Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 20 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (20)
  • Recursos físics (20)
    • Recurs electrònic (1)
    • Vídeo (11)
    • Escrit (8)
 A silent voice  

Comenta'l - 34 Visites 67


Yamada, Naoko

2018

Anime basat en el manga homònim que tracta diversos temes com l'assetjament escolar, la discapacitat i la redempció. Narra com l'adolescent que, temps enrere, li havia fet la vida impossible a una companya de classe sorda emprèn un camí de redempció que l'ajudi a expiar la seva culpa i recompondre la seva autoestima.

 Girona a traç de llapis  

Comenta'l - 9 Visites 62


Reixach, Laura

2018

Guia gràfica de la ciutat de Girona. L'autora ha dibuixat del natural, amb llapis de colors, aquarel·la, bolígraf i guaix, espais urbans i monuments de tot tipus, inclosos alguns establiments comercials que per a ella tenen un atractiu especial.[+]
Guia gràfica de la ciutat de Girona. L'autora ha dibuixat del natural, amb llapis de colors, aquarel·la, bolígraf i guaix, espais urbans i monuments de tot tipus, inclosos alguns establiments comercials que per a ella tenen un atractiu especial.[+]
Guia gràfica de la ciutat de Girona. L'autora ha dibuixat del natural, amb llapis de colors, aquarel·la, bolígraf i guaix, espais urbans i monuments de tot tipus, inclosos alguns establiments comercials que per a ella tenen un atractiu especial. Es ret homenatge als indrets més coneguts de la ciutat alhora que es dona protagonisme als més desconeguts.[-]

 Coco  

Comenta'l - 13 Visites 67


Unkrich, Lee; Molina, Adrián; [direcció]

2017

Pel·lícula d’animació inspirada en la festa mexicana del Dia dels Morts. Un nen de 12 anys somia en ser músic i poder cantar i tocar la guitarra davant de molta gent, però a la seva família s'ha prohibit la música i el vol obligar a seguir la tradició de fer sabates.[+]
Pel·lícula d’animació inspirada en la festa mexicana del Dia dels Morts. Un nen de 12 anys somia en ser músic i poder cantar i tocar la guitarra davant de molta gent, però a la seva família s'ha prohibit la música i el vol obligar a seguir la tradició de fer sabates.[+]
Pel·lícula d’animació inspirada en la festa mexicana del Dia dels Morts. Un nen de 12 anys somia en ser músic i poder cantar i tocar la guitarra davant de molta gent, però a la seva família s'ha prohibit la música i el vol obligar a seguir la tradició de fer sabates. És una pel·lícula plena d'emotivitat, de llum i d'esperança al mig de les tenebres de l'egoisme i dels èxits aconseguits a costa d'aixafar al contrincant. Però sobretot és una explosió de color, de vitalitat i un cant a les tradicions de tot un país: Mèxic.[-]

 Las transversalidades del ajedrez  

Comenta'l - 15 Visites 62


Fernández Amigo; Joaquín

2017

Es proposen idees i recursos ambla intenció que el professorat pugui dissenyar activitats transversals en les etapes educatives obligatòries tot utilitzant joc d'escacs com a recurs educatiu que fomenti la creativitat i faciliti la generació de projectes innovadors.

 L'art d'emocionar-te  

Comenta'l - 17 Visites 62


Núñez, Cristina; Valcárcel, Rafael; Lozano, Luciano; [il·lustracions]; Arrayás, Albert; [il·lustracions]

2016

Presenta una quarantena d’emocions per mitjà de curiositats, citacions, jocs mentals i il·lustracions. Cada capítol conté sopes de lletres per descobrir-hi paraules vinculades a cada emoció, textos per presentar-les, reflexions, anècdotes, recomanacions cinematogràfiques i activitats per acostar-nos d’una manera lúdica i diferent a les emocions.

 La Navidad de Johanna  

Comenta'l - 12 Visites 62


Basford, Johanna

2016

Llibre de làmines per pintar. Recull d'imatges en blanc i negre per facilitar tasques creatives, d'atenció i de relaxació. Els motius dels dibuixos són figures nadalenques: flocs de neu, trineus, avets i regals.

 101 Actividades de competencia audiovisual  

Comenta'l - 44 Visites 61


Breu Pañella, Ramon

2015

L’objectiu del llibre és ajudar a formar infants i joves alfabetitzats en el llenguatge de la comunicació audiovisual. No es tracta d’analitzar pel•lícules ni d’aprofundir en els seus significats sinó de presentar múltiples idees actives entorn al cinema i a la cultura audiovisual, per a poder escollir segons les diferents realitats educatives.[+]
L’objectiu del llibre és ajudar a formar infants i joves alfabetitzats en el llenguatge de la comunicació audiovisual. No es tracta d’analitzar pel•lícules ni d’aprofundir en els seus significats sinó de presentar múltiples idees actives entorn al cinema i a la cultura audiovisual, per a poder escollir segons les diferents realitats educatives.[+]
L’objectiu del llibre és ajudar a formar infants i joves alfabetitzats en el llenguatge de la comunicació audiovisual. No es tracta d’analitzar pel•lícules ni d’aprofundir en els seus significats sinó de presentar múltiples idees actives entorn al cinema i a la cultura audiovisual, per a poder escollir segons les diferents realitats educatives. Una gran majoria de les 101 activitats suggerides són fruit de la pràctica diària a les aules de primària i secundària.[-]

 De los ordenadores a los dispositivos móviles. Propuestas de creación musical y audiovisualDe los ordenadores a los dispositivos móviles. Propuestas de creación [..]  

Comenta'l - Visita'l 62


Giráldez, Andrea [oord.]; Álvarez, J.; García, D.; García, E.; Miralpeix, A.; Monteagudo, J.; Murillo, A.; Rives, M.; Ufartes, G.; Trujillo, F.;

2015

Proposta d'alfabetització visual, sonora i digital. Partint de l'àrea de música i des d'una perspectiva interdisciplinar, aquest llibre ofereix idees per experimentar amb so i imatge pensant en creacions audiovisuals i multimèdia.[+]
Proposta d'alfabetització visual, sonora i digital. Partint de l'àrea de música i des d'una perspectiva interdisciplinar, aquest llibre ofereix idees per experimentar amb so i imatge pensant en creacions audiovisuals i multimèdia.[+]
Proposta d'alfabetització visual, sonora i digital. Partint de l'àrea de música i des d'una perspectiva interdisciplinar, aquest llibre ofereix idees per experimentar amb so i imatge pensant en creacions audiovisuals i multimèdia. Cada proposta anima a integrar temes i continguts de diferents àrees i a trencar les fronteres que tradicionalment marquen les aules i els espais escolars separats.[-]

 Boyhood  

Comenta'l - 14 Visites 67


Linklater, Richard; [direcció]; Coltrane, Ellar; Arquette, Patricia; Hawke, Ethan; Linklater, Lorelei; [interpretació]

2014

Rodada durant 12 anys, ens explica la història de Mason, un nen de 6 anys que creix davant la càmera fins a convertir-se en un adolescent de 18 anys. Ens mostra la quotidianitat de la vida d’en Mason, plena de controvèrsies, desil•lusions, moments màgics, de por, i el seu pas per diferents escoles.[+]
Rodada durant 12 anys, ens explica la història de Mason, un nen de 6 anys que creix davant la càmera fins a convertir-se en un adolescent de 18 anys. Ens mostra la quotidianitat de la vida d’en Mason, plena de controvèrsies, desil•lusions, moments màgics, de por, i el seu pas per diferents escoles.[+]
Rodada durant 12 anys, ens explica la història de Mason, un nen de 6 anys que creix davant la càmera fins a convertir-se en un adolescent de 18 anys. Ens mostra la quotidianitat de la vida d’en Mason, plena de controvèrsies, desil•lusions, moments màgics, de por, i el seu pas per diferents escoles. Un viatge íntim per la infància i adolescència d’un nen.[-]

 Five days to dance  

Comenta'l - 14 Visites 67


Molés, Rafa; Andreu, Pepe; [direcció]

2014

Aquest documental s’inicia amb l’aparició de dos ballarins, un matí, a l’aula d’un institut. Anuncien a un grup d’alumnes que s’enfronten a un nou repte: tenen cinc dies per pujar a un escenari i ballar.[+]
Aquest documental s’inicia amb l’aparició de dos ballarins, un matí, a l’aula d’un institut. Anuncien a un grup d’alumnes que s’enfronten a un nou repte: tenen cinc dies per pujar a un escenari i ballar.[+]
Aquest documental s’inicia amb l’aparició de dos ballarins, un matí, a l’aula d’un institut. Anuncien a un grup d’alumnes que s’enfronten a un nou repte: tenen cinc dies per pujar a un escenari i ballar. A partir d’aquell moment, la dinàmica habitual d’aula es regira de dalt a baix i fa canviar els rols entre l’alumnat; potencia l’autoestima; afavoreix la comunicació i, per tant, la igualtat. A partir d’aquell moment, la dansa és el llenguatge comú i l’espai físic perd importància en benefici d’un treball comú.[-]

Pàgina de resultats 1   2  
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més