Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 108 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (108)
  • Recursos físics (108)
    • Recurs electrònic (6)
    • Objecte (2)
    • Àudio (8)
    • Material visual (1)
    • Vídeo (28)
    • Escrit (72)
 L'escola compromesa amb el món  

Comenta'l - 41 Visites 6162


Moliné, Benjamí; Planas, Llorenç; Bonals, Joan

2019

Reflexió sobre la dimensió ètica, social i ecològica de l'educació. Aquest llibre ofereix un recull de propostes pràctiques per a facilitar-ne la implementació als centres educatius.

 Contes per aprendre a conviure  

Comenta'l - 96 Visites 6162


Ibarrola, Begonya; Rodero, Paz; [il·lustracions]

2018

Recull de 20 contes per a treballar 10 valors seleccionats, dos contes per cada valor. Les narracions s'emmarquen en l'entorn d'una selva on hi viu un nen i diversos animals. Els valors treballats són la valentia, l'amabilitat, l'honestedat, la cooperació, l'autonomia, la sensibilitat, l'esforç, la pau, la responsabilitat i la gratitud.[+]
Recull de 20 contes per a treballar 10 valors seleccionats, dos contes per cada valor. Les narracions s'emmarquen en l'entorn d'una selva on hi viu un nen i diversos animals. Els valors treballats són la valentia, l'amabilitat, l'honestedat, la cooperació, l'autonomia, la sensibilitat, l'esforç, la pau, la responsabilitat i la gratitud.[+]
Recull de 20 contes per a treballar 10 valors seleccionats, dos contes per cada valor. Les narracions s'emmarquen en l'entorn d'una selva on hi viu un nen i diversos animals. Els valors treballats són la valentia, l'amabilitat, l'honestedat, la cooperació, l'autonomia, la sensibilitat, l'esforç, la pau, la responsabilitat i la gratitud. Per cada valor, després de les dues narracions corresponents, es presenta una fitxa amb activitats per fer el treball posterior a la lectura.[-]

 Juegotecas. Espacios para crear y promover actividades colectivas  

Comenta'l - 13 Visites 62


Brinnitzer, Evelina

2018

Guia per dissenyar i organitzar un projecte de ludoteca. Exposa quins materials es necessiten i com se seleccionen, com es poden construir jocs i joguines amb materials de rebuig i quin rol compleixen els ludotecaris.[+]
Guia per dissenyar i organitzar un projecte de ludoteca. Exposa quins materials es necessiten i com se seleccionen, com es poden construir jocs i joguines amb materials de rebuig i quin rol compleixen els ludotecaris.[+]
Guia per dissenyar i organitzar un projecte de ludoteca. Exposa quins materials es necessiten i com se seleccionen, com es poden construir jocs i joguines amb materials de rebuig i quin rol compleixen els ludotecaris. Inclou més de 100 propostes que abracen jocs perceptius, motrius, de representació, d’enginy, de taula, trencaclosques, de llapis i paper, amb daus i cartes, de construcció, sense materials (d’interacció, atenció, cooperatius i teatrals) i racons autoinstruccionals adreçats a totes les edats.[-]

 Educar i créixer amb històries  

Comenta'l - 3 Visites 6162


Chomski, Débora

2018

Reflexió sobre el potencial formatiu i artístic del relat com recurs educatiu integrat en el currículum. Els primers capítols tracten els elements bàsics de la oralitat i la narració. Aporta tècniques i procediments per afavorir, mitjançant el treball amb històries, l'adquisició de coneixement, la transmissió de valors, la cohesió del grup i l'enfortiment dels vincles emocionals.[+]
Reflexió sobre el potencial formatiu i artístic del relat com recurs educatiu integrat en el currículum. Els primers capítols tracten els elements bàsics de la oralitat i la narració. Aporta tècniques i procediments per afavorir, mitjançant el treball amb històries, l'adquisició de coneixement, la transmissió de valors, la cohesió del grup i l'enfortiment dels vincles emocionals.[+]
Reflexió sobre el potencial formatiu i artístic del relat com recurs educatiu integrat en el currículum. Els primers capítols tracten els elements bàsics de la oralitat i la narració. Aporta tècniques i procediments per afavorir, mitjançant el treball amb històries, l'adquisició de coneixement, la transmissió de valors, la cohesió del grup i l'enfortiment dels vincles emocionals. Tracta temes com els models de creació de contes, els contes com a experiències comunitàries amb participació de famílies o els contes populars i els nascuts d'experiències viscudes.[-]

 El monstre de colors va a l'escola  

Comenta'l - 6 Visites 6162


Llenas, Anna; [text i il·lustracions]

2018

Àlbum il·lustrat en el que el popular personatge, el Monstre de Colors, s’enfronta al seu primer dia d’escola. No sap que és i està nerviós però aviat fa nous amics tot descobrint les rutines, espais i dinàmiques de l’escola.[+]
Àlbum il·lustrat en el que el popular personatge, el Monstre de Colors, s’enfronta al seu primer dia d’escola. No sap que és i està nerviós però aviat fa nous amics tot descobrint les rutines, espais i dinàmiques de l’escola.[+]
Àlbum il·lustrat en el que el popular personatge, el Monstre de Colors, s’enfronta al seu primer dia d’escola. No sap que és i està nerviós però aviat fa nous amics tot descobrint les rutines, espais i dinàmiques de l’escola. Vol ser una eina per ajudar els nens a gestionar les seves emocions al col·legi i a gaudir sense por del seu primer dia.[-]

 Primer diccionari de medicina il·lustrat  

Comenta'l - 5 Visites 62


Estopà Bagot, Rosa;

2018

Diccionari de termes mèdics o relacionats amb la salut i les malalties. Conté 200 entrades explicades i il·lustrades per alumnat d'entre 8 i 10 anys.

 La Vella Quaresma  

Comenta'l - 18 Visites 6162


Baldó, Estel; Gil, Rosa; Soliva, Maria; Zafra, Cristina; [il·lustracions]

2018

Conte il·lustrat sobre la tradició de la Quaresma i la seva relació amb el Carnestoltes. Està fet amb la intenció d’introduir el coneixement del medi social i la cultura popular. Per afavorir la lectura autònoma dels infants, cada doble pàgina presenta el text de manera breu i escrit amb dues modalitats de lletra: de pal i lligada.

 Art, creativitat i conflicte. Camins per educar  

Comenta'l - 30 Visites 6162


Gómez, J; Mercadé, M

2018

Exposa com es pot utilitzar l’art i la creativitat per qüestionar, transformar i construir propostes de millora en el món actual. També conté 32 recursos pràctics per treballar a l’aula l’art, la creativitat i la prevenció de conflictes.

 Las transversalidades del ajedrez  

Comenta'l - 15 Visites 62


Fernández Amigo; Joaquín

2017

Es proposen idees i recursos ambla intenció que el professorat pugui dissenyar activitats transversals en les etapes educatives obligatòries tot utilitzant joc d'escacs com a recurs educatiu que fomenti la creativitat i faciliti la generació de projectes innovadors.

 La literatura a l'educació infantil  

Comenta'l - 6 Visites 62


Correro, Cristina; Real, Neus

2017

El contingut d'aquest llibre està pensat per a les persones que es dediquen a l'educació infantil i necessiten recursos per a la formació de petits lectors literaris. El volum té l'origen en les sessions del Grup de Treball Art i Literatura de l'Associació de Mestres Rosa Sensat.[+]
El contingut d'aquest llibre està pensat per a les persones que es dediquen a l'educació infantil i necessiten recursos per a la formació de petits lectors literaris. El volum té l'origen en les sessions del Grup de Treball Art i Literatura de l'Associació de Mestres Rosa Sensat.[+]
El contingut d'aquest llibre està pensat per a les persones que es dediquen a l'educació infantil i necessiten recursos per a la formació de petits lectors literaris. El volum té l'origen en les sessions del Grup de Treball Art i Literatura de l'Associació de Mestres Rosa Sensat. S'articula en cinc capítols, centrats en els grans components que la integren (els infants, el currículum, l'educació literària, els llibres i les pràctiques escolars) amb la voluntat d'enllaçar els principis teòrics de l'educació literària infantil amb pràctiques efectives d'aquesta educació.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més