Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
Resultats per: 17990001
1-10 de 2691 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (2691)
  • Recursos físics (2691)
    • Maleta pedagògica (9)
    • Recurs electrònic (134)
    • Objecte (19)
    • Àudio (33)
    • Material visual (25)
    • Vídeo (341)
    • Escrit (2178)
 "Aprendizaje visible" para profesores. Maximizando el impacto en el aprendizaje"Aprendizaje visible" para profesores. Maximizando el impacto en el aprendizaj [..]  

Comenta'l - Visita'l 62


Hattie, John

2017

Aquest llibre està basat en la primera obra de l'autor (Aprendizaje visible) però, en aquest cas, s’organitza en funció de la seqüència de decisions que el professorat ha de seguir de forma metòdica: preparar, començar, dirigir i finalitzar la classe.[+]
Aquest llibre està basat en la primera obra de l'autor (Aprendizaje visible) però, en aquest cas, s’organitza en funció de la seqüència de decisions que el professorat ha de seguir de forma metòdica: preparar, començar, dirigir i finalitzar la classe.[+]
Aquest llibre està basat en la primera obra de l'autor (Aprendizaje visible) però, en aquest cas, s’organitza en funció de la seqüència de decisions que el professorat ha de seguir de forma metòdica: preparar, començar, dirigir i finalitzar la classe. Tracta sobre els factors claus que marquen la diferència en l'aprenentatge dels alumnes, sobre el fet d'arribar, com a mínim, a millores pel cim de la mitjana.[-]

 "Bon dia, Mates". Material per a L'alumnat. Educació Secundària Obligatòria. Primer cicle. Crèdit 3. Projecte Curricular de l'Àrea de Matemàtiques"Bon dia, Mates". Material per a L'alumnat. Educació Secundària Obligatòria. [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Alsina, Claudi; Fortuny, Josep M.; Giménez, Joaquim

1994

Aquest crèdit comú de Matemàtiques està pensat pels alumnes del primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En un quadre molt resumit explica els procediments, els conceptes i els valors, actituds i normes; també hi ha l'estructura bàsica del crèdit i com s'ha avaluarà.[+]
Aquest crèdit comú de Matemàtiques està pensat pels alumnes del primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En un quadre molt resumit explica els procediments, els conceptes i els valors, actituds i normes; també hi ha l'estructura bàsica del crèdit i com s'ha avaluarà.[+]
Aquest crèdit comú de Matemàtiques està pensat pels alumnes del primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En un quadre molt resumit explica els procediments, els conceptes i els valors, actituds i normes; també hi ha l'estructura bàsica del crèdit i com s'ha avaluarà. Consta de dues parts: les activitats de classe i les activitats de suport. Cada activitat té un número i el seu contingut ocupa una pàgina. El crèdit tracta temes numèrics, percentatges i proporcionalitat, figures geomètriques planes, estudi de funcions empíriques i donades per fórmules i tractament de les dependències entre variables. Les orientacions pel desenvolupament del crèdit estan en el llibre "Projecte Curricular de l'Àrea de Matemàtiques "Bon dia, Mates"". Primer cicle. Material per al professorat amb el [Número: LDRB0189][-]

 "Bon dia, Mates". Material per a L'alumnat. Educació Secundària Obligatòria. Primer cicle. Crèdit 4. Projecte Curricular de l'Àrea de Matemàtiques"Bon dia, Mates". Material per a L'alumnat. Educació Secundària Obligatòria. [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Alsina, Claudi; Fortuny, Josep M.; Giménez, Joaquim

1994

Aquest crèdit comú de Matemàtiques està pensat pels alumnes del primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En un quadre molt resumit explica els procediments, els conceptes i els valors, actituds i normes; també hi ha l'estructura bàsica del crèdit i com s'ha avaluarà.[+]
Aquest crèdit comú de Matemàtiques està pensat pels alumnes del primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En un quadre molt resumit explica els procediments, els conceptes i els valors, actituds i normes; també hi ha l'estructura bàsica del crèdit i com s'ha avaluarà.[+]
Aquest crèdit comú de Matemàtiques està pensat pels alumnes del primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En un quadre molt resumit explica els procediments, els conceptes i els valors, actituds i normes; també hi ha l'estructura bàsica del crèdit i com s'ha avaluarà. Consta de dues parts: les activitats de classe i les activitats de suport. Cada activitat té un número i el seu contingut ocupa una pàgina. El crèdit es centra en aspectes de geometria del pla i l'espai, interpolacions de dades, mesures, mostres i un inici a la probabilitat. Les orientacions pel desenvolupament del crèdit estan en el llibre "Projecte Curricular de l'Àrea de Matemàtiques "Bon dia, Mates"". Primer cicle. Material per al professorat amb el [Número: LDRB0189][-]

 "Bon dia, Mates". Material per a l'alumnat. Educació Secundària Obligatòria. Primer cicle. Crèdit 1. Projecte Curricular de l'Àrea de Matemàtiques"Bon dia, Mates". Material per a l'alumnat. Educació Secundària Obligatòria. [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Alsina, Claudi; Fortuny, Josep M.; Giménez, Joaquim

1994

Aquest crèdit comú de Matemàtiques està pensat pels alumnes del primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En un quadre molt resumit explica els procediments, els conceptes i els valors, actituds i normes; també hi ha l'estructura bàsica del crèdit i com s'ha avaluarà.[+]
Aquest crèdit comú de Matemàtiques està pensat pels alumnes del primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En un quadre molt resumit explica els procediments, els conceptes i els valors, actituds i normes; també hi ha l'estructura bàsica del crèdit i com s'ha avaluarà.[+]
Aquest crèdit comú de Matemàtiques està pensat pels alumnes del primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En un quadre molt resumit explica els procediments, els conceptes i els valors, actituds i normes; també hi ha l'estructura bàsica del crèdit i com s'ha avaluarà. Consta de dues parts: les activitats de classe i les activitats de suport. Cada activitat té un número i el seu contingut ocupa una pàgina. Aquest crèdit és introductori i tracta temes de nombres, deducció, geometria, nombres enters i tractament de la informació. Les orientacions pel desenvolupament del crèdit estan en el llibre "Projecte Curricular de l'Àrea de Matemàtiques "Bon dia, Mates"". Primer cicle. Material per al professorat amb el [Número: LDRB0189][-]

 "Bon dia, Mates". Material per al professorat. Educació Secundària Obligatòria. Primer cicle. Projecte Curricular de l'Àrea de Matemàtiques"Bon dia, Mates". Material per al professorat. Educació Secundària Obligatòria. [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Alsina, Claudi; Fortuny, Josep M.; Giménez, Joaquim

1994

El projecte "Bon dia, Mates" és una proposta pedagògica de quatre crèdits comuns de Matemàtiques per al primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En aquest llibre hi ha els objectius generals del projecte, els continguts dels quatre crèdits; els objectius de cada crèdit; les activitats d'ensenyament-aprenentatge per a classe i les de suport; les activitats de seguiment i avaluació amb les fitxes i graelles d'avaluació; un esquema general de temporització pel cicle; les descripcions de les unitats una a una; es proposen diversos blocs de càlcul mental; la llista de programes d'ordinador per les activitats de Matemàtiques de 12-16; la bibliografia i un índex de recursos didàctics que es poden fotocopiar en paper o en transparènci[+]
El projecte "Bon dia, Mates" és una proposta pedagògica de quatre crèdits comuns de Matemàtiques per al primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En aquest llibre hi ha els objectius generals del projecte, els continguts dels quatre crèdits; els objectius de cada crèdit; les activitats d'ensenyament-aprenentatge per a classe i les de suport; les activitats de seguiment i avaluació amb les fitxes i graelles d'avaluació; un esquema general de temporització pel cicle; les descripcions de les unitats una a una; es proposen diversos blocs de càlcul mental; la llista de programes d'ordinador per les activitats de Matemàtiques de 12-16; la bibliografia i un índex de recursos didàctics que es poden fotocopiar en paper o en transparènci[+]
El projecte "Bon dia, Mates" és una proposta pedagògica de quatre crèdits comuns de Matemàtiques per al primer cicle 12-14 de l'etapa de secundària obligatòria. En aquest llibre hi ha els objectius generals del projecte, els continguts dels quatre crèdits; els objectius de cada crèdit; les activitats d'ensenyament-aprenentatge per a classe i les de suport; les activitats de seguiment i avaluació amb les fitxes i graelles d'avaluació; un esquema general de temporització pel cicle; les descripcions de les unitats una a una; es proposen diversos blocs de càlcul mental; la llista de programes d'ordinador per les activitats de Matemàtiques de 12-16; la bibliografia i un índex de recursos didàctics que es poden fotocopiar en paper o en transparència[-]

 "Slowly, slowly,slowly," Said the Sloth  

Comenta'l - 27 Visites 6162


Carle, Eric

2005

Conte il·lustrat amb text en anglès. Explica la història d'un koala que, penjat de la branca d'un arbre, veu passar animals sota seu que li fan comentaris de tota mena.

 (De)construint identitats. Una proposta educativa per treballar les identitats flexibles en el marc de la interculturalitats(De)construint identitats. Una proposta educativa per treballar les identitats [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Alonso Vicent, Ricard; Ayala Rubió, Sílvia

2012

Recull de propostes i recursos per treballar amb els alumnes de 6 fins a 18 anys la capacitat de comprensió des de la convivència i l'empatia, tenint en compte que cada persona pot pertanyer a un o diversos grups culturals que forgen la seva identitat.[+]
Recull de propostes i recursos per treballar amb els alumnes de 6 fins a 18 anys la capacitat de comprensió des de la convivència i l'empatia, tenint en compte que cada persona pot pertanyer a un o diversos grups culturals que forgen la seva identitat.[+]
Recull de propostes i recursos per treballar amb els alumnes de 6 fins a 18 anys la capacitat de comprensió des de la convivència i l'empatia, tenint en compte que cada persona pot pertanyer a un o diversos grups culturals que forgen la seva identitat. Les activitats estan agrupades per edats (6-8; 9-11; 12-14 i 15-18 anys).[-]

 (Deconstruir) la imatge de l'enemic  

Comenta'l - 9 Visites 6164


Barbero, Alicia; Vidal, Carles; Barbeito, Cécile; Santiago, Irene

2011

Ofereix eines i continguts amb propostes d'activitats d'educació per a la pau. Ens presenta la imatge de l'enemig referida a l'altra part en un context de conflictes tant a nivell macrosocial (conflictes armats entre societats o països) com a nivell microsocial (conflictes entre dues persones, grups o col·lectius de diferents cultures, valors, etc.[+]
Ofereix eines i continguts amb propostes d'activitats d'educació per a la pau. Ens presenta la imatge de l'enemig referida a l'altra part en un context de conflictes tant a nivell macrosocial (conflictes armats entre societats o països) com a nivell microsocial (conflictes entre dues persones, grups o col·lectius de diferents cultures, valors, etc.[+]
Ofereix eines i continguts amb propostes d'activitats d'educació per a la pau. Ens presenta la imatge de l'enemig referida a l'altra part en un context de conflictes tant a nivell macrosocial (conflictes armats entre societats o països) com a nivell microsocial (conflictes entre dues persones, grups o col·lectius de diferents cultures, valors, etc.). D'aquesta manera totes les activitats proposades poden ser un instrument per a fer reflexionar sobre aquests dos nivells.[-]

 1#1: Activitats per comprendre i combatre la desigualtat social  

Comenta'l - 31 Visites 6162


Alonso, Ricard; Ros, Ariadna

2009

El llibre analitza àmpliament el concepte de desigualtat, fent especial referència a aquella que té l'origen en la distribució desigual dels recursos. Trenca tòpics i aporta una sèrie d'exemples que ajuden a comprendre les peculiaritats de la desigualtat social en el món actual.[+]
El llibre analitza àmpliament el concepte de desigualtat, fent especial referència a aquella que té l'origen en la distribució desigual dels recursos. Trenca tòpics i aporta una sèrie d'exemples que ajuden a comprendre les peculiaritats de la desigualtat social en el món actual.[+]
El llibre analitza àmpliament el concepte de desigualtat, fent especial referència a aquella que té l'origen en la distribució desigual dels recursos. Trenca tòpics i aporta una sèrie d'exemples que ajuden a comprendre les peculiaritats de la desigualtat social en el món actual. S'ofereix, a més, una sèrie d'activitats per realitzar amb infants i joves (de 6 a 18 anys) que tracten la temàtica sense complexos i amb una metodologia que potencia no només el coneixement i la comprensió, sinó també el compromís, l'acció i la implicació com a actituds vitals davant les injustícies socials.[-]

 10 ideas clave. Educación emocional  

Comenta'l - 20 Visites 6162


Bisquerra, Rafael

2016

Què és l'educació emocional, com practicar-la, on i quan, quines habilitats convenen a cada cicle educatiu. Aquest llibre ofereix reflexions, propostes i recursos didàctics concrets per als docents amb una estructura clara que ajuda a la comprensió de cada una de les idees que es proposen.

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més