Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Estrategias para una lectura reflexiva

Comenta'l - 1 Visita
Escrit Llibre

Agüera, Isabel

Narcea; [Madrid], 1992

El mestre ha de conduir a l'alumnat al difícil estadi de la reflexió i el discerniment. De res serveix programar una càrrega de continguts, si els alumnes van perduts en una mar de dubtes i de pors, per als que ningú té temps de reflexió en comú que els doni una oportunitat d'expressar-se amb espontaneïtat. L'alumne ha de crear l'ambient propici i el moment més adequat de l'horari escolar per a què els alumnes estiguin en disposició de... reflexionar, opinar, etc.

 

Descripció temàtica:
comprensió, creativitat, crítica, epistemologia, ètica, imaginació, coneixement, filosofia, psicologia, lectura, ensenyament, condicionament, pensament, Humanitats, objectivitat, conductisme

 
Àmbit:
Alumnat
Context:
Educació primària; ESO
Idioma:
Castellà
Característiques:
Té 117 pàgines separades en capítols que cadascun va encapçalat per un dibuix.
Identificador:
ISBN/ISSN:84-277-1001-1; Dipòsit legal:M-24.834-1992
 
Disponibilitat:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Gironès (GIRONA)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més