Degnan, Jack; [idea original]; Winter Osterhaus, Max; Waller, Al; Winter, Ellen; Winter Osterhaus, Leah; [equip de disseny del joc]; Kovalic, John; Quinn-Kinney, Cathleen; [il·lustracions i disseny gràfic]; Strom, Tom; [producció]
Out of the Box Publishing Inc., 2009
És un joc estratègic que potencia el domini del vocabulari i requereix treballar en equip i una bona dosi de creativitat. Senfronten dues persones o dos equips. El tauler de joc representa un carrer on a la part central hi ha una columna amb les consonants impreses, i a ambdues bandes hi ha dues columnes més que representen banda i banda daquest carrer. També hi ha disset fitxes de baquelita, una per a cadascuna de les consonants que conté el tauler (D, C, D, F, G, H, K, L, M, N, P, R, S, T, V, W, Y), que shan de fer coincidir amb les impreses abans de començar la partida. Cada jugador/a (o equip) ha dintentar portar aquestes consonants cap al seu costat i, alhora, intentar fer enrere les consonants que sapropen massa al terreny contrari. Les lletres es mouen quan un jugador/a (o equip) diu una paraula que es correspon amb el que indica la carta de categoria (per exemple un amfibi o un rèptil o una verdura...). Lobjectiu del joc és aconseguir dur les fitxes de baquelita cap a una banda del carrer fins a fer-les sortir del tauler, i el primer jugador/a (o equip) que aconsegueixi capturar 8 daquestes fitxes serà el guanyador/a. Permet jugar entre 2 i 8 jugadors/es, a partir de 12 anys. Es pot jugar a dos nivells diferents de dificultat, en funció de si es juga amb el costat verd de les cartes (més senzill) o bé amb el costat blau. El temps aproximat per a cada partida és entre 20 i 30 minuts.