Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

Transformando la escuela: comunidades de aprendizaje

Comment it - 19 Visits
Escrit Llibre

Alcalde, Anna Isabel; Buitago, Mati; Castanys, Montserrat; Fálces, M. Pilar; Flecha, Ramon; Gonzalez, Presentación; Jaussi, M. Luisa; Lavado, Julián; Odina, Marisol; Ortega, Sara; Palenzuela, A. Isabel; Planes, Llorens; Puigdellívol, Ignasi; Ramis, Mimar; Rubio, Anna; Wells, Gordon

Graó, 2006

Mostra una alternativa a la manera d'aprendre convencional. Algunes escoles han somiat que transformant l'escola els seus alumnes estaven motivats per aprendre. La implicació de les famílies, el mateix alumnat, el professorat i l'entorn social dialoguen, treballen conjuntament i intenten canviar la vida a les escoles, des de l'horari fins a la mateixa aula. Les comunitats d'aprenentatge volen contribuir a superar les desigualtats educatives i socials amb la finalitat de que tots els nens i nenes aconsegueixin tenir èxit en els seus estudis. El plantejament d'aquestes comunitats es basa en les actuacions educatives que millors resultats estan aconseguint actualment. En aquest llibre s'ofereixen les bases pedagògiques, psicològiques, sociològiques i didàctiques que es necessiten per a transformar escoles i instituts en comunitats d'aprenentatge. Mostra diferents models des d'escoles inclusives fins escoles multiculturals.

 

Description terms:
didactics, educational innovation, learning, pedagogy, teaching

 
Scope:
Teachers
Language:
Castellà
Characteristics:
Té 104 pàgines i el darrer capítol conté un glossari. Pertany a la sèrie "Claves para la innovación educativa", número 36.
Identificador:
ISBN/ISSN:84-7827-431-6; Dipòsit legal:M-18.898-2006
 
Disponibility:
CRP de l'Alt Empordà (FIGUERES)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Bages (MANRESA)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP del Maresme I (MATARÓ)
CRP Sarrià - Sant Gervasi (BARCELONA)
+ information
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more