Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Aprenem a llegir amb ritme!

Comenta'l - 8 Visites
Escrit Llibre

Urgell, Eva M.; Rojals, Núria

Graó, 2007

Proposta didàctica d'interrelació entre els conceptes de llengua i ritme com a metodologia per a l'aprenentatge de la lectura. Es proposen activitats per a les dues àrees interrelacionades: l'àrea de llengua i l'àrea de música. La combinació d'activitats de llengua i de música permet als alumnes perfeccionar-se en aquests dos conceptes. És un plantejament d'activitats pensat per desenvolupar-lo durant tot el curs. Fa una proposta de cartells de suport visual i altres de caràcter simbòlic com a material per al professorat i les activitats adreçades als alumnes recullen quatre propostes a desenvolupar des de l'àrea de música i set per a l'àrea de llengua.

 

Descripció temàtica:
dictat, didàctica, morfologia, educació musical, lectura, escriptura, recursos educatius, adquisició del llenguatge, organització educativa, cançons, agrupament dels alumnes, composició de paraules, ritme

 
Àmbit:
Alumnat
Context:
Educació primària
Idioma:
Català
Característiques:
Té 15 pàgines amb dibuixos en blanc i negre. Pertany a la col·lecció GuixDos amb el número 135
Identificador:
Dipòsit legal:B-34.303-2002
 
Disponibilitat:
CRP Ciutat de Santa Coloma de Gramenet (SANTA COLOMA DE GRAMENET)
CRP de la Cerdanya (PUIGCERDÀ)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP de la Selva II (BLANES)
CRP de Ribera d'Ebre (MÓRA D'EBRE)
CRP del Bages (MANRESA)
CRP del Baix Empordà (LA BISBAL D'EMPORDÀ)
CRP del Baix Llobregat IV (EL PRAT DE LLOBREGAT)
CRP del Baix Penedès (EL VENDRELL)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP del Montsià (AMPOSTA)
CRP del Vallès Occidental V (CERDANYOLA DEL VALLÈS)
CRP Sants - Montjuïc (BARCELONA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més