Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

La intel·ligència emocional i l'escola emocionalment intel·ligent

Comenta'l - 65 Visites
Escrit Llibre

Gallifa, Josep; Pérez, Carles; Rovira, Francesc; Esmorís, Elena; Grau, Francesca; Ibáñez, Rosa; Rosanas, Carme; Segura, Dolors

Edebé; [Barcelona], 2002

Aquest llibre és el resultat d'expectatives compartides respecte a la intel·ligència emocional. Consta de dues parts, d'una banda un plantejament teòric del concepte d'intel·ligència emocional des de tres perspectives diferents: història, psicobiològica i humanística. I de l'altra una proposta d'aplicació on es plantegen tres alternatives de treball (mediadora, programada, en el conflicte) per millorar la intel·ligència emocional dels alumnes

 

Descripció temàtica:
comunicació, cultura, ètica, avaluació, educació moral, pedagogia, filosofia, psicologia, sociologia, ensenyament, psicologia social, antropologia, orientació educativa

 
Àmbit:
Professorat
Idioma:
Català
Característiques:
Té 282 pàgines, els objectius importants i exemples estan en uns requadres més foscos
Identificador:
ISBN/ISSN:84-236-6076-1; Dipòsit legal:B.8157-2002
 
Disponibilitat:
CRP Ciutat de l'Hospitalet de Llobregat (L'HOSPITALET DE LLOBREGAT)
CRP de l'Alt Empordà (FIGUERES)
CRP de la Conca de Barberà (MONTBLANC)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP de la Selva II (BLANES)
CRP del Bages (MANRESA)
CRP del Baix Empordà (LA BISBAL D'EMPORDÀ)
CRP del Maresme III (EL MASNOU)
CRP del Vallès Occidental II (TERRASSA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més