Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

Com triomfar amb les TIC en la promoció lectora

Comment it - 3 Visits
Escrit Llibre

Monar, Maite; [coord.]; Boscà, Maite; Castellano, Margarida; Domènech, Oreto; Lluch, Gemma; Martí, Alícia; Moral, Ignasi; Saéz, Teresa; de la Torre, Antonio

Andana, 2014

Ofereix un ventall de pràctiques lectores amb l'ús de les tecnologies i el treball conjunt de professorat i alumnes. És una eina pràctica i eficient per a ensenyar la lectura i escriptura utilitzant els mitjans tecnològics sense por i aprofitant les seves possibilitats educatives sent conscient que l'ús de maneres noves de lectura i escriptura inclou també els mitjans digitals. Està estructurat en dues parts. En la primera s'ofereixen pautes per al disseny d'un projecte de lectura 2.0 i en la segona, es fan propostes concretes de lectura des d'internet.

 

Description terms:
basic skills, computer application, computer literacy, computer science, functional reading, reading, reading comprehension, comprehensive reading

Curricular description:
Competències generals: Digital,  Gestió i tractament de la informació; Educació secundària obligatòria - 3r - 4t ESO - Llengua catalana i Literatura: Comprensió; Educació secundària obligatòria - 1r - 2n ESO - Llengua catalana i Literatura: Llengua oral; Llengua catalana i literatura: Ús de la llengua + information
 
Scope:
Teachers
Context:
Educació primària; ESO
Language:
Català
Educational resource:
Tutorial and/or manual
Characteristics:
Té 182 pàgines, amb quadres, gràfiques i fotografies en blanc i negre. Inclou una bibliografia final i una graella de classificació de les propostes de lectura.
Identificador:
ISBN/ISSN:9788494267185
 
License:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibility:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Baix Llobregat VIII (ESPLUGUES DE LLOBREGAT)
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more