Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Plans múltiples i personalitzats per a l'aula inclusiva

Comenta'l - 6 Visites
Escrit Llibre

Ruiz i Bel, Robert

Eumo, 2008

En aquest llibre l'autor presenta formes de planificar (anticipar, preveure, preparar) opcions múltiples i diverses a l'aula ordinària que puguin ser valuoses per a tot l'alumnat. Hi exposa procediments i eines de planificació múltiple, mesures personalitzades d'atenció en el dia a dia i també a llarg termini. Ofereix, així mateix, elements que poden generar canvis en la manera d'entendre i d'atendre tot l'alumnat, i practicar una educació centrada en l'alumne i en unes aules autènticament inclusives i obertes a tothom.

 

Descripció temàtica:
innovació educativa, investigació educativa, pedagogia, relació professor-alumne, ensenyament, pràctiques professionals, personal d'ensenyament, organització educativa, tractament de la diversitat, sociologia de l'educació, agrupament dels alumnes, qualitat de l'ensenyament, igualtat d'oportunitats, orientacions didàctiques, pluralisme educatiu

 
Àmbit:
Professorat
Idioma:
Català
Característiques:
Llibre de 237 pàgines. Pertany a la col·lecció "Interseccions", amb el número 36.
Identificador:
ISBN/ISSN:978-84-9766-231-4; Dipòsit legal:B-3.908-2008
 
Disponibilitat:
CRP de Castelldefels (CASTELLDEFELS)
CRP de l'Alt Camp (VALLS)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP de la Terra Alta (GANDESA)
CRP del Baix Llobregat II (GAVÀ)
CRP del Baix Llobregat III (SANT BOI DE LLOBREGAT)
CRP del Maresme I (MATARÓ)
CRP del Montsià (AMPOSTA)
CRP del Vallès Occidental V (CERDANYOLA DEL VALLÈS)
CRP Sants - Montjuïc (BARCELONA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més