Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 87 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (87)
  • Recursos físics (87)
    • Maleta pedagògica (1)
    • Material visual (1)
    • Vídeo (6)
    • Escrit (79)
 Parla la paraula  

Comenta'l - 14 Visites 6162


Benegas, Mar; Morales, Miriam; [il·lustracions]

2018

Parla de la història de les lletres, dels llibres i de les biblioteques. Al mateix temps és un homenatge als lectors i a tots els professionals del llibre i de la lectura. Respon a preguntes sobre les paraules i els llocs on es guarden a través de quatre blocs temàtics: l'escriptura, els llibres, les biblioteques i la seva relació amb les persones.[+]
Parla de la història de les lletres, dels llibres i de les biblioteques. Al mateix temps és un homenatge als lectors i a tots els professionals del llibre i de la lectura. Respon a preguntes sobre les paraules i els llocs on es guarden a través de quatre blocs temàtics: l'escriptura, els llibres, les biblioteques i la seva relació amb les persones.[+]
Parla de la història de les lletres, dels llibres i de les biblioteques. Al mateix temps és un homenatge als lectors i a tots els professionals del llibre i de la lectura. Respon a preguntes sobre les paraules i els llocs on es guarden a través de quatre blocs temàtics: l'escriptura, els llibres, les biblioteques i la seva relació amb les persones. Finalment conté un glossari de termes sobre les biblioteques.[-]

 Narracions breus per fomentar la creació. Articles 76  

Comenta'l - 10 Visites 6163


Ambròs, Alba; Ramos, Joan Marc; Turró, Miriam; [et al.]

2018

Monogràfic que tracta l'ús de la narració en tasques de creació. Recull els articles: "Narracions breus per fomentar la creació", "Relats breus per desenvolupar la competència literària", "Del relat curt, al text periodístic", "Educació literària i relats breus", "Els microrelats: Una eina per fer lectors i escriptors estratègics", "El microconte: Eina de treball interpretatiu i multimodal" i "Tres microcontes de temàtica cruel".[+]
Monogràfic que tracta l'ús de la narració en tasques de creació. Recull els articles: "Narracions breus per fomentar la creació", "Relats breus per desenvolupar la competència literària", "Del relat curt, al text periodístic", "Educació literària i relats breus", "Els microrelats: Una eina per fer lectors i escriptors estratègics", "El microconte: Eina de treball interpretatiu i multimodal" i "Tres microcontes de temàtica cruel".[+]
Monogràfic que tracta l'ús de la narració en tasques de creació. Recull els articles: "Narracions breus per fomentar la creació", "Relats breus per desenvolupar la competència literària", "Del relat curt, al text periodístic", "Educació literària i relats breus", "Els microrelats: Una eina per fer lectors i escriptors estratègics", "El microconte: Eina de treball interpretatiu i multimodal" i "Tres microcontes de temàtica cruel". Completen la revista les seccions "Actualització i reflexió", “Intercanvi”, “Idees pràctiques” i “Informacions”.[-]

 Projectes de treball a la classe de Llengua i de literatura. Articles 75  

Comenta'l - 40 Visites 6163


Camps, Anna; Manresa, Mireia; Rodríguez, Carmen; [et al.]

2017

Monogràfic que tracta el treball per projectes a la classe de llengua i literatura. Recull els articles: "Els projectes de llengua", "Llegir i escriure per conèixer el món", "Microrelats i aprenentatges lingüístics", "¿Los de 4º cuentan?: Una marató de contes de terror per al Dia de Difunts", "Projectes en xarxa" i "Aprenentatge basat en projectes: Línies d'avenç per a una innovació centenària".[+]
Monogràfic que tracta el treball per projectes a la classe de llengua i literatura. Recull els articles: "Els projectes de llengua", "Llegir i escriure per conèixer el món", "Microrelats i aprenentatges lingüístics", "¿Los de 4º cuentan?: Una marató de contes de terror per al Dia de Difunts", "Projectes en xarxa" i "Aprenentatge basat en projectes: Línies d'avenç per a una innovació centenària".[+]
Monogràfic que tracta el treball per projectes a la classe de llengua i literatura. Recull els articles: "Els projectes de llengua", "Llegir i escriure per conèixer el món", "Microrelats i aprenentatges lingüístics", "¿Los de 4º cuentan?: Una marató de contes de terror per al Dia de Difunts", "Projectes en xarxa" i "Aprenentatge basat en projectes: Línies d'avenç per a una innovació centenària". Completen la revista les seccions "Actualització i reflexió", “Intercanvi”, “Idees pràctiques” i “Informacions”.[-]

 Laboratorio portátil de escritura  

Comenta'l - 10 Visites 6162


Díaz, Raquel; [text i il·lustracions]

2017

Acompanya a l’infant en el procés de desenvolupament de l’escriptura creativa. L’endinsa en un laboratori imaginari on a cada pàgina troba tot d’ingredients en forma d’exercicis i activitats diverses que l’ajuden a ampliar el seu vocabulari, treballar diferents tipologies de text i deixar anar la seva imaginació.

 Las transversalidades del ajedrez  

Comenta'l - 15 Visites 62


Fernández Amigo; Joaquín

2017

Es proposen idees i recursos ambla intenció que el professorat pugui dissenyar activitats transversals en les etapes educatives obligatòries tot utilitzant joc d'escacs com a recurs educatiu que fomenti la creativitat i faciliti la generació de projectes innovadors.

 Plouen poemes!  

Comenta'l - 22 Visites 6162


Amat, Vanesa; Bernal, M.Carme; Muntañá, Isabel [ed.]

2017

Plouen poemes! és una expressió de joia i sorpresa com la que senten els nens i nenes quan llegeixen, escolten o reciten poesia. Aquesta antologia inclou més de cent trenta textos poètics, agrupats en eixos temàtics, perquè els infants diguin, sentin, llegeixin i comparteixin poesia amb altres infants i amb els adults del seu entorn.

 Aprendre a llegir amb internet  

Comenta'l - 9 Visites 62


Pérez, José Manuel

2017

Constata que la societat requereix un nou model d'alfabetització ja que no n'hi ha prou amb saber llegir i escriure com s'ha fet de manera tradicional, sinó que també cal saber fer-ho en nous formats i suports.[+]
Constata que la societat requereix un nou model d'alfabetització ja que no n'hi ha prou amb saber llegir i escriure com s'ha fet de manera tradicional, sinó que també cal saber fer-ho en nous formats i suports.[+]
Constata que la societat requereix un nou model d'alfabetització ja que no n'hi ha prou amb saber llegir i escriure com s'ha fet de manera tradicional, sinó que també cal saber fer-ho en nous formats i suports. En definitiva, analitza els canvis que s’han donat en les formes de llegir i escriure i planteja propostes per formar al nou lector digital.[-]

 Mary Shelley  

Comenta'l - 7 Visites 67


Al-Mansour, Haifaa; [direcció]; Fanning, Elle; Douglas, Booth; Powley, Bel; [interpretació]

2017

Biòpic de l’escriptora que va crear “Frankenstein”, una de les novel·les gòtiques més famoses de la història de la literatura universal. La pel·lícula posa l'accent en el trajecte vital d'una adolescent plena d'inquietuds artístiques i vocació transgressora que es convertirà en amant, esposa i mare, però essencialment en una dona àvida per reafirmar la seva llibertat i la seva creativitat en un món dominat pels homes.[+]
Biòpic de l’escriptora que va crear “Frankenstein”, una de les novel·les gòtiques més famoses de la història de la literatura universal. La pel·lícula posa l'accent en el trajecte vital d'una adolescent plena d'inquietuds artístiques i vocació transgressora que es convertirà en amant, esposa i mare, però essencialment en una dona àvida per reafirmar la seva llibertat i la seva creativitat en un món dominat pels homes.[+]
Biòpic de l’escriptora que va crear “Frankenstein”, una de les novel·les gòtiques més famoses de la història de la literatura universal. La pel·lícula posa l'accent en el trajecte vital d'una adolescent plena d'inquietuds artístiques i vocació transgressora que es convertirà en amant, esposa i mare, però essencialment en una dona àvida per reafirmar la seva llibertat i la seva creativitat en un món dominat pels homes. La societat del moment concedia un nul valor a les dones escriptores i amb només 18 anys, es veié obligada a desafiar aquests prejudicis per protegir la seva feina i forjar la seva pròpia identitat.[-]

 Corregir, revisar i acompanyar l'escriptura. Articles 68  

Comenta'l - 16 Visites 63


Manresa, Mireia; Vilà, Montserrat; d’Aquino, Alessandra; Durán, Carme; Gil, Rosa; Reyes, Lara; Cassany, Daniel; Martín, M. Ángeles; González, Carolina; Fernández-Rufete, Ana; Fernández-Rufete, Maria; Guichot, Elena

2016

Recull de reflexions i pràctiques docents centrades en el procés de revisió dels textos escrits. Conté els articles: “Corregir, revisar i acompanyar l’escriptura”, “Dels errors, se n’aprèn!”, “Acompanyar l’escriptura en l’educació a distància”, “Activar la consciència de revisió dels escrits”, “La revisió de l’escriptura al cicle inicial”, “La composició de notícies al cicle inicial” i “La correcció dels escrits: del vermell al núvol”.

 Llibre de les bèsties. Versió moderna de Miquel Desclot  

Comenta'l - 17 Visites 6162


Llull, Ramon; Desclot, Miquel; Pastor, Perico

2015

El "Llibre de les Bèsties" és una de les obres més populars de Ramon Llull, i més singulars pel seu format de faula que contrasta amb la resta del "Llibre de les Meravelles" del qual en forma part. Aquest llibre exposa les intrigues i maquinacions d'una cort del seu temps i fa una denúncia d'uns comportaments molt poc exemplars als ulls d'un cavaller.[+]
El "Llibre de les Bèsties" és una de les obres més populars de Ramon Llull, i més singulars pel seu format de faula que contrasta amb la resta del "Llibre de les Meravelles" del qual en forma part. Aquest llibre exposa les intrigues i maquinacions d'una cort del seu temps i fa una denúncia d'uns comportaments molt poc exemplars als ulls d'un cavaller.[+]
El "Llibre de les Bèsties" és una de les obres més populars de Ramon Llull, i més singulars pel seu format de faula que contrasta amb la resta del "Llibre de les Meravelles" del qual en forma part. Aquest llibre exposa les intrigues i maquinacions d'una cort del seu temps i fa una denúncia d'uns comportaments molt poc exemplars als ulls d'un cavaller. L'ensenyament val per a qualsevol cort de qualsevol temps i lloc. Aquesta edició és especial perquè porta acarades la versió original de Llull i la versió actualitzada de Miquel Desclot. Amb l'efegit de les il·lustracions de Perico Pastor.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9  
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més