Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

El aula diversificada. Dar respuesta a las necesidades de todos los alumnos

Comentalo - 1 Visita
Escrit Llibre

Tomlinson, Carol Ann

Octaedro, 2001

Propostes per intentar acabar amb la pedagogia de l'exclusió. Reflexiona sobre què és una aula diversificada i com es pot ensenyar i educar de manera diversificada. Desplega l'estratègia coneguda com 'think versus sink approach' que planteja al professorat la necessitat de pensar en comptes de posar obstacles o llistons. Els seus plantejaments i estratègies d'organització i planificació de les classes suposen una aportació molt innovadora ja que s'ofereix resposta al gran nombre d'alumnat que s'incorpora a l'escola per primer cop i considera la influència dels companys un estímul que millora la qualitat de l'aprenentatge.

 

descripción temática:
comunicación, didáctica, sociología, psicología social

 
Ámbito:
Alumnado
Contexto:
ESO; Batxillerat
Idioma:
Castellà
Características:
Té 219 pàgines. Pertany a la col·lecció "Biblioteca Latinoamericana", 9
Identificador:
ISBN/ISSN:84-8063-471-5; Altres:12.942-2001
 
Disponibilidad:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Baix Llobregat VII (MARTORELL)
CRP del Vallès Oriental I (GRANOLLERS)
+ información
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más