Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Sentir i pensar. Programa d' intel·ligència emocional per a nens i nenes de 3 a 5 anys

Comenta'l - 1 Visita
Escrit Llibre Dossier

Moreno, Ana; [projecte didàctic i coordinació editorial]; Equerdo, S.; [edició]; Ybarrola, B/Delfo SL; [col·laboració]; Balzola, S. [disseny i il·lustració]; Sanz, Maria Jose; Oliva, J.; [direcció editorial]

Editorial Cruïlla, 2005

Programa d'educació emocional per alumnat d'educació infantil. Vol ser una ajuda per al professorat que vulgui educar les emocions dels seus alumnes des de ben petits: a ser persones emocionalment sanes, a tenir una actitud positiva davant la vida, a saber expressar i controlar els seus sentiments, a connectar amb les emocions d'altres persones, a tenir autonomia i capacitat per a prendre decisions adequades i poder superar les dificultats i conflictes que inevitablement sorgeixen a la vida. El projecte proposa activitats per treballar els següents nou mòduls: autoconeixement, autonomia, autoestima, comunicació, habilitats socials, escolta, solucions a conflictes, pensament positiu, assertivitat. Cada mòdul es desenvolupa d'acord amb el següent esquema: una introducció, un punt de partida on es descriu un cas pràctic i es detallen alguns punts teòrics, el conte redactat amb diverses activitats per treballar-lo, activitats amb les fitxes fotocopiables, activitats de dinàmiques de grup, registres d'observació que recullen les pautes d'avaluació per comprovar el que han assolit els alumnes i, finalment, l'apartat de lectures recomanades per aprofundir en el tema que s'ha tractat.

 

Descripció temàtica:
autonomia, comunicació, emocions, relacions interpersonals, coneixement, psicologia, autoestima, socialització, conte, ensenyament, psicologia social, pensament, conducta social, psicologia infantil, sociabilitat, intel·ligència, habilitats socials, autoconeixement, assertivitat, escolta, solucions a conflictes, pensament positiu

Descripció curricular:
Educació infantil - Parvulari (2n cicle) - Descoberta d'un mateix i descoberta dels altres: Autoconeixement i gestió de les emocions,  Autonomia personal i relacional,  Relacions afectives i comunicatives + informació
 
Àmbit:
Professorat
Context:
Parvulari
Idioma:
Català
Característiques:
La capsa conté un llibre de 158 pàgines, un quadern de treball amb 32 fitxes fotocopiables. Consta d'un llibre de contes
Identificador:
ISBN/ISSN:84-661-1230-8; Dipòsit legal:M.25159-2005
 
Disponibilitat:
CRP Ciutat de l'Hospitalet de Llobregat (L'HOSPITALET DE LLOBREGAT)
CRP Ciutat de Santa Coloma de Gramenet (SANTA COLOMA DE GRAMENET)
CRP de l'Alt Camp (VALLS)
CRP de l'Alt Penedès (VILAFRANCA DEL PENEDÈS)
CRP de l'Anoia (IGUALADA)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP de la Selva II (BLANES)
CRP de la Terra Alta (GANDESA)
CRP de Ribera d'Ebre (MÓRA D'EBRE)
CRP del Baix Ebre (TORTOSA)
CRP del Baix Llobregat III (SANT BOI DE LLOBREGAT)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP del Maresme II (PINEDA DE MAR)
CRP del Maresme III (EL MASNOU)
CRP del Montsià (AMPOSTA)
CRP del Priorat (FALSET)
CRP del Vallès Occidental VII (BADIA DEL VALLÈS)
ECRP Bagà (BAGÀ)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més