Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Estimular las inteligencias múltiples. Qué son, cómo se manifiestan, cómo funcionan

Comenta'l - 1 Visita
Escrit Llibre

Antunes, Celso

Narcea, 2001

Resumeix part de les lectures i experiments que l'autor va presentar com a estímuls educatius als seus alumnes. Tracta temes com la definició d'intel·ligència, el seu funcionament i tipologies. Parla sobre la memòria i la capacitat de concentració, i sobre la relació entre intel·ligència i aprenentatge. Ja cap al final, explica el concepte de constructivisme, i com educar, estimular i utilitzar els diferents tipus d'intel·ligència (lògico-matemàtica, espacial, verbal, musical, pictòrica, espiritual, emocional, personal, intrapersonal¿)

 

Descripció temàtica:
emocions, psicologia, ensenyament, constructivisme, processos d'aprenentatge, intel·ligència, psicologia cognitiva, intel·ligència emocional, Intel·ligències múltiples

 
Àmbit:
Professorat
Idioma:
Castellà
Característiques:
Té 116 pàgines. Col·lecció "Educación hoy"
Identificador:
ISBN/ISSN:84-277-1299-5; Dipòsit legal:M-476-2001
 
Disponibilitat:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Baix Llobregat I (SANT FELIU DE LLOBREGAT)
CRP del Baix Llobregat II (GAVÀ)
CRP del Baix Llobregat IV (EL PRAT DE LLOBREGAT)
CRP del Baix Llobregat VI (SANT VICENÇ DELS HORTS)
CRP del Segrià (LLEIDA)
CRP del Vallès Occidental V (CERDANYOLA DEL VALLÈS)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més