Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Cómo sobrevivir en el aula. Guía emocional para docentes

Comenta'l - 9 Visites
Escrit Llibre

Galindo Galindo, Antonio

ICCE, 2005

L'objectiu del llibre, segons l'autor, és l'aplicació dels principis de la intel·ligència emocional al treball quotidià a les aules per tal d'augmentar-ne l'efectivitat. S'analitzen diverses situacions de la vida docent amb la finalitat d'orientar i aportar solucions pràctiques a la tasca docent a les aules. Vol donar resposta a les inquietuds sobre la consistència i els límits de la professió docent, partint del concepte de risc emocional al qual està exposat el professorat

 

Descripció temàtica:
emocions, psicologia, relació professor-alumne, conducta social, orientació educativa, organització educativa, relació família-escola, clima escolar, disciplina escolar

 
Àmbit:
Professorat
Idioma:
Castellà
Característiques:
Té 135 pàgines. Inclou esquemes, quadres explicatius i una bibliografia final. Forma part de la col·lecció "Estrategias Educativas"
Identificador:
ISBN/ISSN:84-7278-313-8; Dipòsit legal:M-12379-2005
 
Disponibilitat:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP de les Garrigues (LES BORGES BLANQUES)
CRP del Gironès (GIRONA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més