Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Estimular las inteligencias múltiples. Qué son, cómo se manifiestan, cómo funcionan

Comentalo - 1 Visita
Escrit Llibre

Antunes, Celso

Narcea, 2001

Resumeix part de les lectures i experiments que l'autor va presentar com a estímuls educatius als seus alumnes. Tracta temes com la definició d'intel·ligència, el seu funcionament i tipologies. Parla sobre la memòria i la capacitat de concentració, i sobre la relació entre intel·ligència i aprenentatge. Ja cap al final, explica el concepte de constructivisme, i com educar, estimular i utilitzar els diferents tipus d'intel·ligència (lògico-matemàtica, espacial, verbal, musical, pictòrica, espiritual, emocional, personal, intrapersonal¿)

 

descripción temática:
psicología, enseñanza, constructivismo

 
Ámbito:
Profesorado
Idioma:
Castellà
Características:
Té 116 pàgines. Col·lecció "Educación hoy"
Identificador:
ISBN/ISSN:84-277-1299-5; Dipòsit legal:M-476-2001
 
Disponibilidad:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Baix Llobregat I (SANT FELIU DE LLOBREGAT)
CRP del Baix Llobregat II (GAVÀ)
CRP del Baix Llobregat IV (EL PRAT DE LLOBREGAT)
CRP del Baix Llobregat VI (SANT VICENÇ DELS HORTS)
CRP del Segrià (LLEIDA)
CRP del Vallès Occidental V (CERDANYOLA DEL VALLÈS)
+ información
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más