Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Inteligencias múltiples y currículum escolar

Comentalo - 103 Visitas
Escrit Llibre

Prieto, Mª Dolores; Ferrándiz, Carmen

Aljibe, 2001

El llibre analitza exhaustivament el model de les intel·ligències múltiples de Gardner i les principals implicacions de la teoria referides a l'avaluació i a l'ensenyament de les intel·ligències. També tracta de les habilitats, els coneixements, els hàbits i les actituds que es pretenen desenvolupar amb l'avaluació i l¿ensenyament de les mateixes. Es fa una anàlisi de les diferents teories de la intel·ligència, per tal de situar i entendre el marc teòric del model de Gardner que proposa fins a vuit tipus d'intel·ligència: lingüística, lògico-matemàtica, visual-espacial, corporal-cinestèsica, musical, interpersonal, intrapersonal i naturalista. S'estudien els components de les intel·ligències múltiples i la seva aplicació al context escolar. També hi ha un apartat dedicat al procediment d'avaluació i un altre, dedicat al procediment d'ensenyar i aprendre fent servir totes les intel·ligències. S'inclouen diferents exemples d'unitats didàctiques i estratègies per ensenyar i aprendre amb les intel·ligències múltiples. En un annex final s'expliquen les habilitats bàsiques implícites en el procés d'ensenyament-aprenentatge de les vuit intel·ligències.

 

descripción temática:
evaluación, psicología, enseñanza

 
Ámbito:
Profesorado
Idioma:
Castellà
Características:
Té 120 pàgines. Inclou una bibliografia final.
Identificador:
ISBN/ISSN:84-9700-028-5; Dipòsit legal:MA-882-2001
 
Disponibilidad:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Segrià (LLEIDA)
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más