Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 17 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (17)
  • Recursos físics (17)
    • Recurs electrònic (2)
    • Àudio (1)
    • Vídeo (4)
    • Escrit (12)
 Aprender jugando  

Comenta'l - 5 Visites 6162


Hernández, Carolina; Palencia, Anna; Martínez, Ana

2017

Recull de recursos educatius per a treballar a l'aula o a casa amb nens d'entre tres i vuit anys. Es tracten diferents temes, lectoescriptura, llengua estrangera, matemàtiques, ciència, emocions i art. Cada proposta es presenta com un joc participatiu i es detalla el material necessari, els objectius, el procés a seguir i algunes variants possibles.

 Las aventuras de Peabody y Sherman  

Comenta'l - 20 Visites 67


Minkoff, Rob; [director]

2014

El Sr. Peabody, el gos més reeixit del món i el seu entremaliat fill Sherman, volen utilitzar la seva màquina del temps. Sherman li ensenya la màquina a la seva amiga Penny per a impressionar-la i acaben creant un forat a l'univers, provocant el caos en els esdeveniments més importants de la història.[+]
El Sr. Peabody, el gos més reeixit del món i el seu entremaliat fill Sherman, volen utilitzar la seva màquina del temps. Sherman li ensenya la màquina a la seva amiga Penny per a impressionar-la i acaben creant un forat a l'univers, provocant el caos en els esdeveniments més importants de la història.[+]
El Sr. Peabody, el gos més reeixit del món i el seu entremaliat fill Sherman, volen utilitzar la seva màquina del temps. Sherman li ensenya la màquina a la seva amiga Penny per a impressionar-la i acaben creant un forat a l'univers, provocant el caos en els esdeveniments més importants de la història. Abans que el passat, el present i el futur quedin alterats, el Sr. Peabody acut al rescat.[-]

 Class Act  

Comenta'l - 7 Visites 6275


Bourdais, Danièle; Finnie, Sue;

2014

Material per a treballar l'expressió oral en llengua anglesa a primària a partir de representacions de teatre. Conté 12 obres curtes i adaptades. Cada obra inclou una fitxa amb els continguts tractats, les orientacions didàctiques i exercicis que es poden fotocopiar.[+]
Material per a treballar l'expressió oral en llengua anglesa a primària a partir de representacions de teatre. Conté 12 obres curtes i adaptades. Cada obra inclou una fitxa amb els continguts tractats, les orientacions didàctiques i exercicis que es poden fotocopiar.[+]
Material per a treballar l'expressió oral en llengua anglesa a primària a partir de representacions de teatre. Conté 12 obres curtes i adaptades. Cada obra inclou una fitxa amb els continguts tractats, les orientacions didàctiques i exercicis que es poden fotocopiar. Conté un CD amb la reproducció de les obres.[-]

 Physical education in bilingual projects, Educación Primaria, 3rd Cycle  

Comenta'l - 9 Visites 61


Ortiz Calvo, Antonio

2013

El document recull una proposta curricular pensada per al Cicle Superior de l’Educació Primària en l’àrea d’Educació Física des de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning). Proposa emprar l’anglès com a llengua vehicular en les sessions de treball i aporta contingut específic de l’àrea en llengua anglesa que permeti facilitar la comunicació.[+]
El document recull una proposta curricular pensada per al Cicle Superior de l’Educació Primària en l’àrea d’Educació Física des de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning). Proposa emprar l’anglès com a llengua vehicular en les sessions de treball i aporta contingut específic de l’àrea en llengua anglesa que permeti facilitar la comunicació.[+]
El document recull una proposta curricular pensada per al Cicle Superior de l’Educació Primària en l’àrea d’Educació Física des de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning). Proposa emprar l’anglès com a llengua vehicular en les sessions de treball i aporta contingut específic de l’àrea en llengua anglesa que permeti facilitar la comunicació. Emfasitza, també, el treball interdisciplinar amb l’àrea de Medi.[-]

 Physical education in bilingual projects, Educación Primaria, 2nd Cycle  

Comenta'l - 18 Visites 61


Ortiz Calvo, Antonio

2013

El document recull una proposta curricular pensada per al segon cicle de l’Educació Primària en l’àrea d’Educació Física des de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning). Proposa emprar l’anglès com a llengua vehicular en les sessions de treball i aporta contingut específic de l’àrea en llengua anglesa que permeti facilitar la comunicació.[+]
El document recull una proposta curricular pensada per al segon cicle de l’Educació Primària en l’àrea d’Educació Física des de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning). Proposa emprar l’anglès com a llengua vehicular en les sessions de treball i aporta contingut específic de l’àrea en llengua anglesa que permeti facilitar la comunicació.[+]
El document recull una proposta curricular pensada per al segon cicle de l’Educació Primària en l’àrea d’Educació Física des de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning). Proposa emprar l’anglès com a llengua vehicular en les sessions de treball i aporta contingut específic de l’àrea en llengua anglesa que permeti facilitar la comunicació. Emfasitza, també, el treball interdisciplinar amb l’àrea de Medi.[-]

 Physical education in bilingual projects, Educación Primaria, 1st Cycle  

Comenta'l - 14 Visites 61


Ortiz Calvo, Antonio

2013

El document recull una proposta curricular pensada per al primer cicle de l’Educació Primària en l’àrea d’Educació Física des de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning). Proposa emprar l’anglès com a llengua vehicular en les sessions de treball i aporta contingut específic de l’àrea en llengua anglesa que permeti facilitar la comunicació.[+]
El document recull una proposta curricular pensada per al primer cicle de l’Educació Primària en l’àrea d’Educació Física des de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning). Proposa emprar l’anglès com a llengua vehicular en les sessions de treball i aporta contingut específic de l’àrea en llengua anglesa que permeti facilitar la comunicació.[+]
El document recull una proposta curricular pensada per al primer cicle de l’Educació Primària en l’àrea d’Educació Física des de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning). Proposa emprar l’anglès com a llengua vehicular en les sessions de treball i aporta contingut específic de l’àrea en llengua anglesa que permeti facilitar la comunicació. Emfasitza, també, el treball interdisciplinar amb l’àrea de Medi.[-]

 The great biscuit theft  

Comenta'l - 6 Visites 6266


Moncomble, Gérard; Pillot, Frédéric

2013

La col·lecció “Coco, the cat”, és adequada per a un nivell bàsic d'aprenentatge d'anglès. Conté CD amb l’àudio de la lectura. La Coco és la gata d'una família típica de qualsevol ciutat europea. En aquest capítol la Susan i la Coco investiguen qui ha robat les galetes.

 El tractament integrat de les llengües  

Comenta'l - 97 Visites 62


Guasch, Oriol [coord.]; Esteve, Olga; Ferrer, Montserrat; [et al.]

2010

La planificació coordinada de l'ensenyament de les llengües i de les altres àrees curriculars , com de les àrees lingüístiques entre elles (llengües primeres, llengües segones i llengües estrangeres) s'han convertit en objecte de debat i d'estudi.[+]
La planificació coordinada de l'ensenyament de les llengües i de les altres àrees curriculars , com de les àrees lingüístiques entre elles (llengües primeres, llengües segones i llengües estrangeres) s'han convertit en objecte de debat i d'estudi.[+]
La planificació coordinada de l'ensenyament de les llengües i de les altres àrees curriculars , com de les àrees lingüístiques entre elles (llengües primeres, llengües segones i llengües estrangeres) s'han convertit en objecte de debat i d'estudi. Aquest volum recull articles centrats en aquest segon àmbit, que tracten des de diferents punts de vista: el processament de l'ús de la llengua; el coneixement de les situacions discursives i dels gèneres de text; la continuïtat entre ús lingüístic i reflexió metalingüística; el coneixement de la diversitat lingüística, i les actituds lingüístiques.[-]

 La llengua estrangera al cicle inicial. Aspectes organitzatius i didàctics.  

Comenta'l - 41 Visites 6162


Centre de Recursos de Llengües Estrangeres

2004

Presenta aspectes organitzatius, metodològics, recursos didàctics, avaluació, i la concreció i desenvolupament del currículum de llengua estrangera (anglès i francès) al cicle inicial. L'objectiu d'aquest document és oferir als centres i mestres de primària un marc de reflexió, així com idees i suggeriments per a una bona pràctica docent en l'ensenyament de la llengua estrangera al cicle inicial.

 Telling tales in English  

Comenta'l - 6 Visites 66


Superfine, Wendy; Megan, James;

2003

Material fotocopiable per a treballar l'expressió oral en llengua anglesa a primària. Conté 6 històries adaptades amb diverses propostes d'activitats orals a partir de cada una d'elles: "The Leopard's Drum", "The Old Woman who lived in a Bottle", " The Rich Man and the Shoemaker", "The Farmer, his Son and the Donkey" "The Honey Pot" i "The Pied Piper".[+]
Material fotocopiable per a treballar l'expressió oral en llengua anglesa a primària. Conté 6 històries adaptades amb diverses propostes d'activitats orals a partir de cada una d'elles: "The Leopard's Drum", "The Old Woman who lived in a Bottle", " The Rich Man and the Shoemaker", "The Farmer, his Son and the Donkey" "The Honey Pot" i "The Pied Piper".[+]
Material fotocopiable per a treballar l'expressió oral en llengua anglesa a primària. Conté 6 històries adaptades amb diverses propostes d'activitats orals a partir de cada una d'elles: "The Leopard's Drum", "The Old Woman who lived in a Bottle", " The Rich Man and the Shoemaker", "The Farmer, his Son and the Donkey" "The Honey Pot" i "The Pied Piper". Conté un CD amb la reproducció de les narracions.[-]

Pàgina de resultats 1   2  
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més