Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Estrategias para una lectura reflexiva

Comentalo - 1 Visita
Escrit Llibre

Agüera, Isabel

Narcea; [Madrid], 1992

El mestre ha de conduir a l'alumnat al difícil estadi de la reflexió i el discerniment. De res serveix programar una càrrega de continguts, si els alumnes van perduts en una mar de dubtes i de pors, per als que ningú té temps de reflexió en comú que els doni una oportunitat d'expressar-se amb espontaneïtat. L'alumne ha de crear l'ambient propici i el moment més adequat de l'horari escolar per a què els alumnes estiguin en disposició de... reflexionar, opinar, etc.

 

descripción temática:
comprensión, creatividad, crítica, epistemología, ética, imaginación, conocimiento, filosofía, psicología, lectura, enseñanza, condicionamiento, pensamiento, Humanidades

 
Ámbito:
Alumnado
Contexto:
Educació primària; ESO
Idioma:
Castellà
Características:
Té 117 pàgines separades en capítols que cadascun va encapçalat per un dibuix.
Identificador:
ISBN/ISSN:84-277-1001-1; Dipòsit legal:M-24.834-1992
 
Disponibilidad:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Gironès (GIRONA)
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más