Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 33 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (33)
  • Recursos físics (33)
    • Vídeo (3)
    • Escrit (30)
 Laboratorio portátil de escritura  

Comenta'l - 10 Visites 6162


Díaz, Raquel; [text i il·lustracions]

2017

Acompanya a l’infant en el procés de desenvolupament de l’escriptura creativa. L’endinsa en un laboratori imaginari on a cada pàgina troba tot d’ingredients en forma d’exercicis i activitats diverses que l’ajuden a ampliar el seu vocabulari, treballar diferents tipologies de text i deixar anar la seva imaginació.

 Les altes capacitats a l'escola inclusiva. Verat Descarat 2.0  

Comenta'l - 1 Visita 62


Dauder, Maria S.

2017

És un recull de contes que narren les aventures d’uns gats històrics i peculiars, pensats per treballar amb alumnes de cicle superior de primària i de secundària. L’escola inclusiva permet que tots els perfils d’alumnat puguin conviure en una societat com la que es trobaran en el futur, en el món on viuran.[+]
És un recull de contes que narren les aventures d’uns gats històrics i peculiars, pensats per treballar amb alumnes de cicle superior de primària i de secundària. L’escola inclusiva permet que tots els perfils d’alumnat puguin conviure en una societat com la que es trobaran en el futur, en el món on viuran.[+]
És un recull de contes que narren les aventures d’uns gats històrics i peculiars, pensats per treballar amb alumnes de cicle superior de primària i de secundària. L’escola inclusiva permet que tots els perfils d’alumnat puguin conviure en una societat com la que es trobaran en el futur, en el món on viuran. Les necessitats acadèmiques dels nens i nenes d’altes capacitats són diferents a les dels seus companys, però no pas incompatibles! Aquest llibre n’és una mostra. Aquesta colla de Marrameus viatgen amb els seus lectors i viuen aventures plenes de màgia i coneixements amagats. A cada capítol es desenvolupen històries profundes i enteranyinades, amb les quals s'aprofundeix en els temes que es tracten. L’acompanyen unes propostes didàctiques que ajudaran al docent a treballar els continguts que s’han explicat a cada història.[-]

 Proyectos para desarrollar inteligencias múltiples y competencias clave  

Comenta'l - 27 Visites 62


Escamilla González, Amparo

2016

La proposta de llibre mostra una via que integra l’estímul a les intel·ligències múltiples orientades al desenvolupament de competències. Constitueix una línia fonamentada i suggeridora per redefinir i enriquir les propostes de projectes globalitzades o interdisciplinàries que ja estaven en marxa.[+]
La proposta de llibre mostra una via que integra l’estímul a les intel·ligències múltiples orientades al desenvolupament de competències. Constitueix una línia fonamentada i suggeridora per redefinir i enriquir les propostes de projectes globalitzades o interdisciplinàries que ja estaven en marxa.[+]
La proposta de llibre mostra una via que integra l’estímul a les intel·ligències múltiples orientades al desenvolupament de competències. Constitueix una línia fonamentada i suggeridora per redefinir i enriquir les propostes de projectes globalitzades o interdisciplinàries que ja estaven en marxa. D’aquesta manera, els projectes per desenvolupar intel·ligències múltiples i competències clau (projectes IM/CC) que es presenten aquí integren continguts de les diferents àrees i matèries i els treballen fusionats amb tècniques per aprendre a pensar que actuen de manera complementària (estratègia 5GTIM) per ajudar a estructurar, estimular i dinamitzar diferents tipus d’habilitats cognitives.[-]

 L'escriptura de textos teatrals. Articles 66  

Comenta'l - 24 Visites 63


Lomas, Carlos; Ferrer, Montserrat; Minguez, Xavier; [et. al.]

2015

Monogràfic que revisa com es pot treballar la competència literària a partir del text teatral. Els articles aborden el tema des de perspectives, etapes i àrees curriculars diferents: "A les aules, també s'hi pot escriure teatre", "La creació de textos teatrals a l'educació secundària obligatòria i al batxillerat" "L'escriptura teatral a partir d'estructures dramàtiques pautades", "Del relat al text teatral" i "L'adaptació teatral d’Alícia al país de les meravelles".[+]
Monogràfic que revisa com es pot treballar la competència literària a partir del text teatral. Els articles aborden el tema des de perspectives, etapes i àrees curriculars diferents: "A les aules, també s'hi pot escriure teatre", "La creació de textos teatrals a l'educació secundària obligatòria i al batxillerat" "L'escriptura teatral a partir d'estructures dramàtiques pautades", "Del relat al text teatral" i "L'adaptació teatral d’Alícia al país de les meravelles".[+]
Monogràfic que revisa com es pot treballar la competència literària a partir del text teatral. Els articles aborden el tema des de perspectives, etapes i àrees curriculars diferents: "A les aules, també s'hi pot escriure teatre", "La creació de textos teatrals a l'educació secundària obligatòria i al batxillerat" "L'escriptura teatral a partir d'estructures dramàtiques pautades", "Del relat al text teatral" i "L'adaptació teatral d’Alícia al país de les meravelles". Completen la revista les seccions “Aula de didàctica”, “Intercanvi” i “Informacions”.[-]

 El último lobo  

Comenta'l - 8 Visites 67


Annaud, Jean-Jacques; [direcció]; Shaofeng, Feng ; Dou, Shawn ; Ragchaa, Ankhnyam; Zhusheng, Yin; [interpretació]

2015

Pel·lícula que narra una experiència d'integració en un entorn sociocultural nou. Un jove estudiant s'incorpora com a educador en una tribu nòmada a Mongòlia, entre les moltes descobertes que fa, hi ha la possibilitat de contactar amb els llops i establir-hi un fort lligam emocional.[+]
Pel·lícula que narra una experiència d'integració en un entorn sociocultural nou. Un jove estudiant s'incorpora com a educador en una tribu nòmada a Mongòlia, entre les moltes descobertes que fa, hi ha la possibilitat de contactar amb els llops i establir-hi un fort lligam emocional.[+]
Pel·lícula que narra una experiència d'integració en un entorn sociocultural nou. Un jove estudiant s'incorpora com a educador en una tribu nòmada a Mongòlia, entre les moltes descobertes que fa, hi ha la possibilitat de contactar amb els llops i establir-hi un fort lligam emocional. El protagonista viu un important conflicte quan les autoritats centrals decideixen eliminar els llops de la zona.[-]

 La competència d'autonomia i iniciativa personal: Proposta de desplegament curricular a primària i secundàriaLa competència d'autonomia i iniciativa personal: Proposta de desplegament [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Guitart Aced, Rosa; París Pujol, Eulàlia

2012

Fa un proposta de desplegament de la competència transversal d'autonomia i iniciativa personal amb exemples de programacions per als centres educatius de primària i secundària obligatòria. Parteix de les prescripcions que es donen sobre competències a l'ordenació curricular de casa nostra per fer la proposta de desplegament acompanyada de reflexions sobre la pròpia competència i els components curriculars necessaris per treballar-la, i això ho fa amb la convicció que no hi ha treball competencial sense reflexió, accions intencionades i explícites, i programació acurada del que es vol fer.[+]
Fa un proposta de desplegament de la competència transversal d'autonomia i iniciativa personal amb exemples de programacions per als centres educatius de primària i secundària obligatòria. Parteix de les prescripcions que es donen sobre competències a l'ordenació curricular de casa nostra per fer la proposta de desplegament acompanyada de reflexions sobre la pròpia competència i els components curriculars necessaris per treballar-la, i això ho fa amb la convicció que no hi ha treball competencial sense reflexió, accions intencionades i explícites, i programació acurada del que es vol fer.[+]
Fa un proposta de desplegament de la competència transversal d'autonomia i iniciativa personal amb exemples de programacions per als centres educatius de primària i secundària obligatòria. Parteix de les prescripcions que es donen sobre competències a l'ordenació curricular de casa nostra per fer la proposta de desplegament acompanyada de reflexions sobre la pròpia competència i els components curriculars necessaris per treballar-la, i això ho fa amb la convicció que no hi ha treball competencial sense reflexió, accions intencionades i explícites, i programació acurada del que es vol fer. Les autores, a partir del coneixement i l'experiència que tenen de les aules reals i de les necessitats de mestres i professorat, presenten un treball fonamentat i justificat, útil i pràctic allunyant-se d'arbitrarietats i demostrant que el treball competencial és possible a les aules.[-]

 La competència d'aprendre a aprendre  

Comenta'l - 146 Visites 62


Carretero, M. Reyes; Fuentes, Marta

2012

Proposta per orientar els professionals de l’educació, sobre com poden treballar per tal que els seus alumnes adquireixen progressivament més autonomia i competència a l’hora d’aprendre. Conté el desplegament curricular de la competència d’aprendre a aprendre en el sentit més ampli de la paraula, és a dir, a partir d’uns objectius, d’uns continguts i d’uns criteris d’avaluació per a la competència en qüestió.[+]
Proposta per orientar els professionals de l’educació, sobre com poden treballar per tal que els seus alumnes adquireixen progressivament més autonomia i competència a l’hora d’aprendre. Conté el desplegament curricular de la competència d’aprendre a aprendre en el sentit més ampli de la paraula, és a dir, a partir d’uns objectius, d’uns continguts i d’uns criteris d’avaluació per a la competència en qüestió.[+]
Proposta per orientar els professionals de l’educació, sobre com poden treballar per tal que els seus alumnes adquireixen progressivament més autonomia i competència a l’hora d’aprendre. Conté el desplegament curricular de la competència d’aprendre a aprendre en el sentit més ampli de la paraula, és a dir, a partir d’uns objectius, d’uns continguts i d’uns criteris d’avaluació per a la competència en qüestió. El punt de partida és el concepte associat actualment a la competència d’aprendre a aprendre, entès com la capacitat d’actuar de manera eficaç en un context on és necessari realitzar aprenentatge i resoldre problemes diversos de manera adequada.[-]

 El niño de la bicicleta  

Comenta'l - 22 Visites 67


Jean-Pierre; Dardenne, Luc; [direcció]

2012

Cyril té gairebé 12 anys i un únic pla: trobar al pare que el va deixar temporalment en una llar infantil d'acolliment. Coneix per casualitat a Samantha, que té una perruqueria. Samantha accedeix al fet que es quedi amb ella els caps de setmana.[+]
Cyril té gairebé 12 anys i un únic pla: trobar al pare que el va deixar temporalment en una llar infantil d'acolliment. Coneix per casualitat a Samantha, que té una perruqueria. Samantha accedeix al fet que es quedi amb ella els caps de setmana.[+]
Cyril té gairebé 12 anys i un únic pla: trobar al pare que el va deixar temporalment en una llar infantil d'acolliment. Coneix per casualitat a Samantha, que té una perruqueria. Samantha accedeix al fet que es quedi amb ella els caps de setmana. Cyril no vol reconèixer l'amor que Samantha sent per ell, un amor que el nen necessita desesperadament per calmar la seva ràbia.[-]

 Tendencias emergentes en educación con TIC  

Comenta'l - 13 Visites 62


Hernández, José; Pennesi, Fruscio; Sobrino, Diego; Vázquez, Azucena; [coordinadors]

2012

Publicació col·laborativa que recull una sèrie de tendències metodològiques relacionades amb l’ús de les eines TIC a l’aula. Es presenten una sèrie de pràctiques educatives que tenen en comú el desenvolupament d'aquestes tendències pedagògiques emergents que busquen no només la novetat metodològica, sinó arribar a resultats qualitatius a partir de la implicació de l’alumnat per la pròpia idiosincràsia del binomi tecnologia-joves.

 En_línia: Llegir i escriure a la xarxa  

Comenta'l - 118 Visites 62


Cassany, Daniel

2011

En_línia: Llegir i escriure a la xarxa explora amb un cert detall l'impacte que té la xarxa en l'ús, aprenentatge i ensenyament de la lectura i l'escriptura, i més indirectament de la llengua i la literatura i de la resta de matèries que usen l'escriptura digital com a eina d'aprenentatge.[+]
En_línia: Llegir i escriure a la xarxa explora amb un cert detall l'impacte que té la xarxa en l'ús, aprenentatge i ensenyament de la lectura i l'escriptura, i més indirectament de la llengua i la literatura i de la resta de matèries que usen l'escriptura digital com a eina d'aprenentatge.[+]
En_línia: Llegir i escriure a la xarxa explora amb un cert detall l'impacte que té la xarxa en l'ús, aprenentatge i ensenyament de la lectura i l'escriptura, i més indirectament de la llengua i la literatura i de la resta de matèries que usen l'escriptura digital com a eina d'aprenentatge. S'adreça als docents que treballen avui a les aules, de primària fins a la universitat, però també als interessats en la cultura i l'educació. La teoria i la fonamentació es combinen amb les propostes didàctiques i les experiències, buscant sempre un to divulgatiu. També hi ha en la majoria de capítols una documentació amb recursos en línia, manuals i estudis que amplien i exemplifiquen cada apartat.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4  
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més