Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Guía para la identificación y seguimiento de alumnos superdotados

Comentalo - 3 Visitas
Escrit Llibre

Blanco, Maria del Carmen

CissPraxis, 2001

És un treball d'investigació educativa en el qual l'autora analitza les característiques principals dels/de les alumnes superdotats/des i, alhora, mostra estratègies i instruments per a la seva identificació i detecció precoç. També facilita recursos, activitats i metodologia al professorat i ofereix models orientatius per a l'elaboració de les corresponents adaptacions curriculars.

 

descripción temática:
programa de estudios, didáctica, aprendizaje, psicología, enseñanza

 
Ámbito:
Profesorado
Idioma:
Castellà
Características:
Té 170 pàgines. Inclou una extensa bibliografia final. Forma part de la col·lecció 'Educación al día'
Identificador:
ISBN/ISSN:84-7197-648-6; Dipòsit legal:BI-1837-01
 
Disponibilidad:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más