Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

El aula diversificada. Dar respuesta a las necesidades de todos los alumnos

Comenta'l - 1 Visita
Escrit Llibre

Tomlinson, Carol Ann

Octaedro, 2001

Propostes per intentar acabar amb la pedagogia de l'exclusió. Reflexiona sobre què és una aula diversificada i com es pot ensenyar i educar de manera diversificada. Desplega l'estratègia coneguda com 'think versus sink approach' que planteja al professorat la necessitat de pensar en comptes de posar obstacles o llistons. Els seus plantejaments i estratègies d'organització i planificació de les classes suposen una aportació molt innovadora ja que s'ofereix resposta al gran nombre d'alumnat que s'incorpora a l'escola per primer cop i considera la influència dels companys un estímul que millora la qualitat de l'aprenentatge.

 

Descripció temàtica:
educació cívica, comunicació, didàctica, pedagogia, sociologia, psicologia social, tractament de la diversitat

 
Àmbit:
Alumnat
Context:
ESO; Batxillerat
Idioma:
Castellà
Característiques:
Té 219 pàgines. Pertany a la col·lecció "Biblioteca Latinoamericana", 9
Identificador:
ISBN/ISSN:84-8063-471-5; Altres:12.942-2001
 
Disponibilitat:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Baix Llobregat VII (MARTORELL)
CRP del Vallès Oriental I (GRANOLLERS)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més