Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
Resultats per: treball per projectes
1-10 de 58 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (58)
  • Recursos físics (58)
    • Maleta pedagògica (1)
    • Recurs electrònic (2)
    • Material visual (1)
    • Vídeo (4)
    • Escrit (52)
 Aventures d'aprenentatge. Construir escola amb el treball per projectes.  

Comenta'l - 5 Visites 6162


Esteve Ràfols, Mar

2019

Les aventures que l'autora relata són una pràctica transformadora que converteix els infants en protagonistes actius del seu aprenentatge. Infants de diferents edats que aprenen els uns dels altres, que viuen amb llibertat el joc, que adquireixen la pròpia paraula, que desenvolupen l'esperit científic; que aprenen a pensar, a decidir i a ser.[+]
Les aventures que l'autora relata són una pràctica transformadora que converteix els infants en protagonistes actius del seu aprenentatge. Infants de diferents edats que aprenen els uns dels altres, que viuen amb llibertat el joc, que adquireixen la pròpia paraula, que desenvolupen l'esperit científic; que aprenen a pensar, a decidir i a ser.[+]
Les aventures que l'autora relata són una pràctica transformadora que converteix els infants en protagonistes actius del seu aprenentatge. Infants de diferents edats que aprenen els uns dels altres, que viuen amb llibertat el joc, que adquireixen la pròpia paraula, que desenvolupen l'esperit científic; que aprenen a pensar, a decidir i a ser. Seguint les paraules de Josep M. Puig, l’autor del pròleg, aquest és un llibre pràctic i teòric alhora, que parteix de la tasca diària d'enfrontar-se a les dificultats que planteja la formació dels nois i noies. Proposa pensar en cada moment què reclamen les persones, els grups i la comunitat en formació, sent capaç de portar-ho a terme amb cura per tal de canviar la nostra mirada sobre l'educació.[-]

 Projectes de treball a la classe de Llengua i de literatura. Articles 75  

Comenta'l - 40 Visites 6163


Camps, Anna; Manresa, Mireia; Rodríguez, Carmen; [et al.]

2017

Monogràfic que tracta el treball per projectes a la classe de llengua i literatura. Recull els articles: "Els projectes de llengua", "Llegir i escriure per conèixer el món", "Microrelats i aprenentatges lingüístics", "¿Los de 4º cuentan?: Una marató de contes de terror per al Dia de Difunts", "Projectes en xarxa" i "Aprenentatge basat en projectes: Línies d'avenç per a una innovació centenària".[+]
Monogràfic que tracta el treball per projectes a la classe de llengua i literatura. Recull els articles: "Els projectes de llengua", "Llegir i escriure per conèixer el món", "Microrelats i aprenentatges lingüístics", "¿Los de 4º cuentan?: Una marató de contes de terror per al Dia de Difunts", "Projectes en xarxa" i "Aprenentatge basat en projectes: Línies d'avenç per a una innovació centenària".[+]
Monogràfic que tracta el treball per projectes a la classe de llengua i literatura. Recull els articles: "Els projectes de llengua", "Llegir i escriure per conèixer el món", "Microrelats i aprenentatges lingüístics", "¿Los de 4º cuentan?: Una marató de contes de terror per al Dia de Difunts", "Projectes en xarxa" i "Aprenentatge basat en projectes: Línies d'avenç per a una innovació centenària". Completen la revista les seccions "Actualització i reflexió", “Intercanvi”, “Idees pràctiques” i “Informacions”.[-]

 Les escoles que canvien el món  

Comenta'l - 9 Visites 62


Bona, César

2016

Es mostra el treball, els projectes que estan duent a terme i el que han aconseguit set centres educatius, d'arreu de la península. Són escoles excel·lents des d'un punt de vista acadèmic, amb un projecte integral en el qual el respecte, la creativitat, la imaginació, el treball en equip, l'empatia, la interacció amb el barri i amb la societat són el millor camí per completar l'ensenyament de les assignatures tradicionals.

 Proyectos con alma  

Comenta'l - 14 Visites 62


Matín, Xus

2016

Es presenta el potencial formatiu que té el treball per projectes quan incorpora el servei a la comunitat. La possibilitat d'intervenir en l'entorn amb la voluntat de millorar-lo, transforma l'activitat investigadora de l'alumnat en la mesura que aporta sentit als aprenentatges, facilita la pràctica continuada de les competències i invita a la participació ciutadana.

 Métodos pedagógicos activos y globalizadores. Conceptualización y propuestas de aplicaciónMétodos pedagógicos activos y globalizadores. Conceptualización y propuestas [..]  

Comenta'l - Visita'l 62


Chiva Bartoll, O.; Martí Puig, M. [coords.]

2016

Se centra en innovar en la metodologia, en com ensenyar. És en l'elecció de la metodologia on el docent pot incidir directament en les tasques d'aula, tot aplicant estratègies, procediments i les accions necessàries per millorar els aprenentatges.[+]
Se centra en innovar en la metodologia, en com ensenyar. És en l'elecció de la metodologia on el docent pot incidir directament en les tasques d'aula, tot aplicant estratègies, procediments i les accions necessàries per millorar els aprenentatges.[+]
Se centra en innovar en la metodologia, en com ensenyar. És en l'elecció de la metodologia on el docent pot incidir directament en les tasques d'aula, tot aplicant estratègies, procediments i les accions necessàries per millorar els aprenentatges. L'objectiu és un desenvolupament ampli de competències per a la vida.[-]

 Proyectos para desarrollar inteligencias múltiples y competencias clave  

Comenta'l - 27 Visites 62


Escamilla González, Amparo

2016

La proposta de llibre mostra una via que integra l’estímul a les intel·ligències múltiples orientades al desenvolupament de competències. Constitueix una línia fonamentada i suggeridora per redefinir i enriquir les propostes de projectes globalitzades o interdisciplinàries que ja estaven en marxa.[+]
La proposta de llibre mostra una via que integra l’estímul a les intel·ligències múltiples orientades al desenvolupament de competències. Constitueix una línia fonamentada i suggeridora per redefinir i enriquir les propostes de projectes globalitzades o interdisciplinàries que ja estaven en marxa.[+]
La proposta de llibre mostra una via que integra l’estímul a les intel·ligències múltiples orientades al desenvolupament de competències. Constitueix una línia fonamentada i suggeridora per redefinir i enriquir les propostes de projectes globalitzades o interdisciplinàries que ja estaven en marxa. D’aquesta manera, els projectes per desenvolupar intel·ligències múltiples i competències clau (projectes IM/CC) que es presenten aquí integren continguts de les diferents àrees i matèries i els treballen fusionats amb tècniques per aprendre a pensar que actuen de manera complementària (estratègia 5GTIM) per ajudar a estructurar, estimular i dinamitzar diferents tipus d’habilitats cognitives.[-]

 Métodos para la enseñanza de las competencias  

Comenta'l - 29 Visites 62


Zabala, Antoni; Arnau, Laia

2014

Anàlisi dels mètodes d’ensenyament i aprenentatge per al desenvolupament de les competències per a la vida. S’ofereix una selecció de deu mètodes: mètode de projectes, centres d’interès, treball per projectes, etc.[+]
Anàlisi dels mètodes d’ensenyament i aprenentatge per al desenvolupament de les competències per a la vida. S’ofereix una selecció de deu mètodes: mètode de projectes, centres d’interès, treball per projectes, etc.[+]
Anàlisi dels mètodes d’ensenyament i aprenentatge per al desenvolupament de les competències per a la vida. S’ofereix una selecció de deu mètodes: mètode de projectes, centres d’interès, treball per projectes, etc. amb l’objectiu de donar una visió global de les diferents possibilitats d’afrontar els processos d’ensenyament a l’aula. Per a cadascun dels mètodes se’n revisa l’evolució, les competències més adequades i les pautes per aplicar-los a l’aula. Finalment, es faciliten exemples aplicats a cada etapa i des de diverses àrees curriculars.[-]

 Educar en el lideratge  

Comenta'l - 25 Visites 62


Àngel Castiñeira

2014

El llibre és una anàlisi de l'escoltisme com a eina de lideratge. S'hi aprofundeix en els elements essencials de l'escoltisme: el treball en equip, la distribució de rols i funcions o el contacte amb el medi ambient.[+]
El llibre és una anàlisi de l'escoltisme com a eina de lideratge. S'hi aprofundeix en els elements essencials de l'escoltisme: el treball en equip, la distribució de rols i funcions o el contacte amb el medi ambient.[+]
El llibre és una anàlisi de l'escoltisme com a eina de lideratge. S'hi aprofundeix en els elements essencials de l'escoltisme: el treball en equip, la distribució de rols i funcions o el contacte amb el medi ambient. Per les seves característiques, l'escoltisme és una activitat que permet generar actituds propícies per assolir un bon lideratge.[-]

 Investigar i aprendre. Com organitzar un projecte  

Comenta'l - 40 Visites 62


Martín García, Xus

2013

Llibre que recull l’experiència de treball per projectes realitzada en un curs de quart de primària. Està fet amb la intenció de mostrar que el treball per projectes és una activitat especialment intensa i complexa en la qual s’uneix l’adquisició de coneixements amb un intens treball en valors.[+]
Llibre que recull l’experiència de treball per projectes realitzada en un curs de quart de primària. Està fet amb la intenció de mostrar que el treball per projectes és una activitat especialment intensa i complexa en la qual s’uneix l’adquisició de coneixements amb un intens treball en valors.[+]
Llibre que recull l’experiència de treball per projectes realitzada en un curs de quart de primària. Està fet amb la intenció de mostrar que el treball per projectes és una activitat especialment intensa i complexa en la qual s’uneix l’adquisició de coneixements amb un intens treball en valors. A la primera part, es mostra la diversitat d’elements educatius que entren en joc quan els nens i nenes investiguen amb l’ajut del seu mestre: planifiquen el treball, entrenen capacitats, intercanvien coneixements, etc. A la segona part, es presenta una mirada focalitzada en els nivells d’intervenció i en les maneres d’aprendre que es produeixen al llarg del projecte.[-]

 Projectes de treball per ensenyar i aprendre llengua i literatura  

Comenta'l - 79 Visites 6163


Guasch, Oriol; Ribas, Teresa; Milian, Marta; [et al.]

2012

Monogràfic centrat en esbrinar quins desenvolupaments teòrics han informat l’evolució de la metodologia dels treballs per projectes, com aquests han donat resposta a nous reptes en la formació lingüística i literària i com s’han beneficiat dels nous recursos tecnològics.[+]
Monogràfic centrat en esbrinar quins desenvolupaments teòrics han informat l’evolució de la metodologia dels treballs per projectes, com aquests han donat resposta a nous reptes en la formació lingüística i literària i com s’han beneficiat dels nous recursos tecnològics.[+]
Monogràfic centrat en esbrinar quins desenvolupaments teòrics han informat l’evolució de la metodologia dels treballs per projectes, com aquests han donat resposta a nous reptes en la formació lingüística i literària i com s’han beneficiat dels nous recursos tecnològics. Els articles del monogràfic són: “Projectes de treball per ensenyar i aprendre llengua i literatura", “El model de seqüència didàctica vint anys després”, “La formació de lectors literaris a través de les seqüències didàctiques en forma de projecte”, “Les TIC en les seqüències didàctiques de llengua i literatura”, “Una radionovel•la a l’aula d’acollida”, “Cartas de ida y vuelta”, “Un espai de reflexió i recerca gramatical al voltant dels temps verbals del passat a quart d'ESO”. Altres articles són: “L'ensenyament de la gramàtica”, “L'avaluació dels aprenentatges lingüístics: una aproximació inicial” i “Les xarxes socials com a recurs educatiu”.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6  
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més