Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Diversidad cultural e igualdad escolar. Un modelo para el diagnóstico y desarrollo de actuaciones educativas en contextos escolares multiculturales

Comenta'l - 1 Visita
Escrit Llibre

Aguado Odina, Teresa; Gil Pascual, Juan Antonio; Jiménez Frías, Rosario M.; Sacristán Lucas, Ana; Ballesteros Velázquez, Belén; Malik Liévano, Beatriz; Sánchez García, Mª Fe

Ministerio de Educación y Cultura, 1999

Aquest treball està plantejat des de la consideració que l'escola ha d'assumir les diferències socials dels alumnes, tant per raons dels drets assumits per la societat: igualtat, equitat i participació social, com perquè és la garantia que permet aconseguir objectius educatius essencials com ara la construcció de la pròpia identitat cultural i la igualtat d'oportunitats en l'accés a tots els recursos socioeducatius disponibles.

 

Descripció temàtica:
educació intercultural, multiculturalisme, racisme, societat, classes socials, minories culturals, pluralisme educatiu

 
Àmbit:
Professorat
Idioma:
Castellà
Característiques:
consta de 383 pàgines amb gràfics i quadres
Identificador:
ISBN/ISSN:84-369-3249-8; Dipòsit legal:M.41015-1999
 
Disponibilitat:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més