Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Història d'una arma vulgar. Guia didàctica

Comentalo - 1 Visita
Escrit Llibre

Bastida, Anna

Intermón Oxfam, 2001

Orientacions didàctiques del quadern de treball del mateix títol adreçades al professorat amb l'objectiu de facilitar-li el treball amb els alumnes. Es planteja com un procés d'informació i reflexió dirigit a l'acció i s'estructura en disset activitats. Totes tenen un nexe comú, les armes, però cadascuna tracta un tema diferent. Amb aquestes activitats s'intenta abordar el gran problema que representen les armes per al desenvolupament de la humanitat, els obstacles i les dificultats que generen, així com també els interessos econòmics subjacents a cada conflicte armat. Alhora, es vol conscienciar els alumnes del notable pes que tenen les persones a l'hora d'utilitzar les armes: no maten les armes, sinó el cor de qui les utilitza. Inclou una temporització de les activitats. Per cada activitat es concreten els objectius, es fa una breu descripció de l'activitat i es donen unes orientacions. També hi ha una proposta d'avaluació i una bibliografia final.

 

descripción temática:
desarme, educación para la paz, violencia, guerra

 
Contexto:
ESO
Idioma:
Català
Características:
Té 45 pàgines. Forma part de la maleta 'Adéu a les armes. Secundària'
Identificador:
ISBN/ISSN:84-8457-087-0; Dipòsit legal:B.33.689-2001
 
Disponibilidad:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP de la Selva II (BLANES)
CRP del Baix Empordà (LA BISBAL D'EMPORDÀ)
CRP del Baix Llobregat III (SANT BOI DE LLOBREGAT)
CRP del Maresme II (PINEDA DE MAR)
CRP del Maresme III (EL MASNOU)
CRP del Tarragonès (TARRAGONA)
CRP del Vallès Occidental I (SABADELL)
CRP Horta - Guinardó (BARCELONA)
CRP Nou Barris (BARCELONA)
CRP Sants - Montjuïc (BARCELONA)
+ información
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más