Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

Estrategias para una lectura reflexiva

Comment it - 1 Visit
Escrit Llibre

Agüera, Isabel

Narcea; [Madrid], 1992

El mestre ha de conduir a l'alumnat al difícil estadi de la reflexió i el discerniment. De res serveix programar una càrrega de continguts, si els alumnes van perduts en una mar de dubtes i de pors, per als que ningú té temps de reflexió en comú que els doni una oportunitat d'expressar-se amb espontaneïtat. L'alumne ha de crear l'ambient propici i el moment més adequat de l'horari escolar per a què els alumnes estiguin en disposició de... reflexionar, opinar, etc.

 

Description terms:
comprehension, creativity, criticism, epistemology, ethics, imagination, knowledge, philosophy, psychology, reading, teaching, conditioning, thought, Humanities

 
Scope:
Students
Context:
Educació primària; ESO
Language:
Castellà
Characteristics:
Té 117 pàgines separades en capítols que cadascun va encapçalat per un dibuix.
Identificador:
ISBN/ISSN:84-277-1001-1; Dipòsit legal:M-24.834-1992
 
Disponibility:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Gironès (GIRONA)
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more