Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Aprendre a conviure, aprendre a transformar. Dossier Graó

Comentalo - 11 Visitas
Escrit Revista

Vicente Abad, Juan de; [coordinador]

Graó, 2017

Aquest dossier presenta reflexions i experiències de centre sobre convivència escolar (un objectiu educatiu de primer ordre), planteja reptes que cal abordar i suggereix mesures preventives dels conflictes, tot comptant amb el suport dels agents educatius i d’àmbit municipal, per poder donar respostes millors i més contextualitzades amb la intenció d’aprendre en xarxa i millorar la convivència diària als centres.

 

descripción temática:
conducta, conflicto, grupo, relaciones interpersonales, alumno inadaptado, grupo de iguales, integración social

Descripción curricular:
Docents - Atenció a la diversitat; Psicologia: Personalitat,  Psicopedagogia; Organització educativa: Projecte educatiu; Formació del professorat: Formació permanent del professorat + información
 
Ámbito:
Profesorado
Contexto:
Formació permanent
Idioma:
Català
Recurso educativo:
Información
Características:
Té 97 pàgines amb esquemes, quadres i fotografies a color
Identificador:
ISBN/ISSN:9788499808055
 
Licencia:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilidad:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP de la Selva II (BLANES)
CRP de les Garrigues (LES BORGES BLANQUES)
CRP del Gironès (GIRONA)
+ información
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más