Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

Inteligencias múltiples y currículum escolar

Comment it - 103 Visits
Escrit Llibre

Prieto, Mª Dolores; Ferrándiz, Carmen

Aljibe, 2001

El llibre analitza exhaustivament el model de les intel·ligències múltiples de Gardner i les principals implicacions de la teoria referides a l'avaluació i a l'ensenyament de les intel·ligències. També tracta de les habilitats, els coneixements, els hàbits i les actituds que es pretenen desenvolupar amb l'avaluació i l¿ensenyament de les mateixes. Es fa una anàlisi de les diferents teories de la intel·ligència, per tal de situar i entendre el marc teòric del model de Gardner que proposa fins a vuit tipus d'intel·ligència: lingüística, lògico-matemàtica, visual-espacial, corporal-cinestèsica, musical, interpersonal, intrapersonal i naturalista. S'estudien els components de les intel·ligències múltiples i la seva aplicació al context escolar. També hi ha un apartat dedicat al procediment d'avaluació i un altre, dedicat al procediment d'ensenyar i aprendre fent servir totes les intel·ligències. S'inclouen diferents exemples d'unitats didàctiques i estratègies per ensenyar i aprendre amb les intel·ligències múltiples. En un annex final s'expliquen les habilitats bàsiques implícites en el procés d'ensenyament-aprenentatge de les vuit intel·ligències.

 

Description terms:
evaluation, pedagogy, psychology, teaching, tutoring

 
Scope:
Teachers
Language:
Castellà
Characteristics:
Té 120 pàgines. Inclou una bibliografia final.
Identificador:
ISBN/ISSN:84-9700-028-5; Dipòsit legal:MA-882-2001
 
Disponibility:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Segrià (LLEIDA)
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more