Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

El dia que les ceres de colors van dir prou

Comenta'l - 3 Visites
Llibre

Darwalt, Drew; [text]; Jeffers, Oliver; [dibuixos]; Revenga Garcia, Nàdia; [traducció]; Jordà, Juli; [revisió]

Andana, 2013

Ha esclatat la revolució a la capsa de ceres d’en Duncan. La vermella es queixa d’explotació laboral; la blanca creu que li fan el buit; la negra pateix una crisi d’identitat; i les ceres groga i taronja han signat una pau armada, enfrontades per quin és el color del Sol. Així no hi ha manera! En Duncan vol pintar allò que li agrada però també vol que les seves ceres de colors estiguin contentes. Ja n’hi ha prou de camions de bombers vermells, elefants grisos i cels de color blau! Quan en Duncan es trobi la capsa de ceres plena de cartes, amb les peticions i suggerències que fa cada color, es plantejarà la seva faceta artística i començarà a veure la vida amb uns altres ulls. Una invitació a la creativitat, a mirar el món d’una manera diferent, més enllà de la gamma de colors que ens brinda la natura.

 

Descripció temàtica:
procés cognitiu, creativitat, emocions, imaginació, desenvolupament de la personalitat, conte, conte infantil, lectura comprensiva, lectura d'imatges, gust per la lectura, educació en valors, sentiments, àlbum il·lustrat, animació a la lectura

Descripció curricular:
Educació primària - Cicle mitjà - Llengua catalana i literatura: velocitat lectora,  comprensió d'ordres, relats, explicacions i argumentacions senzilles,  Comprensió,  lèxic,  identificació del sentit real i figurat,  reconeixement de la idea fonamental d'un text,  lectura mental i expressiva,  Treball sistemàtic de llengua; Educació primària - Cicle mitjà - Tutoria: Emocions i afectivitat,  Aprendre a ser,  Aprendre a participar i a habitar el món,  Habilitats socials i resolució de conflictes,  La relació amb els altres,  Aprendre a conviure; Educació primària - Cicle inicial - Tutoria: Aprendre a participar i a habitar el món,  Habilitats socials i resolució de conflictes,  Aprendre a ser,  La relació amb els altres,  Aprendre a conviure,  Emocions i afectivitat; Educació primària - Cicle inicial - Llengua catalana i literatura: comprensió d'ordres, relats i explicacions senzilles,  lèxic,  Comprensió,  Treball sistemàtic de llengua,  lectura mental i expressiva de textos breus + informació
 
Àmbit:
Alumnat
Context:
Educació primària
Idioma:
Català
Recurs educatiu:
Informació
Característiques:
Àlbum il·lustrat. Format 26x26 centímetres. Té 36 pàgines il·lustrades en color. Enquadernació en cartoné. Recomanable a partir de 6 anys.
Identificador:
ISBN/ISSN:9788494154416; Dipòsit legal:V-2219-2013
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP del Baix Llobregat I (SANT FELIU DE LLOBREGAT)
CRP del Baix Penedès (EL VENDRELL)
CRP del Vallès Occidental VI (MONTCADA I REIXAC)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més