Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

Guía para la identificación y seguimiento de alumnos superdotados

Comment it - 3 Visits
Escrit Llibre

Blanco, Maria del Carmen

CissPraxis, 2001

És un treball d'investigació educativa en el qual l'autora analitza les característiques principals dels/de les alumnes superdotats/des i, alhora, mostra estratègies i instruments per a la seva identificació i detecció precoç. També facilita recursos, activitats i metodologia al professorat i ofereix models orientatius per a l'elaboració de les corresponents adaptacions curriculars.

 

Description terms:
curriculum, didactics, learning, pedagogy, psychology, teaching

 
Scope:
Teachers
Language:
Castellà
Characteristics:
Té 170 pàgines. Inclou una extensa bibliografia final. Forma part de la col·lecció 'Educación al día'
Identificador:
ISBN/ISSN:84-7197-648-6; Dipòsit legal:BI-1837-01
 
Disponibility:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more