Muñoz Moreno, Isabel M; Estaña Viver, Josep Lluis; Sitjà Domènech, Ramon; Murtra Villardebó, Rosa; Muñiz Méndez, Pere; Mascarulla Romeu, Jordi; Moya Mira, Creu; Casas Ros, Teresa
Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya; [Barcelona], 1995
És una auditoria organitzada en quatre àmbits, en els quals es pot evidenciar l'actuació del centre i que poden servir per iniciar l'estratègia d'actuació posterior. Els àmbits són: Com es manifesta la integració de l'Educació Ambiental en els centres; l'entorn educatiu com a recurs d'aprenentatge; elecció de materials, consum de materials, energies, residus i ambientació; avaluació de l'educació ambiental. És una eina senzilla de contestar que permet fer un dibuix ràpid de la situació del centre i conèixer l'estat de la qüestió en cada centre, el grau d'implicació dels mestres i, sobretot, ajudar a reflexionar sobre tot allò que es pot fer en el camp de l'Educació Ambiental.