Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Guía para la identificación y seguimiento de alumnos superdotados

Comenta'l - 3 Visites
Escrit Llibre

Blanco, Maria del Carmen

CissPraxis, 2001

És un treball d'investigació educativa en el qual l'autora analitza les característiques principals dels/de les alumnes superdotats/des i, alhora, mostra estratègies i instruments per a la seva identificació i detecció precoç. També facilita recursos, activitats i metodologia al professorat i ofereix models orientatius per a l'elaboració de les corresponents adaptacions curriculars.

 

Descripció temàtica:
currículum, didàctica, aprenentatge, pedagogia, psicologia, ensenyament, primària, orientació educativa, alumnes, tractament de la diversitat, intel·ligència, coeficient intel·lectual

 
Àmbit:
Professorat
Idioma:
Castellà
Característiques:
Té 170 pàgines. Inclou una extensa bibliografia final. Forma part de la col·lecció 'Educación al día'
Identificador:
ISBN/ISSN:84-7197-648-6; Dipòsit legal:BI-1837-01
 
Disponibilitat:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més