Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

Estimular las inteligencias múltiples. Qué son, cómo se manifiestan, cómo funcionan

Comment it - 1 Visit
Escrit Llibre

Antunes, Celso

Narcea, 2001

Resumeix part de les lectures i experiments que l'autor va presentar com a estímuls educatius als seus alumnes. Tracta temes com la definició d'intel·ligència, el seu funcionament i tipologies. Parla sobre la memòria i la capacitat de concentració, i sobre la relació entre intel·ligència i aprenentatge. Ja cap al final, explica el concepte de constructivisme, i com educar, estimular i utilitzar els diferents tipus d'intel·ligència (lògico-matemàtica, espacial, verbal, musical, pictòrica, espiritual, emocional, personal, intrapersonal¿)

 

Description terms:
emotions, psychology, teaching, constructivism

 
Scope:
Teachers
Language:
Castellà
Characteristics:
Té 116 pàgines. Col·lecció "Educación hoy"
Identificador:
ISBN/ISSN:84-277-1299-5; Dipòsit legal:M-476-2001
 
Disponibility:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Baix Llobregat I (SANT FELIU DE LLOBREGAT)
CRP del Baix Llobregat II (GAVÀ)
CRP del Baix Llobregat IV (EL PRAT DE LLOBREGAT)
CRP del Baix Llobregat VI (SANT VICENÇ DELS HORTS)
CRP del Segrià (LLEIDA)
CRP del Vallès Occidental V (CERDANYOLA DEL VALLÈS)
+ information
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more