Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

El aula diversificada. Dar respuesta a las necesidades de todos los alumnos

Comment it - 1 Visit
Escrit Llibre

Tomlinson, Carol Ann

Octaedro, 2001

Propostes per intentar acabar amb la pedagogia de l'exclusió. Reflexiona sobre què és una aula diversificada i com es pot ensenyar i educar de manera diversificada. Desplega l'estratègia coneguda com 'think versus sink approach' que planteja al professorat la necessitat de pensar en comptes de posar obstacles o llistons. Els seus plantejaments i estratègies d'organització i planificació de les classes suposen una aportació molt innovadora ja que s'ofereix resposta al gran nombre d'alumnat que s'incorpora a l'escola per primer cop i considera la influència dels companys un estímul que millora la qualitat de l'aprenentatge.

 

Description terms:
civic education, communication, didactics, pedagogy, sociology, social psychology

 
Scope:
Students
Context:
ESO; Batxillerat
Language:
Castellà
Characteristics:
Té 219 pàgines. Pertany a la col·lecció "Biblioteca Latinoamericana", 9
Identificador:
ISBN/ISSN:84-8063-471-5; Altres:12.942-2001
 
Disponibility:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Baix Llobregat VII (MARTORELL)
CRP del Vallès Oriental I (GRANOLLERS)
+ information
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more