Muller, Blaise
Gigamic, 1991
És un joc abstracte dalineament i reconeixement de patrons. Té certa semblança amb el famós quatre en ratlla perquè tot just lobjectiu perseguit és col·locar quatre de les peces de fusta en ratlla, sempre que compleixin unes condicions determinades. Cadascuna de les 16 peces té quatre característiques: és alta o baixa, clara o fosca, rodona o quadrada i plena o buida, i es pot fer un quatre en ratlla amb qualsevol daquestes propietats. Una altra peculiaritat daquest joc és que el jugador/a contrari és qui diu quina fitxa ha de col·locar sobre el tauler el seu/va contrincant. Un joc molt tàctic, de regles simples i mecàniques intel·ligents i que demana una dosi important de concentració i capacitat per analitzar les diferents possibilitats dacció. Perquè un jugador/a perdi ha dequivocar-se com a mínim dues vegades: posant la peça a un lloc erroni i donant a ladversari la peça que el fa vèncer. El temps de cada partida, aproximadament, és de 15 minuts.