Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
Resultats per: treball per projectes
1-10 de 131 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (385)
  • Recursos en línia (131)
    • Interactiu (2)
    • Aplicació (1)
    • Imatge (4)
    • Àudio (3)
    • Vídeo (89)
    • Document (15)
    • Pàgina web (62)
  • Recursos físics (254)
    • Vídeo (14)
    • Escrit (221)
    • Maleta pedagògica (13)
    • Recurs electrònic (9)
    • Objecte (3)
    • Material visual (3)
 Xplore Health  

Comenta'l - 11 Visites 21


Malagrida, Rosina [coord.]

2020

Xplore Health és un programa educatiu europeu que ofereix recursos multimèdia interactius per apropar a les aules de secundària la recerca biomèdica actual i la reflexió al voltant de les implicacions bioètiques de la recerca.[+]
Xplore Health és un programa educatiu europeu que ofereix recursos multimèdia interactius per apropar a les aules de secundària la recerca biomèdica actual i la reflexió al voltant de les implicacions bioètiques de la recerca.[+]
Xplore Health és un programa educatiu europeu que ofereix recursos multimèdia interactius per apropar a les aules de secundària la recerca biomèdica actual i la reflexió al voltant de les implicacions bioètiques de la recerca. El programa fomenta la innovació educativa mitjançant l’ensenyament de les ciències basat en la indagació (ECBI), el treball per projectes, les dinàmiques de grup i l’avaluació formativa. Alhora, fomenta la interacció dels estudiants amb diferents actors socials perquè participin com a ciutadans responsables en una societat basada en el coneixement. El projecte es desenvolupa a través d’Internet i mitjançant una xarxa de centres educatius pilot, centres de recerca i museus de ciència. Les tipologies de recursos educatius que es poden trobar al portal són: Vídeos, experiments virtuals, jocs en línia, documents de treball per a l’alumnat, protocol d’experiment, activitats d’aula i guies didàctiques.[-]

 Tinc una idea. Dona, ciència i tecnologia  

Comenta'l - 49 Visites 5


Peralta, Miquel [direcció]

2017

Aquest capítol explica per què costa tant que la dona s'incorpori plenament i en igualtat de condicions que l'home en algunes feines tècniques, sobretot relacionades amb l'enginyeria. A Catalunya hi ha tantes noies com nois estudiant carreres de ciències, però són poques les que acaben liderant projectes de recerca.[+]
Aquest capítol explica per què costa tant que la dona s'incorpori plenament i en igualtat de condicions que l'home en algunes feines tècniques, sobretot relacionades amb l'enginyeria. A Catalunya hi ha tantes noies com nois estudiant carreres de ciències, però són poques les que acaben liderant projectes de recerca.[+]
Aquest capítol explica per què costa tant que la dona s'incorpori plenament i en igualtat de condicions que l'home en algunes feines tècniques, sobretot relacionades amb l'enginyeria. A Catalunya hi ha tantes noies com nois estudiant carreres de ciències, però són poques les que acaben liderant projectes de recerca. La situació s'agreuja a les carreres tecnològiques, especialment en algunes enginyeries, on les dones només són la cinquena part del total d'estudiants. Tot i això, cada cop hi ha més dones en càrrecs executius en tots els àmbits.[-]

 Banc Audiovisual de Testimonis  

Comenta'l - 39 Visites 21


Memorial Democràtic

2017

És l'arxiu d'història oral del Memorial Democràtic, que recull entrevistes sobre les temàtiques i el període de referència d'aquesta institució (1931-1980). Memòries polítiques, històries de vida, vivències personals i familiars sobre la Segona República, la Guerra Civil, la dictadura franquista, l'exili, la lluita per les llibertats democràtiques o la Transició espanyola, tenen cabuda en aquest arxiu.[+]
És l'arxiu d'història oral del Memorial Democràtic, que recull entrevistes sobre les temàtiques i el període de referència d'aquesta institució (1931-1980). Memòries polítiques, històries de vida, vivències personals i familiars sobre la Segona República, la Guerra Civil, la dictadura franquista, l'exili, la lluita per les llibertats democràtiques o la Transició espanyola, tenen cabuda en aquest arxiu.[+]
És l'arxiu d'història oral del Memorial Democràtic, que recull entrevistes sobre les temàtiques i el període de referència d'aquesta institució (1931-1980). Memòries polítiques, històries de vida, vivències personals i familiars sobre la Segona República, la Guerra Civil, la dictadura franquista, l'exili, la lluita per les llibertats democràtiques o la Transició espanyola, tenen cabuda en aquest arxiu. Aquest és un arxiu de memòria oral que recull la pluralitat de les memòries de la història recent de Catalunya i que fa un tractament innovador en la catalogació i la difusió de les entrevistes. Al juny del 2014, el Banc Audiovisual de Testimonis conté 918 entrevistes provinents de 72 projectes de recerca en fonts orals, que sumen un total de 1121 hores d'enregistraments audiovisuals. Tan sols una part d'aquestes entrevistes i projectes són totalment consultables: 22 projectes que contenen 403 entrevistes. Estem treballant per posar els testimonis restants a disposició del públic i per incorporar noves entrevistes.[-]

 De la neurona a la felicidad. Diez propuestas desde la inteligencia emocionalDe la neurona a la felicidad. Diez propuestas desde la inteligencia emociona [..]  

Comenta'l - Visita'l 7


Mayer, John; Salovey, Peter; Caruso, David; [et. al.]

2016

Rel del II Congrés Internacional d'Intel·ligència Emocional celebrat a Santander l'any 2009 que va aplegar grans experts internacionals sobre el tema i la seva repercussió i potencialitat en relació a l'educació i mitjatçant diferents investigacions i projectes sobre emoció, art i creativitat promogudes per la Fundacio Botin, es publica aquest document que aplega ponències i articles molt significatius en relació a la creació d'un model teòric que recolzi un treball educatiu basat en l'expressió de les emocions, el foment de la creativitat i l'ar[+]
Rel del II Congrés Internacional d'Intel·ligència Emocional celebrat a Santander l'any 2009 que va aplegar grans experts internacionals sobre el tema i la seva repercussió i potencialitat en relació a l'educació i mitjatçant diferents investigacions i projectes sobre emoció, art i creativitat promogudes per la Fundacio Botin, es publica aquest document que aplega ponències i articles molt significatius en relació a la creació d'un model teòric que recolzi un treball educatiu basat en l'expressió de les emocions, el foment de la creativitat i l'ar[+]
Rel del II Congrés Internacional d'Intel·ligència Emocional celebrat a Santander l'any 2009 que va aplegar grans experts internacionals sobre el tema i la seva repercussió i potencialitat en relació a l'educació i mitjatçant diferents investigacions i projectes sobre emoció, art i creativitat promogudes per la Fundacio Botin, es publica aquest document que aplega ponències i articles molt significatius en relació a la creació d'un model teòric que recolzi un treball educatiu basat en l'expressió de les emocions, el foment de la creativitat i l'art[-]

 Viaje a la escuela del siglo XXI. Así trabajan las escuelas más innovadoras del mundoViaje a la escuela del siglo XXI. Así trabajan las escuelas más innovadoras [..]  

Comenta'l - Visita'l 7


Hernando Calvo, Alfredo

2016

Les noves tecnologies estan transformant el món i la nostra forma de vida, també estan canviant les escoles. Poc a poc es van configurant noves maneres de treballar, de cerca d'informació i d'aprenentatge cooperatiu, per la qual cosa són necessàries noves competències.[+]
Les noves tecnologies estan transformant el món i la nostra forma de vida, també estan canviant les escoles. Poc a poc es van configurant noves maneres de treballar, de cerca d'informació i d'aprenentatge cooperatiu, per la qual cosa són necessàries noves competències.[+]
Les noves tecnologies estan transformant el món i la nostra forma de vida, també estan canviant les escoles. Poc a poc es van configurant noves maneres de treballar, de cerca d'informació i d'aprenentatge cooperatiu, per la qual cosa són necessàries noves competències. Aquesta és una guia per aquells que vulguin conèixer diferents models innovadors que s'estan aplicant amb èxit a diferents a centres educatius de tot el món. Mitjançant la seva investigació,l'autor arriba a identificar aquells factors que aquests centres d'innovació i èxit tenen en comú i, en funció d'aquesta anàlisi, recull 80 accions concretes que són recomanables si un centre es planteja avançar cap a la millora i la innovació educativa.[-]

 El treball per projectes: aprenentatge autèntic  

Comenta'l - 228 Visites 7


Xarxa de Competències Bàsiques

2016

Propostes i recursos per ajudar els equips de docents que veuen necessari treballar de manera interdisciplinària i globalitzada per afavorir l'aprenentatge competencial dels seus alumnes. El contingut està estructurat en 6 passos o etapes a seguir: 1) Reflexió en equip per compartir significats; 2) Identificació de tasques de treball interdisciplinari, globalitzat o per projectes que es fan a l'escola; 3) Planificació d'un nou projecte; 4) Implementació del projecte; 5) Avaluació del projecte i 6) Per saber-ne més.[+]
Propostes i recursos per ajudar els equips de docents que veuen necessari treballar de manera interdisciplinària i globalitzada per afavorir l'aprenentatge competencial dels seus alumnes. El contingut està estructurat en 6 passos o etapes a seguir: 1) Reflexió en equip per compartir significats; 2) Identificació de tasques de treball interdisciplinari, globalitzat o per projectes que es fan a l'escola; 3) Planificació d'un nou projecte; 4) Implementació del projecte; 5) Avaluació del projecte i 6) Per saber-ne més.[+]
Propostes i recursos per ajudar els equips de docents que veuen necessari treballar de manera interdisciplinària i globalitzada per afavorir l'aprenentatge competencial dels seus alumnes. El contingut està estructurat en 6 passos o etapes a seguir: 1) Reflexió en equip per compartir significats; 2) Identificació de tasques de treball interdisciplinari, globalitzat o per projectes que es fan a l'escola; 3) Planificació d'un nou projecte; 4) Implementació del projecte; 5) Avaluació del projecte i 6) Per saber-ne més. Inclou un apartat final amb referències bibliogràfiques en línia i enllaços a blogs educatius.[-]

 La impressió en 3D  

1 Comentari - 68 Visites 21


Institut Obert de Catalunya (IOC)

2015

Material d'aprenentatge interactiu sobre les bases tecnològiques i els conceptes generals de la impressió en 3D. L'usuari de l'espai web té a la seva disposició diferents recursos de treball i enllaços a programari de disseny.

 Informàtica 4t ESO (català)  

Comenta'l - 523 Visites 216


Cussó, Roser; Fernández, Rosanna; Coll, Artur [et al.]

2014

Curs d'Informàtica per a 4t d'ESO per a integrar al LMS Moodle. En aquest curs es fa una introducció a les eines de Google, al treball per projectes, a l'edició d'imatges i al bon ús de la xarxa. El curs inclou el material didàctic per aprendre a dissenyar aplicacions mòbils amb la plataforma del MIT: MIT App Inventor.

 Projectes en xarxa. Experiències / Voltem pel món  

Comenta'l - 160 Visites 213


Edu3

2014

L'Escola Beethoven de Santa Coloma de Gramenet ens mostra el seu treball en el 'Projecte Voltem pel món', en el qual participen alumnes de l'aula d'acollida.

 Projectes en xarxa. Mirades pedagògiques / Implica't. Mirada del professoratProjectes en xarxa. Mirades pedagògiques / Implica't. Mirada del professora [..]  

Comenta'l - Visita'l 521


Edu3

2014

Professors de diferents centres educatius ens expliquen el treball cooperatiu que fan en el Projecte Implica't i comparteixen les activitats que fan amb els alumnes de l'Institut Torrevicens de Lleida.

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més