roisin (1876-1943) i Thomas (1853-1910).[-]

 Poesies juvenils inèdites de Jacint Verdaguer  

Comenta'l - 6 Visites 6162


Garolera, Narcís; [transcripció i notes]

2002

Recull una cinquantena de poesies compostes per Verdaguer durant la seva juventut que, per motius diversos, no donà a la imprenta. És una aportació valuosa al coneixement de l'obra poètica de l'escriptor.

 Sobre Verdaguer. Biografia, literatura, llengua  

Comenta'l - 6 Visites 6162


Garolera, Narcís

1996

Aplega quinze estudis sobre Jacint Verdaguer apareguts en diverses publicacions i s'estructura en tres seccions: biografia, literatura i llengua. El primer bloc consta de tres treballs de caire biogràfic.[+]
Aplega quinze estudis sobre Jacint Verdaguer apareguts en diverses publicacions i s'estructura en tres seccions: biografia, literatura i llengua. El primer bloc consta de tres treballs de caire biogràfic.[+]
Aplega quinze estudis sobre Jacint Verdaguer apareguts en diverses publicacions i s'estructura en tres seccions: biografia, literatura i llengua. El primer bloc consta de tres treballs de caire biogràfic. La part central conté nou estudis sobre aspectes de la poesia i de la prosa de Verdaguer que evidencien la interrelació d'aquests dos gèneres en l'obra de l'escriptor i subratllen la importància concedida per l'autor de Canigó a la producció prosística. Clouen el recull tres estudis sobre questions de llengua i de crítica textual on es reflecteix l'exigència de Verdaguer en matèria de lèxic.[-]

 La vida tràgica de Mossèn Jacint Verdaguer  

Comenta'l - 37 Visites 6162


Juan Arbó, Sebastià

2002

Biografia completa que ens mostra sense reserves i sense vacilacions els moments més obscurs de la vida de Jacint Verdaguer. Dóna una gran visió d'una època brillant de Catalunya, amb Verdaguer com a principal representant i amb les grans figures de la Renaixença.[+]
Biografia completa que ens mostra sense reserves i sense vacilacions els moments més obscurs de la vida de Jacint Verdaguer. Dóna una gran visió d'una època brillant de Catalunya, amb Verdaguer com a principal representant i amb les grans figures de la Renaixença.[+]
Biografia completa que ens mostra sense reserves i sense vacilacions els moments més obscurs de la vida de Jacint Verdaguer. Dóna una gran visió d'una època brillant de Catalunya, amb Verdaguer com a principal representant i amb les grans figures de la Renaixença. És la reedició corregida de la coneguda biografia de Juan Arbó publicada el 1952 i reeditada el 1970.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més