Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 91 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (91)
  • Recursos físics (91)
    • Àudio (2)
    • Escrit (91)
 Nit de Sant Joan  

Comenta'l - 42 Visites 6162


Dagoll Dagom

1996

Guió de l'obra de teatre musical Nit de Sant Joan del grup de teatre Dagoll Dagom, estrenada a Barcelona l'any 1981. El tema unitari de l'espectacle és la nit del solstici d'estiu en la qual tradicionalment, al voltant del foc, es barregen la màgia dels follets i dels astres.[+]
Guió de l'obra de teatre musical Nit de Sant Joan del grup de teatre Dagoll Dagom, estrenada a Barcelona l'any 1981. El tema unitari de l'espectacle és la nit del solstici d'estiu en la qual tradicionalment, al voltant del foc, es barregen la màgia dels follets i dels astres.[+]
Guió de l'obra de teatre musical Nit de Sant Joan del grup de teatre Dagoll Dagom, estrenada a Barcelona l'any 1981. El tema unitari de l'espectacle és la nit del solstici d'estiu en la qual tradicionalment, al voltant del foc, es barregen la màgia dels follets i dels astres. L'espectacle és un intent de revista amb continguts moderns.[-]

 Rytmes Jeunes. La nouvelle Génération Française  

Comenta'l - 1 Visita 6162


Hourbette, Patrice [idea i redacció]; Knops, Patricie [textos]

1999

Es tracta d'un conjunt de cançons i de la seva didàctica per a la classe de francès. Les activitats proposades per a cada cançó només són suggeriments per tal de facilitar la feina del professor. La música permet expressar-se en un llenguatge universal i la cançó exerceix una gran atracció sobre els joves.[+]
Es tracta d'un conjunt de cançons i de la seva didàctica per a la classe de francès. Les activitats proposades per a cada cançó només són suggeriments per tal de facilitar la feina del professor. La música permet expressar-se en un llenguatge universal i la cançó exerceix una gran atracció sobre els joves.[+]
Es tracta d'un conjunt de cançons i de la seva didàctica per a la classe de francès. Les activitats proposades per a cada cançó només són suggeriments per tal de facilitar la feina del professor. La música permet expressar-se en un llenguatge universal i la cançó exerceix una gran atracció sobre els joves. El llibre recull cançons de diferents cantants dels anys 90 com Pauline Ester, Axel Bauer, Vanessa Paradís, Philippe Djian... Aquests parlen de l'amor, la guerra i la pau.[-]

 Musicalia. Enciclopedia y guía de la música clasica  

Comenta'l - 1 Visita 6162


Salvat, J; [direcció]; Andrés, R.; Andrés, S.; César Díaz, J.; Fancelli, A.; Gàsser, L. R.; Maiztegui, L.; Molero, M.; del Moral, C.; Moreno, E.; Morgades, L.; Bautista Otero, J.; María Pinto, J.; Proubasta, J.; Pujol, X.; Riera, C.; Ruiz, R.; [redactors]

1988

Musicalia consta de textos i enregistraments, els textos s'estructuren en forma de diccionari alfabètic, amb els articles ordenats de l'A a la Z. Explica d'una manera molt extensa i completa amb dibuixos i fotografies tots els termes relacionats amb la música.[+]
Musicalia consta de textos i enregistraments, els textos s'estructuren en forma de diccionari alfabètic, amb els articles ordenats de l'A a la Z. Explica d'una manera molt extensa i completa amb dibuixos i fotografies tots els termes relacionats amb la música.[+]
Musicalia consta de textos i enregistraments, els textos s'estructuren en forma de diccionari alfabètic, amb els articles ordenats de l'A a la Z. Explica d'una manera molt extensa i completa amb dibuixos i fotografies tots els termes relacionats amb la música. També hi ha en el lloc corresponent segons la lletra els diferents autors amb la fotografia, la seva vida i les seves obres. Totes les explicacions les relaciona amb l'enregistrament corresponent.[-]

 Musicalia. Enciclopedia y guía de la musica clásica. Guia del oyente  

Comenta'l - 1 Visita 6162


Salvat, J; [direcció]; Pujol, X.; Alier, R.; Martín, S.; Millet, Ll.; Perez de Arteaga, J. L.; Padrol, J.; Reverter, A.; [redactors]

1989

Aquest volum comenta totes els enregistraments de la col·lecció des del n. 1 fins el n. 100, ho fa d'una manera molt extensa i completa amb dibuixos i fotografies.

 Siringa 2. Mètode de flauta  

Comenta'l - 15 Visites 6162


Bort, Ana; Roca, Pepa; Sorolla, Lourdes; Ortin, Carlos; [il·lustracions]

1998

Mètode per a l'estudi de la flauta dolça. Parteix dels coneixements treballats a Siringa 1, fent un repàs a l'escala de Do M, ampliant-lo fins al Fa agut i les dues tonalitats veïnes. Les dificultats rítmiques plantejades augmenten progressivament segons el repertori.[+]
Mètode per a l'estudi de la flauta dolça. Parteix dels coneixements treballats a Siringa 1, fent un repàs a l'escala de Do M, ampliant-lo fins al Fa agut i les dues tonalitats veïnes. Les dificultats rítmiques plantejades augmenten progressivament segons el repertori.[+]
Mètode per a l'estudi de la flauta dolça. Parteix dels coneixements treballats a Siringa 1, fent un repàs a l'escala de Do M, ampliant-lo fins al Fa agut i les dues tonalitats veïnes. Les dificultats rítmiques plantejades augmenten progressivament segons el repertori. Inclou partitures amb una breu referència sobre l'autor i el país d'origen per tal d'enriquir els coneixements generals de l'alumne. El CD conté melodies instrumentades enregistrades dues vegades seguides: la primera amb la flauta i la segona sense ella, per tal que els aprenents toquin amb acompanyament instrumental i puguin sentir-se solistes. Aquest material està pensat com una eina més per a la formació musical.[-]

 La música en la escuela: la audición  

Comenta'l - 6 Visites 6162


Aguirre, Pablo; Akoschky, Judith; Alsina, Pep; Ballesté, Ramon; Barrios, M. del Pilar; Brasó, Montserrat; Centeno, Javier; Díaz Maravillas; Domeque, Mercè; García, Elena; Ginestà, Albert; Gutiérrez, Francisco; Martín, Conchita; Rafael, Juan; Oriols, Jordina; Suàrez, Jordi; Vega, Sílvia

2003

Selecció de textos sobre música i en concret sobre l'audició musical. La música a l'escola, a més de disciplina que s'ha d'ensenyar per poder aprendre, podria també complir una funció d'instrument previ d'altres coneixements i de força dinamitzadora del propi centre.[+]
Selecció de textos sobre música i en concret sobre l'audició musical. La música a l'escola, a més de disciplina que s'ha d'ensenyar per poder aprendre, podria també complir una funció d'instrument previ d'altres coneixements i de força dinamitzadora del propi centre.[+]
Selecció de textos sobre música i en concret sobre l'audició musical. La música a l'escola, a més de disciplina que s'ha d'ensenyar per poder aprendre, podria també complir una funció d'instrument previ d'altres coneixements i de força dinamitzadora del propi centre. El llibre aporta articles de reflexió i propostes pràctiques per portar a terme als centres d'educació infantil, primària i secundària amb la particularitat que ofereix recursos per als més petits, de 0 a 3 anys.[-]

 Una història amb molt de ritme. Secundària  

Comenta'l - Visita'l 6162


Díaz, Manfred

2004

Quadern de treball de suport a un taller del museu, el qual permet conèixer, a través de l'anàlisi de la música popular i tot allò que l'envolta, els fets fonamentals que han vertebrat la història de Catalunya del segle XX.[+]
Quadern de treball de suport a un taller del museu, el qual permet conèixer, a través de l'anàlisi de la música popular i tot allò que l'envolta, els fets fonamentals que han vertebrat la història de Catalunya del segle XX.[+]
Quadern de treball de suport a un taller del museu, el qual permet conèixer, a través de l'anàlisi de la música popular i tot allò que l'envolta, els fets fonamentals que han vertebrat la història de Catalunya del segle XX. L'activitat, a més de l'audició musical, comporta la manipulació d'altres fonts primàries per tal que l'alumne adopti el mètode històric a l'hora de desenvolupar el coneixement. El taller de l'historiador proposa dividir el grup classe en 3 subgrups, cadascun dels quals estudia un període determinat: començaments de segle fins a la República; primera etapa del règim franquista; període democràtic. Cada grup realitza la investigació del període a partir de l'audició de 4 gèneres de cançó i seguint els 4 eixos del quadern: la música de les cançons; la tecnologia de la música; el text; la política, els locals i la moda.[-]

 El barroc musical  

Comenta'l - 1 Visita 6162


Pujol, Coll

2005

Guia sobre el fet musical a les comarques gironines durant els segles XVII i XVIII. En aquesta època el mecenatge de l'Església va fer possible una xarxa de capelles musicals, orgues i organistes que van difondre els gèneres de l'època, d'altra banda, comencen a organitzar-se les primeres cobles i la professionalització dins l'àmbit civil i també es comencen a difondre els goigs, romanços, danses, cançó popular.[+]
Guia sobre el fet musical a les comarques gironines durant els segles XVII i XVIII. En aquesta època el mecenatge de l'Església va fer possible una xarxa de capelles musicals, orgues i organistes que van difondre els gèneres de l'època, d'altra banda, comencen a organitzar-se les primeres cobles i la professionalització dins l'àmbit civil i també es comencen a difondre els goigs, romanços, danses, cançó popular.[+]
Guia sobre el fet musical a les comarques gironines durant els segles XVII i XVIII. En aquesta època el mecenatge de l'Església va fer possible una xarxa de capelles musicals, orgues i organistes que van difondre els gèneres de l'època, d'altra banda, comencen a organitzar-se les primeres cobles i la professionalització dins l'àmbit civil i també es comencen a difondre els goigs, romanços, danses, cançó popular... S'analitzen els principals fets musicals, autors de l'època, músiques i el fet musical a diferents pobles gironins.[-]

 El llenguatge de la música  

Comenta'l - 3 Visites 6162


Girbau Vila, Rosa M.; [Departament d'Ensenyament]

1992

Crèdit Variable de música. Està organitzat en una avaluació inicial i en tres unitats didàctiques sota el títol: "la música, un tipus d'art i una forma de comunicació", "el so, soroll i silenci; qualitat del so", "elements del llenguatge musical".[+]
Crèdit Variable de música. Està organitzat en una avaluació inicial i en tres unitats didàctiques sota el títol: "la música, un tipus d'art i una forma de comunicació", "el so, soroll i silenci; qualitat del so", "elements del llenguatge musical".[+]
Crèdit Variable de música. Està organitzat en una avaluació inicial i en tres unitats didàctiques sota el títol: "la música, un tipus d'art i una forma de comunicació", "el so, soroll i silenci; qualitat del so", "elements del llenguatge musical". Les obres musicals que s'hi tracten són de diferents èpoques encara que, sobretot, predominen les contemporànies ja que, segons l'autora, val la pena aprofitar la motivació inicial que aquesta música desvetlla en els adolescents. El crèdit pretén orientar en l'educació integral a través de la música. Està previst que tingui una durada de 30 hores, i ha estat experimentat en l'IES Badalona. En la presentació també s'hi poden trobar les definicions de: crèdits comuns, crèdits variables, crèdits de síntesi, crèdits específics o de modalitat i treballs de recerca[-]

 Música de hoy para la escuela de hoy. Repertorio instrumental con propuestasMúsica de hoy para la escuela de hoy. Repertorio instrumental con propuesta [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Marc, Lluís Marc; Molas, Santiago;

2000

Recull de vuit peces instrumentals originals pensades per a ser incorporades en l'educació musical dels alumnes dels darrers cursos de primària i a secundària. Han estat composades per a ser interpretades amb instruments de vent i de percussió, principalment, i amb un nivell tècnic assequible als alumnes de 10 a 16 anys.[+]
Recull de vuit peces instrumentals originals pensades per a ser incorporades en l'educació musical dels alumnes dels darrers cursos de primària i a secundària. Han estat composades per a ser interpretades amb instruments de vent i de percussió, principalment, i amb un nivell tècnic assequible als alumnes de 10 a 16 anys.[+]
Recull de vuit peces instrumentals originals pensades per a ser incorporades en l'educació musical dels alumnes dels darrers cursos de primària i a secundària. Han estat composades per a ser interpretades amb instruments de vent i de percussió, principalment, i amb un nivell tècnic assequible als alumnes de 10 a 16 anys. Faciliten la interpretació musical en petites formacions. Són peces pensades per motivar els alumnes en la pràctica instrumental i contemplen diversos estils musicals. Inclou una presentació de cada peca amb orientacions didàctiques i la partitura general. les particel·les de cada instrument es poden recuperar des d'un arxiu del CD que acompanya el llibre[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10  
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més