Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Inteligencias múltiples. Claves y propuestas para su desarrollo en el aula

Comenta'l - 9 Visites
Escrit Llibre

Escamilla González, Amparo

Graó, d'IRIF, SL, 2014

Proposta que aborda els elements essencials per ajudar a configurar una resposta personal i contextualitzada des del punt de vista didàctic a la teoria de les intel•ligències múltiples: els conceptes de base (què és una intel·ligència, subtipus i les seves característiques) i les possibilitats didàctiques (amb quins materials, amb quines estratègies i amb quines tècniques estimular i desenvolupar-les). El llibre presenta suggeriments pràctics per orientar el treball i facilita tècniques per afavorir un desenvolupament equilibrat de les diferents intel·ligències.

 

Descripció temàtica:
aula, orientació escolar, criteri d'avaluació, intel·ligència, Intel·ligències múltiples, recursos didàctics, instruments d'avaluació, Estratègies d'aprenentatge, atenció a la diversitat

Descripció curricular:
Orientació: Orientació acadèmica,  Metodologies d'ensenyament-aprenentatge,  Orientació educativa + informació
 
Àmbit:
Professorat
Context:
Formació permanent; Biblioteca/Centre de documentació
Idioma:
Castellà
Recurs educatiu:
Tutorial i/o manual
Característiques:
Té 241 pagines, també conté molts quadres explicatius i un índex amb l'explicació del continguts de cadascun dels quadres i una àmplia bibliografia.
Identificador:
ISBN/ISSN:9788499805436
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
CRP de l'Alt Camp (VALLS)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP de les Garrigues (LES BORGES BLANQUES)
CRP del Berguedà (BERGA)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP del Maresme II (PINEDA DE MAR)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més