Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-7 de 7 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (130)
  • Recursos en línia (111)
    • Interactiu (5)
    • Aplicació (16)
    • Imatge (2)
    • Àudio (1)
    • Vídeo (73)
    • Document (7)
    • Pàgina web (47)
  • Recursos físics (19)
    • Vídeo (4)
    • Escrit (11)
    • Maleta pedagògica (2)
    • Recurs electrònic (1)
    • Objecte (4)
 Matemática y TIC. Orientaciones para la enseñanza  

Comenta'l - 17 Visites 7


Novembre, Andrea, Nicodemo, Mauro, Coll, Pablo [et.al]

2015

La integració de les TIC a l'ensenyament és un repte.Aquest text ofereix al professorat, orientacions i estratègies que permeten la integració de les TIC a l'aula, afavorint el dinamisme a l'aula i posant a l'alumnat en situació de generar diverses perspectives i una nova relació amb el coneixement i l'aprenentatge.[+]
La integració de les TIC a l'ensenyament és un repte.Aquest text ofereix al professorat, orientacions i estratègies que permeten la integració de les TIC a l'aula, afavorint el dinamisme a l'aula i posant a l'alumnat en situació de generar diverses perspectives i una nova relació amb el coneixement i l'aprenentatge.[+]
La integració de les TIC a l'ensenyament és un repte.Aquest text ofereix al professorat, orientacions i estratègies que permeten la integració de les TIC a l'aula, afavorint el dinamisme a l'aula i posant a l'alumnat en situació de generar diverses perspectives i una nova relació amb el coneixement i l'aprenentatge. En aquest cas el rol de docent és fonamental. Tot i que els alumnes solen tenir grans coneixements sobre l'ús de les tecnologies, el contingut, la planificació i l'organització crítica dels continguts és tasca del docent. El text exposa propostes concretes i validades que integren l'ús de les noves tecnologies a l'ensenyament de les matemàtiques.[-]

 Economia pràctica i finances personals, un context per estudiar matemàtiques a l’ensenyament obligatoriEconomia pràctica i finances personals, un context per estudiar matemàtiques [..]  

Comenta'l - Visita'l 7


Daniel Bosch Blanch

2012

Aspectes bàsics i pràctics d’economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l’alumnat en acabar l’ensenyament obligatori. Algunes d’aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques.[+]
Aspectes bàsics i pràctics d’economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l’alumnat en acabar l’ensenyament obligatori. Algunes d’aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques.[+]
Aspectes bàsics i pràctics d’economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l’alumnat en acabar l’ensenyament obligatori. Algunes d’aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques. Hi ha conceptes matemàtics que adquireixen significat en la mesura que es contextualitzen; l’àmbit de l’economia n’ofereix moltes possibilitats. Presento un conjunt d’activitats (també explico algunes idees per a activitats que no he tingut temps de redactar) que penso rellevants per la formació en aquest context i alhora significatives pel que fa l’instrumental matemàtic que s’hi fa servir.[-]

 Economia pràctica i finances personals, un context per estudiar matemàtiques a l’ensenyament obligatoriEconomia pràctica i finances personals, un context per estudiar matemàtiques [..]  

Comenta'l - Visita'l 8109


Daniel Bosch Blanch

2011

Aspectes bàsics i pràctics d'economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l'alumnat en acabar l'ensenyament obligatori. Algunes d'aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques.[+]
Aspectes bàsics i pràctics d'economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l'alumnat en acabar l'ensenyament obligatori. Algunes d'aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques.[+]
Aspectes bàsics i pràctics d'economia i finances haurien de formar part del bagatge cultural de l'alumnat en acabar l'ensenyament obligatori. Algunes d'aquestes qüestions només es poden abordar des de les matemàtiques. Hi ha conceptes matemàtics que adquireixen significat en la mesura que es contextualitzen; l'àmbit de l'economia n'ofereix moltes possibilitats. Presento un conjunt d'activitats (també explico algunes idees per a activitats que no he tingut temps de redactar) que penso rellevants per la formació en aquest context i alhora significatives pel que fa l'instrumental matemàtic que s'hi fa servir.[-]

 Matemàtiques 2n de Batxillerat  

Comenta'l - 752 Visites 2187


Josep M. Olm Miras

2006

Quadern Virtual (QV) per treballar: funcions (límits i continuïtat, derivades, aplicacions de les derivades, integrals), àlgebra lineal (matrius, sistemes d'equacions lineals i determinants) i geometria a l'espai (vectors, rectes, plans i geometria mètrica).

 Del càlcul aproximat d'àrees a la integral definida  

Comenta'l - 143 Visites 2187


Paco González Maján

2006

Recurs didàctic interactiu que s'estructura en set apartats i té com a objectiu arribar a entendre el concepte d'integral definida d'una funció i calcular integrals de forma aproximada. Càlcul aproximat d'àrees i d'integrals definides pels següents mètodes: regla del punt mig (càlcul de l'error màxim comés) i la regla dels trapezis (càlcul de l'error màxim comès).[+]
Recurs didàctic interactiu que s'estructura en set apartats i té com a objectiu arribar a entendre el concepte d'integral definida d'una funció i calcular integrals de forma aproximada. Càlcul aproximat d'àrees i d'integrals definides pels següents mètodes: regla del punt mig (càlcul de l'error màxim comés) i la regla dels trapezis (càlcul de l'error màxim comès).[+]
Recurs didàctic interactiu que s'estructura en set apartats i té com a objectiu arribar a entendre el concepte d'integral definida d'una funció i calcular integrals de forma aproximada. Càlcul aproximat d'àrees i d'integrals definides pels següents mètodes: regla del punt mig (càlcul de l'error màxim comés) i la regla dels trapezis (càlcul de l'error màxim comès). Definició general d'àrea d'un trapezi mixtilini i de la Integral d'una funció en un interval [a,b]. També hi apareix la relació entre Integral definida i àrea. Hi ha dos exercicis resolts i vuit de proposats. Inclou la possibilitat de poder baixar tota la informació en format PDF.[-]

 Laboratori interdisciplinari per al Batxillerat  

Comenta'l - 156 Visites 8109


Fundació Ersilia

2002

Entorn virtual amb dos àmbits diferents: - Treballs de recerca, que presenta preguntes i propostes de persones clau en l'àmbit científic i de pensament, com Eduard Punset, Jorge Wagensberg, Ramon Folch o Xavier Rubert de Ventós.[+]
Entorn virtual amb dos àmbits diferents: - Treballs de recerca, que presenta preguntes i propostes de persones clau en l'àmbit científic i de pensament, com Eduard Punset, Jorge Wagensberg, Ramon Folch o Xavier Rubert de Ventós.[+]
Entorn virtual amb dos àmbits diferents: - Treballs de recerca, que presenta preguntes i propostes de persones clau en l'àmbit científic i de pensament, com Eduard Punset, Jorge Wagensberg, Ramon Folch o Xavier Rubert de Ventós. Els estudiants poden accedir a un tutor virtual que col·labori en la direcció del seu treball, consultar treballs ja publicats i rebre orientacions en la planificació, elaboració i publicació a la web. - Selecció de recursos per a diverses matèries de batxillerat als apartats següents: laboratoris, recursos, mapes i models.[-]

 Matemàtiques amb ordinador  

Comenta'l - 191 Visites 7


Zaidín, M.; Villagrà, J.

1993

Material curricular que consta de tres documents elaborats per a les matèries de Matemàtica administrativa o de les Ciències Socials, Matemàtiques i Estadística, respectivament. Hi apareixen activitats per treballar amb el programa Derive, que permet realitzar la majoria d'operacions, gràfics i càlculs matemàtics de forma automàtica i que també és capaç de treballar amb expressions literals o algèbriques.

Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més