Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Psicopedagogia de la lectura i l'escriptura

Comenta'l - 6 Visites
Escrit Llibre

Teberosky Coronado, Ana; [coordinació]; Solé Gallart, Isabel

Universitat Oberta de Catalunya, 2001

La metodologia d?aquest volum té per objectiu posar el docent en situació d?haver de reflexionar sobre la pròpia pràctica i els seus processos coma lector o escriptor. També el convida a reflexionar sobre els processos dels aprenents quan comencen a interaccionar amb l?escriptura. Els exercicis i les activitats que es proposen s?han pensat per aconseguir aquests objectius. En aquest text s?adopta una perspectiva constructivista de l?ensenyament i l?aprenentatge, que defensa la teoria que conèixer la dimensió històrica, cultural i psicològica de l?objecte d?estudi ?la disciplina- i els processos d?aprenentatge dels individus ajuda els professionals de l?educació a programar una intervenció psicopedagògica més eficaç.

 

Descripció temàtica:
didàctica, lectura, ensenyament, escriptura, constructivisme, orientacions didàctiques

 
Àmbit:
Professorat
Idioma:
Català
Característiques:
227 pàgines. Hi ha bibliografia i lectures recomanades. Col·lecció "Materials", 29
Identificador:
ISBN/ISSN:84-8429-003-4
 
Disponibilitat:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
CRP de l'Alt Empordà (FIGUERES)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Baix Llobregat III (SANT BOI DE LLOBREGAT)
CRP del Maresme II (PINEDA DE MAR)
CRP del Segrià (LLEIDA)
CRP del Vallès Occidental V (CERDANYOLA DEL VALLÈS)
CRP del Vallès Oriental III (SANT CELONI)
CRP Nou Barris (BARCELONA)
CRP Sants - Montjuïc (BARCELONA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més