Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 489 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (489)
  • Recursos en línia (285)
    • Interactiu (24)
    • Aplicació (43)
    • Imatge (14)
    • Àudio (105)
    • Vídeo (64)
    • Document (13)
    • Pàgina web (181)
  • Recursos físics (204)
    • Vídeo (61)
    • Escrit (126)
    • Maleta pedagògica (3)
    • Recurs electrònic (16)
    • Objecte (5)
    • Àudio (1)
    • Material visual (2)
 Obra de govern. Generalitat de catalunya, 1980-2003. Ensenyament  

Comenta'l - 6 Visites 62


Varela Serra, Josep

2011

En aquest text s'explica en què va consistir l'obra de govern del Departament d'ensenyament durant el període estudiat ( 1980-2003). Es relaten quines van ser les accions, les dificultats, les frustracions, i el balanç final de tot plegat per tal que quedi constància de les línies mestres d'aquest període.[+]
En aquest text s'explica en què va consistir l'obra de govern del Departament d'ensenyament durant el període estudiat ( 1980-2003). Es relaten quines van ser les accions, les dificultats, les frustracions, i el balanç final de tot plegat per tal que quedi constància de les línies mestres d'aquest període.[+]
En aquest text s'explica en què va consistir l'obra de govern del Departament d'ensenyament durant el període estudiat ( 1980-2003). Es relaten quines van ser les accions, les dificultats, les frustracions, i el balanç final de tot plegat per tal que quedi constància de les línies mestres d'aquest període. Es parla d'infants i de mestres, d'arquitectura escolar, de normes legals, d'escola pública i privada d'educació artística, d'educació especial, d'escola pública i privada, de formació professional, d'escola rural, de formació permanent, d'immigració, de noves tecnologies , etc. Intenta ser un resum de l'enorme complexitat de les iniciatives i les accions empreses en aquest període de la política catalana.[-]

 Diccionari d'educació  

Comenta'l - 11 Visites 6162


Centre de Terminologia

2011

Diccionari terminològic de l'àmbit de l'educació amb més de 2.000 denominacions catalanes corresponents a termes sobre la pedagogia general, la pedagogia social, la recerca educativa, l'organització i la gestió educatives, l'orientació psicopedagògica, la didàctica, l'educació especial i la tecnologia de l'educació.[+]
Diccionari terminològic de l'àmbit de l'educació amb més de 2.000 denominacions catalanes corresponents a termes sobre la pedagogia general, la pedagogia social, la recerca educativa, l'organització i la gestió educatives, l'orientació psicopedagògica, la didàctica, l'educació especial i la tecnologia de l'educació.[+]
Diccionari terminològic de l'àmbit de l'educació amb més de 2.000 denominacions catalanes corresponents a termes sobre la pedagogia general, la pedagogia social, la recerca educativa, l'organització i la gestió educatives, l'orientació psicopedagògica, la didàctica, l'educació especial i la tecnologia de l'educació. Cada article terminològic inclou, a més de la denominació catalana, la categoria lèxica, els equivalents en castellà, francès i anglès, la definició i, sovint, una nota explicativa o més d'una. Tres índexs finals permeten accedir al contingut dels articles terminològics a partir de les denominacions castellanes, franceses o angleses.[-]

 La LEC i la comunitat educativa. Formació, aprenentatge i bones pràctiques possiblesLa LEC i la comunitat educativa. Formació, aprenentatge i bones pràctiques [..]  

Comenta'l - Visita'l 75


Consell Escolar de Catalunya

2012

Resum de la jornada celebrada a Granollers el dia 24 d’abril de 2010 sobre "La LEC i la comunitat educativa. Formació, aprenentatge i bones pràctiques possibles". Temes centrals de la jornada: La comunitat educativa i comunitat escolar i drets i deures dels alumnes, el professorat i la família.

 El viaje de Laia. Guia de sensibilización sobre la trata de seres humanos con fines de explotación sexual.El viaje de Laia. Guia de sensibilización sobre la trata de seres humanos [..]  

Comenta'l - Visita'l 6176


Martínez Ten, Luz; Mañeru Méndez, Ana; Corral, Ana María

2010

Un dels problemes que es presenta cada vegada amb més freqüència és la sexualitat relacionada amb la violència associada amb fins d'explotació sexual, que persisteix i creix a la nostra societat. Aquesta guia dóna pautes per parlar d'aquest tema amb els nois i les noies a l'aula, principalment a 4t d'ESO i a Batxillerat.

 Premis recerca jove. Nous Premis CIRIT 2010  

Comenta'l - 72 Visites 61


Departament d'Innovació, Universitats i Empresa; Generalitat de Catalunya

2012

Publicació resumida dels treballs de recerca premiats a la convocatòria 2010, dels Premis de Recerca Jove (PRJ), Nous Premis CIRIT, convocats en el marc de Talència, la institució de foment i reconeixement a la recerca impulsada pel Departament d'Innovació, Universitats i Empresa.

 Mostra de recerca jove de Barcelona. Curs 2009-2010  

Comenta'l - 26 Visites 6162


Rios, Joaquim; Guiu, Oriol

2012

Després d'una presentació institucional i una introducció que analitza el paper de la recerca com a eina de canvi educatiu, es presenten tres treballs de recerca -2 de batxillerat i un de 4t d'ESO- on s'hi analitza el seu procés de creació.[+]
Després d'una presentació institucional i una introducció que analitza el paper de la recerca com a eina de canvi educatiu, es presenten tres treballs de recerca -2 de batxillerat i un de 4t d'ESO- on s'hi analitza el seu procés de creació.[+]
Després d'una presentació institucional i una introducció que analitza el paper de la recerca com a eina de canvi educatiu, es presenten tres treballs de recerca -2 de batxillerat i un de 4t d'ESO- on s'hi analitza el seu procés de creació. Es presenta, també, el recull de les 29 fitxes resum dels treballs de recerca de segon de Batxillerat presentats el curs 2009-2010, triats en un procés selectiu en cadascun dels districtes de la ciutat i presentats al concurs de recerca jove convocat pel Consorci d'Educació de Barcelona. A la darrera pàgina consta el llistat dels membres del jurat de la mostra.[-]

 Familias inmigrantes en Galicia. La dimensión socioeducativa de la integraciónFamilias inmigrantes en Galicia. La dimensión socioeducativa de la integració [..]  

Comenta'l - Visita'l 75


Lorenzo Moledo, Maria del Mar; Godás Otero, Agustín; Priegue Caamaño, Diana; [et al.]

2009

En aquest CD s'analitzen els efectes que té l'arribada i posterior integració de famílies immigrants en l'àmbit socioeducatiu gallec. Es tracta primer el tema de la família, els fluxos migratoris i la integració incidint en el rol familiar en la immigració, la dona i la immigració, les xarxes migratòries, els processos d'integració, l'escolarització i l'atenció a la infància i els nous desafiaments a què s'enfronta l'àmbit educatiu.[+]
En aquest CD s'analitzen els efectes que té l'arribada i posterior integració de famílies immigrants en l'àmbit socioeducatiu gallec. Es tracta primer el tema de la família, els fluxos migratoris i la integració incidint en el rol familiar en la immigració, la dona i la immigració, les xarxes migratòries, els processos d'integració, l'escolarització i l'atenció a la infància i els nous desafiaments a què s'enfronta l'àmbit educatiu.[+]
En aquest CD s'analitzen els efectes que té l'arribada i posterior integració de famílies immigrants en l'àmbit socioeducatiu gallec. Es tracta primer el tema de la família, els fluxos migratoris i la integració incidint en el rol familiar en la immigració, la dona i la immigració, les xarxes migratòries, els processos d'integració, l'escolarització i l'atenció a la infància i els nous desafiaments a què s'enfronta l'àmbit educatiu. A continuació s'exposa la metodologia i les conclusions d'un estudi sobre les característiques socioeducatives de les famílies immigrants a Galícia. L'estudi consisteix en una anàlisi descriptiva de les famílies immigrants (perfil socioeducatiu i laboral, projecte migratori, cultura d'origen, autopercepció, expectatives, participació en la comunitat i satisfacció amb l'escola) i un estudi comparat segons l'origen de les famílies . Finalment es planteja un programa socioeducatiu per a famílies immigrants del qual es descriu la planificació, la seva posada en pràctica i els resultats obtinguts de la seva avaluació[-]

 La pràctica solidària com a pedagogia de la ciutadania activa  

Comenta'l - Visita'l 6162


Tapia, María Nieves

2006

Educar per a la ciutadania ha estat un dels objectius centrals dels sistemes educatius. En aquest debat es presenta una descripció breu de la pedagogia de l'aprenentatge servei com a proposta didàctica efectiva per a una educació ciutadana participativa i solidària.

 Las competencias en la programación de aula (Vol. II). Educación secundaria (12-18 años)Las competencias en la programación de aula (Vol. II). Educación secundaria [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Escamilla González, Amparo

2011

Com portar a la pràctica la programació per competències a l'aula de secundària? Es tracta d'un enfocament vinculat al principi d'aprenentatge significatiu, a les alternatives interdisciplinàries, a l'estratègia de treball per projectes i a les tècniques per aprendre a aprendre.

 Valor(s) i educació: formació personal i transformació social  

Comenta'l - 2 Visites 62


Sió Roca, Carles M.

2012

Aquest llibre ha estat publicat per l'IREL de Lleida amb la col·laboració de la Paeria. Estem davant d'una obra que aplega molts anys d'experiència, reflexions sobre el fet d'educar i alhora, retre homenatge a la mestra, Maria Carme Agustí i Barri, un referent en la docència lleidatana i catalana.[+]
Aquest llibre ha estat publicat per l'IREL de Lleida amb la col·laboració de la Paeria. Estem davant d'una obra que aplega molts anys d'experiència, reflexions sobre el fet d'educar i alhora, retre homenatge a la mestra, Maria Carme Agustí i Barri, un referent en la docència lleidatana i catalana.[+]
Aquest llibre ha estat publicat per l'IREL de Lleida amb la col·laboració de la Paeria. Estem davant d'una obra que aplega molts anys d'experiència, reflexions sobre el fet d'educar i alhora, retre homenatge a la mestra, Maria Carme Agustí i Barri, un referent en la docència lleidatana i catalana. Hi trobem el vessant més personal, més profund, més íntim, de les persones entrevistades i, alhora, una reflexió professional, a partir de l'experiència, de les vivències i de la formació continuada. Els autors son 9 mestres i professors que han reflexionat sobre el fet i la conseqüència de ser docent.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més